Елизавета

Керівник відділу закупівель

Розглядає посади: Керівник відділу закупівель, Регіональний менеджер, Регіональний керівник, Менеджер з розвитку, Фахівець з закупівель, Керівник відділу продажу, Керуючий магазином, Керуючий мережею магазинів, Керівник відділу доставки
Вид зайнятості: повна
Вік: 24 роки
Місто проживання: Житомир
Готовий працювати: Дистанційно, Житомир
Розглядає посади:
Керівник відділу закупівель, Регіональний менеджер, Регіональний керівник, Менеджер з розвитку, Фахівець з закупівель, Керівник відділу продажу, Керуючий магазином, Керуючий мережею магазинів, Керівник відділу доставки
Вид зайнятості:
повна
Вік:
24 роки
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно, Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу закупівель

з 06.2023 по нині (2 роки 7 місяців)
Комунальне підприємство, Дніпро (Державні організації)

Обов’язки:
• Формування річного плану закупівель з урахуванням потреб підприємства, змін до плану, супровід реалізації;
• Розробка та публікація тендерної документації згідно Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням технічних специфікацій, вимог до учасників, кваліфікаційних критеріїв;
• Проведення всіх типів процедур закупівель (спрощена, відкриті торги, аукціон) через ProZorro, робота з Tender Contract та 1С;
• Підготовка обґрунтувань для застосування переговорної процедури, запитів на цінові пропозиції, уточнюючих запитів до учасників;
• Вивчення ринку, аналіз цінових пропозицій, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі;
• Комунікація з потенційними учасниками торгів, надання роз’яснень до тендерної документації, ведення протоколів;
• Контроль виконання умов договорів, своєчасне постачання товарів, приймання робіт/послуг, формування актів;
• Складання звітів про виконання договорів, про укладені договори, про результати процедур.

Досягнення:
• Оптимізовано процедури узгодження документації, що скоротило час підготовки до торгів на 40%;
•Економія 15% річного бюджету закупівель завдяки аналізу ринку та вдало обраній стратегії проведення процедур;
•Впроваджено електронний документообіг із контрагентами та внутрішніми відділами — прискорення обробки заявок і договорів на 30%;
•Успішно проведено понад 500 процедур закупівель;
•Навчання підлеглих, супровід молодих фахівців у підготовці документації та комунікації з учасниками.

HR-керівник

з 12.2021 по 02.2023 (1 рік 3 місяці)
Сільпо, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Обов’язки:
- Повний цикл рекрутингу персоналу роздрібної мережі.
- Організація адаптації та навчання нових працівників.
- Участь у розробці та впровадженні систем мотивації, KPI та оцінки персоналу.
- Ведення кадрового обліку та документації відповідно до чинного законодавства.
- Моніторинг показників плинності кадрів і розробка заходів для її зниження.
- Консультування керівників щодо кадрових рішень, управління командою та комунікації.
- Участь у формуванні корпоративної культури, організація внутрішніх заходів.

Досягнення:
- Зменшила плинність персоналу на 30% протягом року завдяки вдосконаленню процесу адаптації.
- Оптимізувала процес рекрутингу — скорочено середній час закриття вакансій.
- Розробила та впровадила програму наставництва для продавців новачків, що підвищила ефективність продажів.Ініціювала та реалізувала систему нематеріальної мотивації, що підвищила залученість персоналу.
- Підготувала та провела понад 20 тренінгів з командної взаємодії, сервісу та ефективних комунікацій.

Керівник логістичного відділу

з 01.2019 по 11.2021 (2 роки 11 місяців)
BVS, Дніпро (Транспорт, логістика)

Обов’язки:
• Побудова та оптимізація логістичних ланцюгів на внутрішньому та міжнародному рівні;
• Укладання договорів на логістичні послуги, контроль їх виконання, ведення переговорів із перевізниками та постачальниками;
• Взаємодія з митними брокерами та контролюючими органами (ЗЕД-супровід, імпорт/експорт);
• Управління складськими залишками, облік, інвентаризація, оптимізація зберігання;
• Розробка маршрутів, маршрутизація транспорту, контроль використання пального та своєчасності доставки;
• Ведення документації та звітності: товаротранспортні накладні, акти, заявки, бухгалтерський супровід;
• Координація роботи команди: водіїв, вантажників, логістів, комірників;
• Пошук і впровадження оптимізаційних рішень, що дозволяли знизити витрати й підвищити ефективність логістики.

Досягнення:
• Розробила та впровадила систему внутрішньої логістики, що дозволила зменшити витрати на транспортування на 25%;
• Встановила ефективні стандарти співпраці з митницею — скорочення часу проходження митного оформлення;
• Вдосконалила систему обліку на складі: мінімізація втрат та надлишків, чітке ведення залишків у 1С;
• Побудувала злагоджену команду, яка працювала автономно та показувала стабільні KPI без просідань навіть у пікові періоди.

Освіта

Університет імені Альфреда Нобеля

Психологія, Дніпро
Вища, з 2019 по 2023 (4 роки)

Під час навчання здобула ґрунтовні знання з:
• Організаційної психології: управління мотивацією, побудова ефективної команди, подолання конфліктів;
• Психології особистості: глибше розуміння поведінки працівників, індивідуальних особливостей, що допомагає у підборі персоналу та побудові довірливих стосунків;
• Психодіагностики та психологічного консультування: застосування методик для визначення сильних сторін співробітників, виявлення причин емоційного вигорання, підвищення командного духу.
• Основ управління персоналом і психології лідерства — як працювати з людьми так, щоб вони розкривали потенціал.

Додаткова освіта та сертифікати

«Рекрутинг до війська: базовий курс»

2025
Сертифікат

QA-ІЖЕНЕР

2023

RECRUITMENT

2023

Антикризове управління

2024

Безпека та стійкість критичної інфраструктури

2024

Захист критичної інфраструктури від внутрішніх загроз

2024

ОБОРОННІ ЗАКУПІВЛІ: БАЗОВИЙ КУРС

2025
Сертифікат

Знання і навички

  • Робота в команді
  • Працьовитість
  • Цілеспрямованість
  • Знання законодавства України
  • Робота з базою даних
  • 1С:Підприємство
  • Tender Contract
  • Prozorro
  • Закупівля виробничого обладнання
  • Консультації із закупівлі ПЗ
  • Уміння користуватися Facebook, Linkedin, Twitter, Google
  • Інвентаризація
  • Адаптивність
  • Стратегічне планування
  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички
  • Систематизація бізнесу
  • Управління підприємством
  • Фінансове планування
  • Ведення переговорів
  • Управління персоналом

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Керівник з досвідом стратегічного управління відділами закупівель, логістики та персоналу. Успішно реалізовувала проєкти оптимізації витрат, формування команди та підвищення ефективності бізнес-процесів. Маю понад 5 років досвіду в управлінні, аналітиці, продажах, HR і комунікаціях. Легко адаптуюсь до нових середовищ і створюю команду, що дає результат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: