• Файл

Аня

Головний бухгалтер (єдиний)

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Анна , [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. Адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Шукаю дистанційну роботу бухгалтера (вся Україна).
Працювала в: Службах Замовника і Генпідрядника (будівництво, більше 10 років, до 2022 р.), ТОВ високодохідники, бухгалтерський і податковий облік в повному обсязі, займалася управлінським обліком, виконувала обов’язки головного бухгалтера.
Досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів.
Освіта:
Вища, «Облік і аудит», Полтавський кооперативний університет», закінчила в 2005 р.
Закінчила курси «Агробухгалтерія» в липні 2025 р.
Зараз супроводжую (аутсорсинг):
ТОВ на загальній і спрощеній системах оподаткування, декілька юридичних осіб, платники ПДВ, ФОП, ТОВ- 3 гр.5%, 3%, ФОП 2 гр.- Підприємства з різними видами діяльності (транспортні перевезення, експорт транспортних послуг, охоронні послуги, дiяльнiсть у сферi iнжинiрингу, технiчне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів).
НАВИКИ:
-Розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача звітів (Баланс підприємства, декларація з Податку на прибуток підприємства з додатками (АМ, РI, ПП), декларація з ПДВ), податок на землю, податок на нерухоме майно, статистична звітність.
- Нарахування і виплата дивідендів.
- Планування ПДВ , складання і реєстрація податкових зобов'язань, розблокування ПН.
- Формування собівартості послуг
-Аналіз рахунків 231, 903, 703.
-Облік ОЗ, МНМА,
- Матеріали, списання (221,205, 203,207), матеріальний звіт (М19).
-Робота з контрагентами (631,361), контроль дебіторської та кредиторської заборгованості,
-оренда нежитлових приміщень, охоронні послуги (формування рахунків фактур, акти наданих послуг, компенсація комунальних платежів),
- Здійснення банківських операцій в системі "Клієнт-банк",
-Нарахування і розрахунок заробітної плати, відпускних, видача зарплати
-Первинні документи: (КБ2, КБ3)
- Управлінський облік.
Облік в програмі 1С УПП., 1С BAF., Медок, електронний податковий кабінет, Вчасно.
Особисті якості: уважність, відповідальність, організованість, порядність, чесність, акуратність, висока концентрація уваги, вміння працювати з великим об'ємом інформації.
Рекомендації будуть надані за вимогою.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: