- Файл
Дмитро
Unity developer
- Вік:
- 25 років
- Місто:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14639386/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Рівне, Україна
[
GitHub
Профіль
Розробник з понад 3-річним досвідом у C# та понад 6 місяцями розробки мобільних на Unity 2D/3D ігор. Володію навичками створення оптимізованих ігрових систем, інтерфейсів та механік монетизації з використанням Unity, Zenject, UniRx та DOTween. Маю досвід роботи з чистою архітектурою, Agile-співпрацею та розробкою рішень, орієнтованих на клієнта.
Технічні навички
Languages & Tools:
C#, Git, GitHub, Azure DevOps, Visual Studio
Game Development:
Unity (2D/3D), Canvas System, DOTween, Unity Profiler
Mobile Development:
Unity Ads, Google AdMob, Unity IAP, Mobile Optimization (draw calls, memory, FPS)
Architecture & Patterns:
OOP, SOLID, Clean Architecture, Dependency Injection (Zenject), Event-driven design, Reactive Programming (UniRx)
Проєкти
HueCube – Мобільна 3D головоломка (опублікована в Google Play)
• Розробив та випустив головоломку на основі кольорів за допомогою Unity.
• Реалізував логіку сторін куба, механіку співставлення кольорів та UI-переходи.
• Інтегрував Unity IAP та Google AdMob для монетизації (винагороджувана реклама, міжсторінкова, банери).
• Play Store link
BorschtCraft – Мобільний кулінарний клікер (у розробці)
• Побудував основний ігровий процес та поведінку клієнтів за допомогою Zenject.
• Зосереджувався на продуктивності (об’єктний пулінг, низьке споживання пам’яті).
• GitHub link
Досвід роботи
BrightEye – Консультант MOM (віддалено, вересень 2022 – березень 2025)
• Розробляв індивідуальні функціональні можливості для платформи управління виробничими операціями на основі C#.
• Оцінював обсяг робіт та реалізовував компоненти середньої складності відповідно до потреб клієнтів.
• Співпрацював з міжнародними командами, використовуючи практики Agile та DevOps.
• Застосовував принципи чистого коду, модульного дизайну та ефективного вирішення проблем у корпоративному середовищі.
West Control Engineering – Інженер з автоматизації (липень 2021 – лютий 2022)
• Займався складанням електрощитів керування та встановленням електромеханічних систем.
• Отримав практичний досвід роботи з апаратним забезпеченням автоматизації та промисловими системами реального часу.
Освіта
Національний університет харчових технологій, Київ, Україна
• Магістр з автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій (2021 – 2023)
• Бакалавр з автоматизації комп’ютерних систем (2017 – 2021)
Мови
• Українська
• Англійська – середній рівень
Особисті навички
• Розробка з орієнтацією на клієнта
• Співпраця за методологією Agile та оцінка завдань
• Високі комунікативні навички
• Вирішення проблем та постійне навчання
Схожі кандидати
-
Junior Unity Developer
Дистанційно, Кривий Ріг -
Розробник Unity
Дистанційно -
Unity 3D програміст
Дистанційно -
Unity developer
Дистанційно -
Unity developer
Дистанційно, Київ -
Unity Developer
65000 грн, Дистанційно