- Файл
Олена
Начальник виробничого відділу
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14691382/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
П.І.Б.: Турчун Олена Володимирівна
Дата народження: «13» липня 1989 р.
Адреса проживання: м. Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 166, кв.11
Телефони: [
Сімейний стан: заміжня
Діти: син, 12 років
Ваша освіта
Навчальний заклад (повна назва)
Форма навчання. Відзнаки
Рік вступу та закінчення
Спеціальність
Національний університет харчових технологій м. Київ, денна
11.2013-11.2016
Аспірант із спеціальності 05.18.12 «Процеси та обладнання харчових, мікробіологічних та фармацевтичних виробництв»
Черкаський державний технологічний університет, заочна
06.2009 – 02.2013
7.03050801 «Фінанси і кредит», диплом спеціаліста
Національний університет харчових технологій м. Київ, заочна, диплом з відзнакою
02.2011-12.2011
8.051701 «Технологія бродильних виробництв та виноробства», диплом магістра
Черкаський державний технологічний університет, денна, диплом з відзнакою
09.2006 – 06.2010
6.051701 «Харчова технологія та інженерія», диплом бакалавра
Досвід роботи
Роки роботи
Назва компанії, вид діяльності, посада
Функціональні обов’язки, які Ви виконували
Причина звільнення,
запис в трудовій кн.
Липень 2024- нині
ТОВ «Юрія-фарм», виробництво лікарських засобів медичних виробів харчових продуктів
начальник дільниці лиття комплектуючих для виготовлення медичних виробів
1. Підбір персоналу на дільницю
2. Планування виробництва з аналізом існуючих залишків
3. Контролі залишків допоміжних матеріалів , організація та проведення інвентаризації
4. Організацію виробничої діяльності дільниці лиття згідно з виробничими планами та забезпечення безпереревної роботи дільниці (24/7)
5. Контроль та забезпечення умов виконання підлеглим персоналом своїх функціональних обов’язків, розподіл персоналу по змінах згідно плану виробництва.
6. Контроль за своєчасне заповнення протоколів досьє та його перевірка на комплектність та зведення метеріального балансу
7. Організація проведенню кваліфікації та валідації на дільниці
8. Контроль за проведенням технологічного процесу згідно з регламентами та іншою нормативною документацією
9. Проведенні розслідувань по відхиленням у технологічному процесі дільниці;
10. Підбір нового обладнання та освоєнні його у вироництві
Березень 2023-липень 2024
ТОВ «Юрія-фарм», виробництво лікарських засобів медичних виробів харчових продуктів
03.2023-12.2023 інженер-технолог
12.2023-07.2024 старший інженер-технолог
дільниця виготовлення спеціальних вод
1. Розробка з нуля всієї технологічниї документації виробницттва спеціальних вод.
2. Розробка з нуля всієї документація НАССР (ISO 22000:2018).
3. Розробка інструкцій, процедур
4. Розробка русурсних специфікацій на виготовлення вод
5. Підбір нового обладнання на дільницю
6. Технологічний супровід виготовлення продукції
Переведення в інший підрозділ
Вересень 2019- березень 2023
ТОВ «МГК-ЧЕРКАСИ», виробництво металоконструкцій та нанесення покриття на метали методом гарячого цинкування
начальник виробничо-технічного відділу
1. Аналіз та прорахунок замовлень для формування собівартості продукції, які надходять на підприємство (можливість виготовлення, прорахунок металопрокату, метизів та покупних виробів).
2. Формування плану виготовлення продукції на місяць.
3. Контроль та облік виготовлення продукції по кожному замовленню, звітування по замовленнях.
4. Замовлення металопрокату та метизів, для виготовлення кожного замовлення.
5. Здавання готової продукції, контроль та формуваннях норм на виготовлення продукції.
6. Оформлення документації на замовлення для конструкторського відділу.
7. Керування за комплектацією метизів по замовленнях.
8. Керування складом за комплектацією готової продукції та її відвантаження.
9. Оформлення документів на відвантаження металоконструкцій на послугу гарячого цинкування.
10. Аналіз та прорахунок тендерів, які надходять на підприємство (можливість виготовлення, прорахунок металопрокату та покупних виробів, оформлення комерційної пропозиції), оформлення всього пакету тендерної документації та завантаження на платформу, участь в аукціонах.
11. Контроль за оформленням супровідної документації на готове замовлення (паспорт, сертифікат якості).
12. Редагування та внесення змін у технологічні інструкції.
13. Написання листів на відповідь до рекламацій.
14. Підтримання та відповідальність за проведення щорічних наглядових зовнішніх аудитів на підприємстві системи менеджменту якості ISO 9001, ISO 1461:2009, екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та зварного виробництва ISO 3834-2:2005 та EN 1090-1:2009, 1090-2:2018.
15. Актуалізації всієї документації по системах ISO 9001, ISO 1461:2009, ISO 14001:2015 ISO 3834-2:2005 та EN 1090-1:2009, 1090-2:2018.
16. Проведення внутрішніх аудитів та оформлення всієї документації.
17. Актуалізація технічних умов на підприємстві, внесення змін до них.
18. Проведення добровільної сертифікації підприємства з отриманням сертифікату відповідності на різну продукцію в ДП «Черкасистандартметрологія», підтримка в актуальному стані сертифікатів відповідності на продукцію
Листопад 2017- вересень 2019
ТОВ «МГК-ЧЕРКАСИ», виробництво металоконструкцій та нанесення покриття на метали методом гарячого цинкування
інженер із стандартизація
1. Сертифікація підприємства з нуля системою менеджменту якості ISO 9001, екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та зварного виробництва ISO 3834-2:2005, EN 1090-1:2009, 1090-2:2018 із розробленням всіх процедур, інструкцій, та супровідної документації.
2. Підтримування системи менеджменту ISO 1461:2009.
3. Проведення внутрішніх аудитів та оформлення документації по аудитах.
4. Проведення добровільної сертифікації підприємства з отриманням сертифікату відповідності на продукцію в ДП «Черкасистандартметрологія».
5. Розробка посадових та робочих інструкцій.
6. Розробка, затвердження та підтримання в актуальному вигляді колективного договору, проведення зборів трудового колективу.
7. Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції на підприємстві, розприділення вхідної кореспонденції по підрозділах, відправлення вихідної кореспонденції контрагентам.
8. Написання листів-відповідей на рекламації.
9. Організація різних заходів на підприємстві.
Переведення на іншу посаду
2015-2017
Черкаський державний технологічний університет, кафедра технології бродильних виробництв,
33-08-65,
викладач
Відповідальна за методичну та навчальну роботу на кафедрі, куратор групи, керівник курсових та дипломних проектів, викладала такі дисципліни: «Контроль якості та безпечності харчової продукції», «Фізіологія харчування», «Технологія спирту та лікеро-горілчаних напоїв»
За власним бажанням
2012-2013
Черкаський державний технологічний університет, кафедра технології бродильних виробництв,
33-08-65,
старший лаборант
Підготовка хімічних реактивів, проведення лабораторних робіт з студентами, проведення фізико-хімічного дослідження сировини, готової продукції харчових виробництв
Вступ до аспірантури
2012
ТОВ «Світ ласощів», виробництво кондитерської продукції,
інженер з якості (ISO 9001, HACCP)
Брала участь у розробленні, впровадженні і вдосконаленні процесів системи управління якістю та безпечністю продукції, проводила навчання і консультації співробітників з питань розробки, функціонування та удосконалення системи управління якістю та безпечністю продукції, брала участь у проведенні робіт по виключенню можливості випуску неякісної та небезпечної продукції, брала участь у координації діяльності групи внутрішніх аудиторів.
За власним бажанням
2010-2012
ТОВ «Буассон Еліт «Бельведер Груп», виробництво лікеро-горілчаних напоїв, інженер з якості (ISO 9001, HACCP)
Брала участь у розробленні, впровадженні і вдосконаленні процесів системи управління якістю та безпечністю продукції, проводила навчання і консультації співробітників з питань розробки, функціонування та удосконалення системи управління якістю та безпечністю продукції, брала участь у проведенні робіт по виключенню можливості випуску неякісної та небезпечної продукції, брала участь у координації діяльності групи внутрішніх аудиторів.
За власним бажанням
Знання ПК (рівень, програми): користувач, MS Word, MS Excel, Internet Explorer, Kompas, AutoCAD, 1С
Додаткова інформація
У чому Ви вважаєте себе професіоналом: В організації роботи, вмію працювати з великим обсягом інформації у режимі багатозадачності, спілкуванні з людьми.
Опишіть свої індивідуальні та професійні якості: Відповідальна, працелюбна, пунктуальна, комунікабельна, легко освоюю нову інформацію, швидко виконую покладені завдання, готова до високої інтенсивності праці
У Вас є досвід управління людьми (кількість підлеглих): Є (35 осіб)
Схожі кандидати
-
Начальник виробничо-технічного відділу
Черкаси, Дніпро , ще 3 міста -
Начальник виробничо-технічного відділу
50000 грн, Черкаси, Дніпро , ще 7 міст -
Технічний директор
Черкаси, Дніпро , ще 8 міст -
Комерційний директор
Черкаси, Житомир , ще 2 міста -
Менеджер з постачання
Черкаси -
Технічний керівник
25000 грн, Черкаси, Дніпро , ще 6 міст