- Файл
Юлія
Адміністратор
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Офіс-менеджер, Логіст, Комірник
- Вік:
- 50 років
- Місто проживання:
- Ірпінь
- Готовий працювати:
- Буча, Гостомель, Ірпінь
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14559241/?puid=18149
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження:17.03.1975
Місто: Запоріжжя
Телефон:[
Email: [
Освіта
ХHУГМ ім. О.М. Бекетова
01/2014р. – 06/2015р.
Фахівець з економіки підприємства
Диплом спеціаліста
ХHУГМ ім. О.М. Бекетова
09/2011р. – 12/2013р.
Фахівець з економіки підприємства
Диплом бакалавра
Досвід роботи
ПрАТ «Датагруп» - Логіст
09/2018р. – теперішній час
Основні обов’язки:
• Приймання, облік, зберігання та видача телекомунікаційного обладнання, матеріалів і комплектуючих
• Ведення складської документації відповідно до внутрішніх процедур та стандартів компанії
• Робота з обліковими системами (наприклад, SAP, BPM, KlDb, інші внутрішні програми)
• Контроль залишків на складі, участь у проведенні регулярних інвентаризацій
• Забезпечення збереження обладнання та дотримання умов зберігання (температурний режим, вологість, безпека)
• Взаємодія з технічним відділом, логістикою, сервісними інженерами щодо забезпечення замовлень
• Підготовка комплектів обладнання для монтажних бригад та сервісних виїздів
• Участь у списанні та утилізації пошкодженого або застарілого обладнання згідно з внутрішніми регламентами
ПрАТ «ДАТАГРУП» - Секретар/Офіс-менеджер
04/2008р - 08/2018р.
Основні обов’язки:
• Організація документообігу та внутрішніх адміністративних процесів
• Впевнений користувач ПК: MS Office (Excel, Word), електронна пошта
• Навички планування та організації робочого простору
• Прийом та обробка вхідної/вихідної кореспонденції
• Робота з офісною технікою (принтер, сканер, копір)
• Робота в багатозадачному режимі та дотримування дедлайнів
• Здійснення кадрового діловодства підприємства
Складання, узгодження, супровід договорів оренди, технічного обслуговування, договорів на будівельно-монтажні роботи, та обслуговування мережі
АТ «Укрпошта» - Оператор КДД
09/1999р. - 05/2002р.
Основні обов’язки:
• Надання довідкових даних згідно з внутрішніми базами та реєстрами
• Перевірка правильності заповнення документів та відповідність встановленим стандартам
• Контроль за своєчасністю обробки запитів та звернень
• Робота з внутрішніми електронними системами та базами даних
Професійні та особисті навички
• Організація документообігу та внутрішніх адміністративних процесів
• Знання програм для обліку (складські програми – за наявності)
• Робота з первинною бухгалтерською документацією (накладні, рахунки, акти)
• Високий рівень відповідальності та уважності до деталей
• Планування та координація офісних процесів
• Контроль за дотриманням термінів доставки та постачання
• Впевнений користувач ПК (MS Office, Excel, Word), електронної пошти
М’які навички (soft skills):
• Розвинені організаторські та комунікативні навички
• Відповідальність
• Старанність і уважність до деталей
• Вміння працювати в команді
• Гнучкість та швидка адаптація до змін
• Спрямованість на результат
Схожі кандидати
-
Администратор
Ірпінь, Дистанційно -
Адміністратор
Ірпінь, Буча -
Адміністратор
Ірпінь -
Адміністратор
Ірпінь, Київ -
Медичний реєстратор
Ірпінь, Київ, Чернігів -
Адміністратор, керівник, менеджер з продажу, майстер лазерної епіляції
20000 грн, Ірпінь