- PRO
Тетяна
Заступник фінансового директора
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14693173/
Досвід роботи
Керівник відділу бюджетування та звітності
з 05.2024 по 10.2024
(5 місяців)
Холдинг ТОВ Ренджи девелопмент, Kyiv (Power industry)
Обов’язки:
•Формування управлінської звітності на базі МСФЗ по компаніям групи: Баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про прибутки і збитки (звіт про сукупний дохід), Cash flow (звіт про рух грошових коштів)
•Формування бюджету компанії та контроль його виконання
•Супроводження аудиторських перевірок компаній нерезидентів та компаній -резидентів
•Підготовка звітності до аудиторських перевірок- формування за аудиторськими формами на базі мсфз з трансформаційними таблицями по компаніям групи наступних форм: Баланс, Звіт про прибутки і збитки, Cash flow, Звіт про зміни у капіталі
• Співпраця з банками
•Контроль розрахунку нарахування відсотків за позиками від нерезидентів та між нерезидентами
•Супроводження формування податкових декларацій податковими консультантами –нерезидентами
•Контроль проведення оплат закордонним постачальникам послуг –за звітний період , встановлення графіку оплат менеджеру по оплатам
Досягнення:
• Створила свій варіант трансформаційних таблиць для аудиторських звітів, коректність якого підтвердили аудитори
• Створила окремий звіт по купівлі -продажу електроенергії для аналізу цін та прибутковості
Фінансовий менеджер
з 02.2022 по 09.2023
(1 рік 7 місяців)
Холдинг ТОВ "ПЕРШЕ БЕЗПЕЧНЕ АГЕНТСТВО НЕОБХІДНИХ КРЕДИТІВ", Kyiv (Finance, banking, and insurance)
•Формування управлінської звітності компанії на базі МСФЗ по компаніям групи: Баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про прибутки і збитки (звіт про сукупний дохід), Cash flow (звіт про рух грошових коштів)
•Формування бюджету компанії(Робота з формулами в Google Таблицях по бюджетам, розрахунки та підтягнення даних по ЦФО по плановим та фактичним показникам, по статтям, проектам та періодам, з деталізацією платежів по контрагентам та призначенням платежів)
•Складання платіжного календаря
•Формування задач на сплату в bitrix 24 по найбільшим постачальникам компанії,контроль залишку коштів нашої компанії на їх рахунках для проведення поточної діяльності, ведення статистики витрат по цим постачальникам
• Розрахунок розбивки заробітної плати на проекти для управлінського обліку( на базі табелю, відомостей по заробітній платні, преміям)
•Робота з нерезидентом постачальником, ведення переговорів, формування задач на оплату, контроль актів звірки
•Автоматизація процесу управлінського обліку в 1с, тестування та настроювання коректного відображення операцій в обліку, внесення додаткових операцій по управлінському обліку в 1с
Досягнення:
• Сформувала коректний довідник управлінських статей в 1с з кодуванням, налаштувала коректний управлінський звіт Cash flow по управлінським статям, створила бюджет компанії
Керівник відділу оперативного фінансового планування
з 10.2018 по 04.2021
(2 роки 6 місяців)
Холдинг MTI high-tech distribution, Kyiv (Wholesale, distribution, imports, and exports)
Обов’язки:
•Формування управлінської звітності компанії на базі МСФЗ:
Баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про прибутки і збитки (звіт про сукупний дохід), Cash flow (звіт про рух грошових коштів)
•Керівництво відділом: організація діяльності, встановлення цілей, контроль виконання
•Формування прогнозних звітів
•Контроль товарного руху компанії, кредиторської та дебіторської заборгованості
•Формування резервів компанії: простроченої дебіторської заборгованості, резерву старого товару, резерву премій
•Участь в складанні бюджету компанії
•Ведення і контроль взаєморозрахунків з компаніями групи
•Проходження аудиторських перевірок (підготовка звітів, підтверджуючих документів, відповіді на питання аудиторів)
•Участь в написанні облікової політики компанії
•Робота з нерезидентами по взаєморозрахункам
•Приймала участь в процесі налагодження обліку при переході з ERP JD Edwards, cognos та 1с 8 до програми ERP Navision (Dynamics)
•Розробка та постановка технічних завдань програмістам
Досягнення:
•Приймала участь в автоматизації та перенесені даних з однієї бази даних в іншу, як результат-на основі внесених даних і їх настроюванню-були сформовані: коректний баланс ,P&L , Сash flow
Старший Економіст
з 04.2011 по 09.2018
(7 років 5 місяців)
Холдинг MTI, Kyiv (Wholesale, distribution, imports, and exports)
Обов'язки:
•Формування управлінської звітності компанії на
базі МСФЗ (баланс, звіт про прибутки і збитки, Cash flow)
•Контроль товарного руху компанії, кредиторської та дебіторської заборгованості
•Формування резервів компанії: простроченої дебіторської заборгованості, старого товару, премій
•звірка балансів постачальників, актів звірки, співпраця з постачальниками
•звірка бонусів дилерів та бонусних програм, звірка виконання KPI співробітниками для нарахування премій дивізіону
•проходження аудиторських перевірок (підготовка звітів , підтверджуючих документів, відповіді на питання аудиторів)
Досягнення:
•Налаштувала та протестувала звіт, виявила проблеми в настройці та в формулах , написала задачу для виправлення та отримала коректний звіт для формування та розрахунку резерва по простроченій дебіторській заборгованості
Економіст
з 01.2007 по 03.2011
(4 роки 2 місяці)
Холдинг MTI, Kyiv (Wholesale, distribution, imports, and exports)
Обов’язки:
•Контроль товарного руху компанії , кредиторської та дебіторської заборгованості
•Звірка балансів постачальників, актів звірки,співпраця з постачальниками
•Звірка бонусів дилерів та бонусних програм, звірка виконання KPI співробітниками для нарахування премій дивізіону
•Проходження аудиторських перевірок (підготовка звітів , підтверджуючих документів, відповіді на питання аудиторів)
Досягнення:
•Робота з великими масивами даних
•Посприяла отриманню бонуса від постачальника для нашої компанії завдяки листуванню , поясненням та наданням великої кількості розрахунків
Фінансовий аналітик
з 10.2006 по 12.2006
(2 місяці)
Холдинг “Ritzio entertainment group”, Kyiv (Hotel and restaurant industry)
Обов’язки :
•Cкладання бухгалтерського та управлінського звітності на базі МСФЗ -IFRS (баланс, Cash flow, P&L)
•Hарахування зносу необоротних активів в управлінському обліку та проведення розрахунків їх залишкової вартості
•Рознесення банківської виписки за статтями доходів та витрат згідно з кодифікацією організації англійською мовою
Бухгалтер
з 03.2006 по 09.2006
(6 місяців)
Холдинг Папірус, Kyiv (Retail)
Обов’язки:
•Робота з первинною документацією (прибуткові, видаткові та податкові накладні, шляхові листки, ТТН)
•Ведення бухгалтерського та податкового обліку організації
•Ведення складського обліку
Бухгалтер 1- ї категорії
з 09.2003 по 06.2005
(1 рік 9 місяців)
Територіальний центр соціальної допомоги «Центральний», Kyiv (Government organizations)
Обов’язки:
•Складання та подача звітності у відповідні державні органи
(Податкова служба, Пенсійний Фонд, ФССБ, ФССНС, інші)
•Облік руху гуманітарної допомоги, лікарських засобів
•Оформлення документів співробітників для переходу організації на зарплатний проект з банком
•Формування платіжних відомостей
•Складання звітів по енергоносіям
•Видача зарплати готівкою, касова дисципліна
Освіта
Київський національний економічний університет ім.Вадима Гетмана
Фінанси,Магістр з фінансів, Kyiv
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Business English,Prometheus
2023
Сертифікат "МСФЗ та трансформація звітності відповідно вимог МСФЗ"
2019
Курси ділової англійської мови в Yappi-Business English -advanced
2017
Mini MBA Ernst and Young Академія Бізнесу(2014)
2014
Міжнародний сертифікат по МСФО- CAP- (бухгалтер - практик)
2014
Курси DipIFR (rus)ACCA
2013
Курси ділової англійської мови, British Council -Business English BE-8,BE-9,BE-10
2012
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Outlook Express
- MS Access
- ERP
- Формування зведених таблиць
- Легко адаптуюсь до нових інформаційних систем
- Робота з великим обсягом інформації
- Систематизація процесів
- Діловий етикет
- Ділове листування
- Ведення ділових переговорів
- Постійно підвищую свій професійний рівень
- Наполегливість
- Організованість
- Formation of pivot tables
- Ability to analyze
- Stress resistance
- Budget planning
- BAS
- Knowledge of IFRS
- Cognos
- User 1C
- Strategic planning
- 1С Ma
- 1C Manufact
- 1C: Manufacturing Enterprise
- Work with valuable papers
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — вище середнього
- Російська — вільно
Рекомендації
Можуть бути надані за вимогою
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ
Вища освіта
- Керівник відділу бюджетування та звітності, Холдинг ТОВ Ренджи девелопмент, 5 місяців
- Фінансовий менеджер, Холдинг ТОВ "ПЕРШЕ БЕЗПЕЧНЕ АГЕНТСТВО НЕОБХІДНИХ КРЕДИТІВ", 1 рік 7 місяців
- PRO
Київ
Вища освіта
- Chief of the budgeting and reporting department, LLC Rengy development,Kyiv, 5 місяців
- Financial Manager, LIMITED LIABILITY COMPANY FIRST SAFETY AGENCY OF NECESSARY CREDITS, 1 рік 7 місяців
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Chief of the budgeting and reporting department, LLC Rengy development,, 5 місяців
- Financial manager, LIMITED LIABILITY COMPANY FIRST SAFETY AGENCY OF NECESSARY CREDITS (1В, 1 рік 7 місяців
Схожі кандидати
-
Заступник керівника
80000 грн, Київ, Кропивницький -
Заступник директора
Київ, Дистанційно -
Заступник директора
Київ, Львів , ще 2 міста -
Заступник фінансового директора
Київ -
Фінансовий директор
Київ -
Фінансовий директор, заступник фінансового директора, керівник ПЕВ
Київ