• Файл

Тетяна

Керівник, начальник відділу, HR-директор

Розглядає посади:
Керівник, начальник відділу, HR-директор, Менеджер з продажу, HR-менеджер
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дніпро, Запоріжжя, Одеса, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Качорівська Тетяна Володимирівна

Дата народжния: 04.04.1984 р.
Місце проживання:
м. Запоріжжя, готова до переїзду
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Эл. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан:
розлучена
Син 19 років
Ціль: Керівник, керівник відділу, директор з персоналу (цікава робота з перспективою підвищення росту в стабільній компанії, яка дозволить реалізувати весь потенціал моїх знань, досвіда та прагнення досягати результатів.)
Бажана заробітна плата: 100000+ грн.
Освіта:
2001-2003 р.р.
2016-2019 р.р.

Курси тренінги:
2017г.
Запорожский Колледж радиоэлектроники (делопроизводство)

ЗГТУ, Управление Персоналом и экономика труда.

Запорізький Коледж радіоелектроніки (діловодство)

Національний універтитет «Запорізька політехніка», спеціальність: Управління Персоналом та економіка труда, професіональна квалификація: Спеціаліст з найму робочої сили, організатор по персоналу.

СЕМІНАР ПО КАДРАМ ДЛЯ КАДРОВИКІВ ТА КЕРІВНИКІВ КАДРОВИХ СЛУЖБ «КАДРОВИЙ АУДИТ»(Консалтінгова компанія «Корсар»).
Досвід роботи:
2019- по цей час.
(листопад 2021р.)

2010 – 2019г.г.
ТЦ Амстор, м. Запоріжжя

Посада: Директор.
- Здійснення керівництва та координація діяльності підприємства, 6 ТЦ (у підпорядкуванні 48 чол.);
- Визначення та формулювання політики розвитку та управління виробничо-господарською і фінансово-економічною діяльністю Товариства, погодження її із загальними зборами учасників Товариства, спрямування діяльність Товариства на отримання максимального прибутку, забезпечення підвищення продуктивності праці, раціональне використання всіх ресурсів, запровадження ефективних методів організації управління.
- Підбір кандидатів на посади своїх заступників, керівників структурних підрозділів, визначення їх завдань та обов’язків, повноваження і порядок їх делегування, ступінь відповідальності, організація взаємодію структурних підрозділів.
- Управління бюджетом Товариства у межах своїх повноважень, контроль витрат й ефективного використання ресурсів.
- Забезпечення плану рентабельності і фінансової стійкості господарської діяльності Товариства, управління розподілом матеріальних, людських та фінансових ресурсів за напрямами діяльності, забезпечення безперебійних процесів планових показників.
- Визначення кадрової політики Товариства, базові напрями управління персоналом, аналіз нормативних розрахунків професійно-кваліфікаційної структури та чисельності персоналу, коригування їх значення.
- Вживає заходів для створення сприятливого соціально-психологічного клімату в трудовому колективі, сприяє вирішенню трудових спорів та конфліктів.
- Організація та забезпечення якісного виконання робіт з експлуатації та технічного обслуговування об’єктів нерухомості Товариства, підтримання належного стану інженерного устаткування та оснащення будівель, приміщень, проведення поточних та капітальних ремонтів виробничого устаткування.
- Формування основ корпоративної культури та її розвитком.
- Організація ведення діловодства та архіву Товариства, забезпечення ведення належного обліку та складання передбаченої законодавством звітності, організація проведення внутрішнього аудиту в Товаристві.
- Забезпечення просування та розвитку інформаційних технологій у всіх напрямах діяльності Товариства.
- Забезпечення додержання законності, активне використання правових засобів удосконалення управління та функціонування в ринкових умовах, зміцнення договірної та фінансової дисципліни.
- Забезпечення підготовки та направлення на розгляд Наглядової ради Товариства звітів про результати роботи — у встановлені внутрішніми регламентами строки.
Посада: Менеджер по персоналу (HR-директор).
- Активний пошук вакансій по всій мережі за рівнем нижче N-1;
- Кадрове адміністрування та діловодство:
- Ведення організаційної структури проектів та загального штатного розкладу проекту.
- Кадрове адміністрування та кадровий облік усіх юр. осіб. ТЦ Амстор
- Оцінка та мотивація;
- Розробка та впровадження регламентуючих документів.
- Адміністрування та впровадження системи опису посад та винагород;
- Бюджетування та HR-планування;
- Організація та супровід проектів з навчання співробітників;
- Адміністрування корпоративних заходів щодо підтримки корпоративної культури.
Мережа ломбардів «Партнер»/ «Капитал», Торговельна мережа «Техносток», м. Запорожье
Посада: Начальник відділу кадрів.

- Здійснення керівництва та координація діяльності відділу (у підпорядкуванні 4 чол.);
- Постановка завдань підлеглим та контроль їх виконання, аналіз
результатів, делегування повноважень;
- Контроль за дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
- Підтримання корпоративної культури та психологічного клімату в колективі;
- Автоматизація та впровадження єдиної системи кадрового обліку;
- Аналіз плинності кадрів;
- Надання встановленої звітності контролюючим органам;
- Консультування керівників та працівників з питань трудового законодавства;
- Оформлення особових справ;
- Ведення та заповнення трудових книжок;
- Облік робочого часу;
- Укладання трудових договорів та додаткових угод до них;
- Розробка локальних нормативних актів (розробка та ведення штатних розкладів, посадових інструкцій та внутрішніх положень відповідно до стандартів;
- Розробка: «Кадрове діловодство"; «Положення про нагородження та заохочення працівників»; Положення про відділ; Посадові інструкції фахівців;
- Переоформлені та приведеня у відповідність до вимог особові справи працівників всього спискового складу (1400 чол);
- З метою оптимізації роботи, за розробленими проектами документів відділу кадрів було внесено зміни та доповнення до електронної бази 1С: Зведення звітних даних.
Профессиональные навыки и знания:
Word, Excel, Outlook, 1.С 8, Bass.
Личные качества:
- харизматичність, лідерство, організаторські та управлінські здібності, комунікабельність, порядність, відповідальність, легко навчаюсь, прагнення розвитку, оптимізм, націленість на результат, вміння працювати в команді та з командою.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: