• Файл

Марина

Помічник директора

Розглядає посади:
Помічник директора, Офіс-менеджер, Адміністративний координатор
Вік:
25 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Яцюк Марина Ігорівна
Адреса: м. Київ, Виноградар
Номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада:

Помічник директора / Офіс-менеджер / Адміністративний координатор

Ключові компетенції:

 Управління адміністративною та кадровою діяльністю підприємства
 Впевнений документообіг, робота з договорами, митною документацією
 Ділове листування українською, англійською та російською мовами
 Робота з постачальниками, логістика, організація виробничих процесів
 Контроль за виконанням задач від імені керівника
 Підготовка аналітичних і звітних матеріалів
 Здібності до багатозадачності, ініціативність, уважність до деталей

Досвід роботи:

ТОВ «КРУК ІНДАСТРІС»
Виробництво та реалізація тюнінгу. Металургійна промисловість, металообробка.
Посада – Помічник директора.
Грудень 2024 – дотепер

Основні обов’язки:

 Адміністративне супроводження діяльності керівника
 Підготовка та супровід комерційних договорів (у т.ч. з іноземними
постачальниками)
 Організація логістики, відвантажень, митного оформлення
 Комунікація з державними органами, партнерами, постачальниками
 Управління персоналом, участь у підборі кадрів, ведення кадрової документації
 Управління та складання аналітичної звітності для організації та синхронізації
роботи виробництва
 Розробка грантових заявок, підготовка тендерної документації
 Взаємодія з громадськими організаціями
 Організація зустрічей, переговорів, ділових поїздок керівника

ТОВ «ОПТРОНІКС»
Виробництво та реалізація оптичних систем
Посада - Помічник директора

Січень 2023 – Грудень 2024

Основні обов’язки:

 Повне адміністративне супроводження діяльності керівника
 Підготовка та супровід комерційних договорів (у т.ч. з іноземними
постачальниками)
 Організація логістики, відвантажень, митного оформлення
 Комунікація з державними органами, партнерами, постачальниками
 Управління персоналом, участь у підборі кадрів, ведення кадрової документації
 Контроль складу, закупівлі, ведення внутрішньої облікової системи
 Організація зустрічей, переговорів, ділових поїздок керівника

ТОВ «Європейсько-Українська Група»
Оптова торгівля кліматичним обладнанням
Посада - Менеджер з оптової торгівлі
Лютий 2022 – Грудень 2022

Основні обов’язки:

 Пошук і розвиток партнерських відносин
 Підготовка комерційних пропозицій, супровід угод
 Управління логістичними витратами та графіками поставок
 Контроль за якістю комплектуючих, ведення претензійної роботи
 Співпраця з покупцями, вирішення рекламацій

Освіта:

Магістр менеджменту (з відзнакою)
Державний університет інтелектуальних технологій і зв’язку
Факультет управління та адміністрування
Вересень 2020 – Січень 2022 | Заочна форма навчання

 Поглиблене вивчення стратегічного управління, ділового адміністрування,
фінансового менеджменту та управління персоналом
 Курсова робота: Оптимізація управлінських процесів у виробничих підприємствах
 Розвинуті навички аналітичного мислення, прийняття рішень, ефективної
організації роботи підприємства
Бакалавр менеджменту (з відзнакою)
Одеська національна академія зв’язку ім. О.С. Попова
Факультет менеджменту, спеціалізація «Менеджмент і організація»
Травень 2018 – Червень 2020 | Денна форма навчання

 Основи ділового адміністрування, маркетингу, економіки підприємства та
організації виробничих процесів
 Практика в комерційних структурах, участь у студентських проектах з
менеджменту
 Акцент на навички роботи з документацією, організацію бізнес-процесів, роботу в
команді

Молодший спеціаліст з організації виробництва (з відзнакою)
Київський коледж зв’язку
Вересень 2014 – Лютий 2018 | Денна форма навчання

 Комплексна підготовка з організації виробничих процесів, техніко-економічного
планування, логістики та контролю якості
 Формування базових управлінських навичок та вивчення бізнес-процесів у сфері
телекомунікацій і промисловості
 Виробнича практика на підприємстві, участь у підготовці внутрішньої
документації

Мови:

 Українська — рідна
 Англійська — B2+ (вільне володіння, ділове листування)
 Російська — вільне володіння

Особисті якості:

Високий рівень організованості, відповідальність, лояльність, комунікабельність,
стратегічне мислення, уважність до деталей, адаптивність у стресових ситуаціях.

Додатково:

 Досвід комунікації з держструктурами та митними органами
 Упевнене володіння офісним ПЗ, Excel, 1С / внутрішні CRM
 Готовність до навчання та розвитку

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: