Максим

Retention-менеджер, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
28 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of Call Center

з 05.2023 по 03.2024 (10 місяців)
Корпорація Радіан, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Управління командою та HR

1) Набір, навчання та адаптація персоналу (оператори колл-центру).
2) Проведення тренінгів з продажів і комунікації.
3) Мотивація та контроль якості роботи підлеглих.
4) Розробка системи навчання (на основі аналізу дзвінків).
5) Аналіз ефективності колл-центру (конверсія, якість дзвінків).
6) Впровадження покращень у робочі процеси

Project-менеджер

з 03.2023 по нині (2 роки 5 місяців)
Корпорація Радіан, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Управління проектами по сонячним електростанціям (СЕС):

- Повний супровід клієнта: від першого контакту до підписання договору та здачі станції.-
- Робота з лідогенерацією: перехід від заявки оператора до особистого продажу (виїзд на об’єкт, підготовка комерційних пропозицій).
- Координація будівництва: контроль термінів, документообігу та узгодження з підрядниками.
- Управління та комунікації з інженерами, проектантами, бригадирами та завгосп складу.

Retention-менеджер

з 07.2020 по 10.2022 (2 роки 3 місяці)
IT Company (NDA), Житомир (IT)

- Ведення бази клієнтів (100+), онбординг
- Персональна робота з важелями мотивації (бонуси, обмежені пропозиції).
- Аналіз поведінки для запобігання відтоку, обробка заперечень та стратегії для утримання клієнта

Менеджер претензійної лінії

з 12.2015 по 02.2020 (4 роки 2 місяці)
Lamoda, Житомир (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Робота зі скаргами клієнтів та обробка заперечень в онлайн режимі
- Ведення та вирішення скарг у CRM системі
- Запобігання репутаційним ризикам
- Обдзвін клієнтів з ризк статусами

Знання і навички

  • Лідерство
  • Стресостійкість
  • MS Excel
  • Організованість
  • Google Docs
  • Data management

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: