- PRO
Сергій
Менеджер відділу продажів, 10 000 грн
- Вид зайнятості:
- неповна
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1453367/
Досвід роботи
Керівник філіалу
з 11.2022 по 03.2024
(1 рік 4 місяці)
Азовтранскомплект, ООО, Бердянськ (Машинобудування)
1. Просування компанії в Інтернеті за допомогою реклами.
2. Продаж вантажопідйомного обладнання на території України корпоративним клієнтам.
3. Виконання плану продажу, розширення клієнтської бази, ведення первинної документації, укладання та супровід угод.
4. Підготовка звітності для вищого керівництва.
Менеджер з продажу
з 09.2022 по 10.2024
(2 роки 1 місяць)
Xstore, Харків (Роздрібна торгівля)
Керівник відділу продажів
з 12.2017 по 04.2019
(1 рік 4 місяці)
Альянстройсервіс, Київ (Машинобудування)
1. Впровадження CRM системи, навчання персоналу роботи у ній.
2. Планування роботи відділу (ідеологія, цілі, завдання, мотивація).
3. Контроль планових показників роботи відділу продажів.
4. Адаптація та навчання співробітників.
5. Пошук та робота з постачальниками продукції.
6. Продаж крупним корпоративним клієнтам.
7. Пошук та залучення клієнтів.
8. Ведення, підтримання та розвиток клієнтської бази.
9. Створення та просування сайтів на існуючих платформах у сфері E-commece.
10. Упорядкування звітності для власника бізнесу.
Працюючи на цій посаді, зробив упізнаваним ім'я компанії у сфері вантажопідйомного обладнання.
Керівник напрямку
з 11.2014 по 11.2017
(3 роки)
ТОВ "Компанія Ітер", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
На посади керівника напряму ручного вантажопідйомного обладнання основними обов'язками були:
1. Пошук постачальників продукції, ведення із нею переговорів про закупівлю. Також до обов'язків входило проведення аналізу продажів, виявлення топ-позицій для закупівлі на склад, укладання контракту на постачання.
2. Організація доставки товару зі складу постачальника у далекому зарубіжжі через пошук постачальника транспортно-експедиційних послуг, встановлення із нею партнерських відносин.
3. Встановлення взаємодії між постачальником продукції, експедитором вантажу та митним брокером, їх технічна та інформаційна підтримка, повний контроль за координацією їх зусиль.
5. Розрахунок собівартості товару та торгової націнки для роздрібної мережі та оптових покупців.
6. Організації продажів вантажопідйомного обладнання шляхом роботи з існуючою клієнтською базою, а також вхідними та вихідними лідами, навчання персоналу.
7. Технічна та інформаційна підтримка покупців на всіх етапах укладання угоди.
8. Організація логістики як усередині підприємства, і допомогу покупцям у створенні доставки товару.
9. Планування діяльності відділу у коротко- та середньостроковій перспективі.
10. Ведення первинної документації, аналіз ринку та діяльності конкурентів, складання звітів про виконану роботу для вищого керівництва, контроль за фінансовими операціями відділу.
11. Зміцнення та підтримання хорошої репутації підприємства на ринку.
Менеджер з продажу
з 10.2012 по 10.2014
(2 роки)
Абрис, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Робота з гуртовими та дрібногуртовими замовниками, прямі продажі кінцевому споживачеві в торговому залі.
2. Організація роботи торгового залу - викладення товару, встановлення цінників, виготовлення стендів та макетів із зразками продукції в торговому залі.
3. Прийом замовлень на виготовлення та постачання нестандартної фурнітури, контроль за їх виконанням до відвантаження покупцю.
4. Організація та проведення планових інвентаризацій у торговому залі.
5. Ведення первинної бухгалтерської документації.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 02.2012 по 09.2012
(7 місяців)
ТОВ Ремік ЛТД, Сєвєродонецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Консультування та прямі продажі кінцевим та корпоративним клієнтам.
2. Виписка документів (рахунки, видаткові накладні).
3. Виконання обов'язків із закупівель товару без менеджера з постачання.
4. Планування своєї роботи у коротко- та середньостроковому періоді.
5. Організація прийому та постановки на бухгалтерський облік товару, що надійшов.
6. Організація викладки товару на складі-магазині, виготовлення нових та модернізація існуючих виставкових стендів та макетів продукції.
7. Організація та проведення планових інвентаризацій у виставковому залі та на складі.
Освіта
Міжрегіональна Академія Управління Персоналом
Менеджмент организацій, Сєвєродонецьк
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Тренінг "Керування представництвом компанії в регіоні""
2013
Активні телефонні продажі
2015, 3 дня
Активні телефонні продажі 2,0
2015, 3 дня
Форсаж продажів
2016, 3 дня
Знання і навички
- MS Office
- 1С
- CRM
- Користувач Бітрікс24
- Керування транспортними засобами
- Будівельні роботи
- Внутрішнє оздоблення будинку
- Ведення CRM
- Активний продаж
- Комунікабельність
- Продаж B2B
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Шукаю додаткову роботу з графіком 2/2 дні
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу
25000 грн, Харків, Дистанційно -
Менеджер з продажу
Харків, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер з продажу в Instagram-магазин
15000 грн, Харків, Дистанційно -
Менеджер, управитель з продажу, збуту
Харків, Дніпро , ще 8 міст -
Директор з продажу
Харків, Київ , ще 2 міста -
Менеджер з продажу
30000 грн, Харків