• Файл

Вікторія

Помічник керівника

Розглядає посади:
Помічник керівника, Керівник служби діловодства
Вік:
48 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Вікторія Браславець
начальник відділу діловодства
номер телефону [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ел.пошта [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
дата народження 09.05.1977
Мета пошуку: застосування свого професійного досвіду та знань
на посаді начальник відділу діловодства, помічник керівника

Освіта
Закінчила у 2004 році Український державний хіміко-технологічний
університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Економіка
підприємства» та здобула кваліфікацію спеціаліст з економіки підприємства.

Досвід роботи
З 2000 по 2014 рр. працювала
в Національній акумуляторній корпорації «ІSTA»
на посадах завідувачки спецканцелярії та референта голови правління
 Успішно планувала та організовувала робочий графік керівника.
 Виконувала розробку та розподіл кореспонденції, що надходила до керівника.
 Забезпечувала адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій.
Маю досвід роботи помічником-консультантом депутата Дніпропетровської
обласної ради та секретарем голови обласної політичної партії.
З 2021 року по теперішній час працюю
начальником відділу кадрів та документообігу ТОВ Український науково-
дослідний конструкторсько-технологічний інститут еластомерних матеріалів і
виробів" (АТ «Українська оборонна промисловість»)
 Забезпечую підготовку, написання, погодження, підписання нормативно-
методичних, організаційно-розпорядчих та службових документів
товариства, з подальшим доведенням до відома всіх відповідальних виконавців.
 Маю досвід впровадження системи адаптації та наставництва працівників.
 Впровадила співпрацю із профільними закладами освіти.
 Висновки щорічних аудиторських перевірок свідчать про ефективне
забезпечення основних процесів, що визначають діяльність відділу кадрів та
документообігу.
Нагороджена Грамотами за досягнення у роботі, значний внесок у загальний
успіх та розвиток товариства.
Інтереси: мистецтво (фотографія, музика, театр), подорожі.
Особисті та ділові якості: акуратна, сумлінна, пунктуальна.
Маю високе почуття відповідальності, працьовитість,
старанність, ініціативність.
Веду здоровий спосіб життя.
Ціную правила та завжди дотримуюся їх.
Найбільша цінність для мене - це моя родина.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: