• Файл

Марія

Менеджер з закупівель

Розглядає посади:
Менеджер з закупівель, Помічник бухгалтера, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з персоналу, Менеджер з логістики, Рекрутер, Інспектор відділу кадрів
Вік:
37 років
Місто проживання:
Трускавець
Готовий працювати:
Дрогобич, Стрий, Трускавець

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Нековаль Марія Мирославівна (09.08.1988р.н)
Освіта
Дрогобицький фаховий коледж нафти і газу, напрям – «Експлуатація та транспортування нафти і газу (2003-2007рр)
Івано-Франківський Національний Університет нафти і газу (2007-2010рр).
Досвід роботи
Інспектор з безпеки сектору безпеки ЛВДС «Дрогобич» АТ «Укртранснафта» Групи «Нафтогаз» (2010р-2019р).
Обов’язки:
• ведення технічної документації та документообіг за функціональним напрямком;
• проведення перевірок (планових та позапланових) несення служби працівників сектору безпеки, працівників поліції охорони та суб’єктів охоронної діяльності (на підставі укладених договорів);
• участь в організації та проведенні занять та навчальних тренувань антитерористичного направлення на об’єктах Товариства;
• розробка планів-потреб сектору щодо матеріально-технічного забезпечення служби;
• розробка та планування графіків робочого часу працівників служби;
• розробка план-завдання чергування працівників служби;
• ведення бухгалтерського обліку інвентаризації та списання товарно-матеріальних цінностей служби;
• ведення обліку нафти при проведенні перекачки та зберіганні нафти на об’єктах.
Інженер з Охорони праці - будівельна компанія ПП «Буд і Ком» (2019р-2023р)
Обов’язки:
• ведення технічної документації та документообіг за дотриманням ТБ та ОП.
• проведення перевірок (планових та позапланових) працівників щодо дотримання ТБ, ПБ та ОП на підприємстві;
• розробка планів-потреб працівників щодо матеріально-технічного забезпечення та ЗІЗ;

Бухгалтер – будівельна компанія ПП «Буд і Ком» (2019р-2023р)
Обов’язки:
• ведення бухгалтерського обліку інвентаризації та списання будівельних матеріалів;
• ведення графіків робочого часу працівників.
Менеджер по роботі з замовленням та постачанням буд.матеріалу – будівельна компанія ПП «Буд і Ком» (2019р-2023р)
Обов’язки:
• проведення замовлення будівельних матеріалів відповідно до потреб виконання буд.робіт;
• розрахунок та планування витрат, тощо.

Менеджер з адміністративної діяльності ТОВ «West Berry» (експорт заморожених ягід до країн Європи) 2023р – 2024р
Обов’язки:
- керівництво діяльністю адміністративної служби підприємства,
- організація роботи щодо забезпечення діяльності підприємства внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками,
- організація роботи з упровадження внутрішніх та зовнішніх стандартів ділових документів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: