- PRO
Елизавета
Регіональний менеджер, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Регіональний менеджер, Фахівець з публічних закупівель, Регіональний керівник, Менеджер з розвитку, Фахівець з закупівель, Менеджер з продажу, Керівник відділу продажу, Фахівець банку, Скарбник, Фахівець з обслуговування клієнтів
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 24 роки
- Місто проживання:
- Самар
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Житомир
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14543608/?puid=1067
Досвід роботи
Фахівець з публічних закупівель
з 06.2023 по нині
(2 роки 2 місяці)
Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС" Черкаської селищної ради, Черкаське (Дніпропетровська обл.) (Державні організації)
Обов’язки:
• Формування річного плану закупівель з урахуванням потреб підприємства, змін до плану, супровід реалізації;
• Розробка та публікація тендерної документації згідно Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням технічних специфікацій, вимог до учасників, кваліфікаційних критеріїв;
• Проведення всіх типів процедур закупівель (спрощена, відкриті торги, переговорна) через ProZorro, робота з Tender Contract та 1С;
• Підготовка обґрунтувань для застосування переговорної процедури, запитів на цінові пропозиції, уточнюючих запитів до учасників;
• Вивчення ринку, аналіз цінових пропозицій, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі;
• Комунікація з потенційними учасниками торгів, надання роз’яснень до тендерної документації, ведення протоколів;
• Контроль виконання умов договорів, своєчасне постачання товарів, приймання робіт/послуг, формування актів;
• Складання звітів про виконання договорів, про укладені договори, про результати процедур.
Досягнення:
• Оптимізовано процедури узгодження документації, що скоротило час підготовки до торгів на 40%;
•Економія 15% річного бюджету закупівель завдяки аналізу ринку та вдало обраній стратегії проведення процедур;
•Впроваджено електронний документообіг із контрагентами та внутрішніми відділами — прискорення обробки заявок і договорів на 30%;
•Успішно проведено понад 500 процедур закупівель;
•Навчання підлеглих, супровід молодих фахівців у підготовці документації та комунікації з учасниками.
HR generalist
з 12.2020 по 02.2023
(2 роки 2 місяці)
Сільпо, Дніпро (Роздрібна торгівля)
Обов’язки:
• Побудова повного циклу HR-процесів для торговельної мережі: рекрутинг, адаптація, навчання, оцінка та розвиток персоналу;
• Розробка профілів посад, вакансій, пошук кандидатів, проведення інтерв'ю, оцінка soft і hard skills;
• Впровадження системи адаптації для нових працівників: інструктажі, менторинг, перевірки знань;
• Проведення атестацій, оцінки персоналу та розробка індивідуальних планів розвитку;
• Формування та підтримка корпоративної культури, організація внутрішніх заходів та тімбілдингів;
• Ведення кадрового діловодства, табелів, особових справ співробітників;
• Підтримка комунікації з керівниками підрозділів та працівниками на всіх етапах життєвого циклу персоналу.
Керівник логістичного відділу
з 01.2019 по 11.2020
(1 рік 10 місяців)
BVS, Дніпро (Транспорт, логістика)
Обов’язки:
• Побудова та оптимізація логістичних ланцюгів на внутрішньому та міжнародному рівні;
• Укладання договорів на логістичні послуги, контроль їх виконання, ведення переговорів із перевізниками та постачальниками;
• Взаємодія з митними брокерами та контролюючими органами (ЗЕД-супровід, імпорт/експорт);
• Управління складськими залишками, облік, інвентаризація, оптимізація зберігання;
• Розробка маршрутів, маршрутизація транспорту, контроль використання пального та своєчасності доставки;
• Ведення документації та звітності: товаротранспортні накладні, акти, заявки, бухгалтерський супровід;
• Координація роботи команди: водіїв, вантажників, логістів, комірників;
• Пошук і впровадження оптимізаційних рішень, що дозволяли знизити витрати й підвищити ефективність логістики.
Досягнення:
• Розробила та впровадила систему внутрішньої логістики, що дозволила зменшити витрати на транспортування на 25%;
• Встановила ефективні стандарти співпраці з митницею — скорочення часу проходження митного оформлення;
• Вдосконалила систему обліку на складі: мінімізація втрат та надлишків, чітке ведення залишків у 1С;
• Побудувала злагоджену команду, яка працювала автономно та показувала стабільні KPI без просідань навіть у пікові періоди.
Освіта
Університет імені Альфреда Нобеля
Психологія, Дніпро
Вища, з 2019 по 2023 (4 роки)
Під час навчання здобула ґрунтовні знання з:
• Організаційної психології: управління мотивацією, побудова ефективної команди, подолання конфліктів;
• Психології особистості: глибше розуміння поведінки працівників, індивідуальних особливостей, що допомагає у підборі персоналу та побудові довірливих стосунків;
• Психодіагностики та психологічного консультування: застосування методик для визначення сильних сторін співробітників, виявлення причин емоційного вигорання, підвищення командного духу.
• Основ управління персоналом і психології лідерства — як працювати з людьми так, щоб вони розкривали потенціал.
Додаткова освіта та сертифікати
«Рекрутинг до війська: базовий курс»
2025
Сертифікат
QA-ІЖЕНЕР
2023
RECRUITMENT
2023
Антикризове управління
2024
Безпека та стійкість критичної інфраструктури
2024
Захист критичної інфраструктури від внутрішніх загроз
2024
ОБОРОННІ ЗАКУПІВЛІ: БАЗОВИЙ КУРС
2025
Сертифікат
Знання і навички
- Робота в команді
- Працьовитість
- Цілеспрямованість
- Знання законодавства України
- Робота з базою даних
- 1С:Підприємство
- Tender Contract
- Prozorro
- Закупівля виробничого обладнання
- Консультації із закупівлі ПЗ
- Уміння користуватися Facebook, Linkedin, Twitter, Google
- Інвентаризація
- Адаптивність
- Стратегічне планування
- Управління командою
- Ведення CRM
- Управлінські навички
- Систематизація бізнесу
- Управління підприємством
- Фінансове планування
- Ведення переговорів
- Управління персоналом
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
- Німецька — початковий
Додаткова інформація
Керівниця з досвідом стратегічного управління відділами закупівель, логістики та персоналу. Успішно реалізовувала проєкти оптимізації витрат, формування команди та підвищення ефективності бізнес-процесів. Маю понад 5 років досвіду в управлінні, аналітиці, продажах, HR і комунікаціях. Легко адаптуюсь до нових середовищ і створюю команду, що дає результат.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Рекрутер, HR-менеджер, Операційний менеджер, Тимлід, ще 6 посад
35 000 грн
Житомир, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість
- Начальник відділу публічних закупівель, Комунальне підприємство, 2 роки 3 місяці
- HR-спеціаліст, Сільпо, 1 рік 5 місяців
Схожі кандидати
-
Регіональний менеджер
30000 грн, Житомир -
Регіональний менеджер
Львів, Мостиська , ще 2 міста -
Регіональний менеджер
40000 грн, Олександрія, Дистанційно -
Регіональний менеджер
30000 грн, Дистанційно -
Територіальний менеджер
Житомир -
Регіональний менеджер, керівник філії, комерційний директор
Львів, Дистанційно