Максим
Retention-менеджер, 30 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 28 років
- Місто проживання:
- Житомир
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14530075/
Досвід роботи
Head of Call Center
з 05.2023 по 03.2024
(10 місяців)
Корпорація Радіан, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Управління командою та HR
1) Набір, навчання та адаптація персоналу (оператори колл-центру).
2) Проведення тренінгів з продажів і комунікації.
3) Мотивація та контроль якості роботи підлеглих.
4) Розробка системи навчання (на основі аналізу дзвінків).
5) Аналіз ефективності колл-центру (конверсія, якість дзвінків).
6) Впровадження покращень у робочі процеси
Project-менеджер
з 03.2023 по нині
(2 роки 5 місяців)
Корпорація Радіан, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Управління проектами по сонячним електростанціям (СЕС):
- Повний супровід клієнта: від першого контакту до підписання договору та здачі станції.-
- Робота з лідогенерацією: перехід від заявки оператора до особистого продажу (виїзд на об’єкт, підготовка комерційних пропозицій).
- Координація будівництва: контроль термінів, документообігу та узгодження з підрядниками.
- Управління та комунікації з інженерами, проектантами, бригадирами та завгосп складу.
Retention-менеджер
з 07.2020 по 10.2022
(2 роки 3 місяці)
IT Company (NDA), Житомир (IT)
- Ведення бази клієнтів (100+), онбординг
- Персональна робота з важелями мотивації (бонуси, обмежені пропозиції).
- Аналіз поведінки для запобігання відтоку, обробка заперечень та стратегії для утримання клієнта
Менеджер претензійної лінії
з 12.2015 по 02.2020
(4 роки 2 місяці)
Lamoda, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Робота зі скаргами клієнтів та обробка заперечень в онлайн режимі
- Ведення та вирішення скарг у CRM системі
- Запобігання репутаційним ризикам
- Обдзвін клієнтів з ризк статусами
Знання і навички
- Лідерство
- Стресостійкість
- MS Excel
- Організованість
- Google Docs
- Data management
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Схожі кандидати
-
Менеджер з пошуку клієнтів
Дистанційно, Львів -
Менеджер по роботі з клієнтами, SMM-менеджер
Дистанційно, Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами
Дистанційно, Черкаси -
Клієнт-менеджер
Дистанційно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Дистанційно -
Account-менеджер
30000 грн, Дистанційно