• Файл

Світлана

Юрист

Розглядає посади:
Юрист, Продавець-консультант, Адміністратор, Менеджер з продажу, Офіс-менеджер, Контент-менеджер
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Гавриленко Світлана Вікторівна

16.04.1993 р.н.

Сімейний стан : заміжня, дитина 5 років.

Україна, місто Київ, 02000 проспект Миколи Бажана 1М, кв.187

моб.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);

mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Мати роботу яка дасть можливість професійного розвитку, отримання нових знань та
досвіду, а також бажання реалізувати свій потенціал у більш динамічному середовищі або на
вищій посаді. Розглядаю посади Офіс-менеджером, помічника керівника (секретар), SMM-
спеціаліст / контент-менеджер, продавець-консультант, юриста/юрисконсульта, секретар судового
засідання, судовий розпорядник, консультанта суду, інспектор відділу кадрів, державний інспектор,
державний службовець категорія "В", .

Освіта:

2010-2015 вища юридична, Запорізький Національний Університет, спеціальність правознавство.
Диплом- спеціаліста.

Досвід роботи:

08.02.2016-20.06.2016 Головне управління Національної поліції в Запорізької області служба на
посаді інспектор патрульної поліції.

08.05.2018-13.09.2018 Міжнародна юридична фірма на посаді юриста.

16.10.2018-17.01.2023 Запорізький національний університет юридичний відділ на посаді
юрисконсульт 2 категорії.

10.10.2022- дотепер Контент-креатор, блогер Самозайнятість / Фріланс. TikTok @svetaviktorovna93

Кваліфікація:

● Робота з документами (складання, облік, зберігання, передача до виконання), ведення
телефонних переговорів, призначення зустрічей і зборів, набір текстових документів,
робота з офісною технікою

● Створення та реалізація контент-стратегії для соціальних мереж (TikTok). Побудувала
аудиторію понад [70к] підписників.
Співпраця з брендами: погодження брифів, створення рекламного контенту, аналітика
результатів кампаній.
Проведення прямих ефірів, взаємодія з аудиторією.

● Ведення діловодства, розробка типових форм документів, складання і узгодження трудових
договорів

● Складання і перевірка договорів, підготовка правових висновків, складання проектів
листів, претензій, клопотань, скарг, запитів, заяв, аналіз нормативно-правової бази,
моніторинг на предмет актуальних змін, підбір нормативно-правової інформації по
запитах.
● Організаціях облік і аналіз дорожньо-транспортних випадків на дорогах, вирішення
спірних питань про складені адміністративні матеріали у сфері забезпечення безпеки
дорожнього руху.
Професійні навики і знання:

Професійний користувач пакету програм Microsoft Office (Word, Excel,powerpoint), amocrm, phonet,
worksection, Internet додатків.

Наявність водійських прав категорії "В", водійський стаж 14 років.

Знання мов: український - вільно, російський - вільно, англійський - базовий.

Особисті якості: Відповідальність, пунктуальність, чесність, комунікабельність, старанність,
енергійність, уміння працювати в команді. Здібність до швидкого навчання. Шкідливі звички
відсутні.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: