• Файл

Natalia

HRD, CHRO

Вік: 45 років
Місто: Київ
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Коваленко Наталя Сергіївна
м. Київ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
45 років
e-mail: kolisnichenko. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
@kovalenkonata1
Галузі: рітейл/логістика/сервіс/продажі В2В/виробництво
: HRD, CHRO у бізнесі штатом від 1000

Основна спеціалізація
• Побудова HR-стратегій, інтегрованих у бізнес-цілі, що забезпечують зростання ефективності
та EBITDA
• Ефективні комунікативні зв’язки
• Формування ефективної кадрової політики компанії
• Сильна експертиза у HR-аналітиці: системи KPI/OKR, управління HR-бюджетом, скорочення
операційних витрат, підвищення ефективності та прибутковості
• Розвиток HR brand компанії
• Створення сильних HR-команд: навчання, делегування, розвиток експертизи, формування
кадрового резерву
• Аудит, будування та автоматизація Бізнес процесів: 1С 8 УТП/УПП, CRM
• Project management
• Management of the full HR cycle: підтримка екологічної продуктивної корпоративної
культури та вплив на розвиток, recruiting, onboarding, offboarding, L&D, C&B, оцінка (performance
review, assessment center, 360), кадрове діловодство.

Професійний досвід
NDA
продуктова IT-компанія. Київ
HRD | 12.2023 – по т.ч.
Досягнення
• Масштабована компанія за 2024 рік на 20%
• Абгрейд/систематизація/формалізація основних БП People
• Сформована і адаптована команда Департаменту People
• Розроблена та реалізована система ОКR для Head підрозділів
• Відновлений та поставлений у відповідному форматі процес Військового Обліку по 2х юр особах
• Аудит та повна підготовка кадрового документообігу, згідно стандартів НБУ
• Реалізація проєкту «Абгрейд HR brand»
• Розроблений та затверджений проєкт запуску функції L@D в компанії з «0»

ТОВ «Час Газу»
послуги/сервіс. Київ, філіал у Польщі, штат 200+
HRD | 09.2022 – 08.2023 (контрактна робота)
Досягнення
• Сформована команда ТОПів, Відділу продажів, СТО та HR департаменту
• Відкритий польський філіал компанії
• Поставлені базові HR Бізнес процеси
• Автоматизовано Управлінський кадровий облік в 1С УТП
• Ініціативи та впровадження ефективних мотиваційних моделей
• Сформована з «0» та автоматизована в LMS «Collaborator» функція навчання
• Актуалізація та переведення Політик, Регламентів, Інструкцій в електронний документообіг
• Розробка та впровадження ефективної HR аналітики по управлінським показникам функці

HLR
В2В. Продажі/сервіс. Забезпечення лабораторій «під ключ» усієї України. Бровари, штат 500+
HRD | 01.2020 – 07.2022
Досягнення
• До воєнного часу: масштабування компанії на 20% за 2 роки, зниження плинності
торгового персоналу від 12% до 8% за рік
• Під час воєнного часу: Оптимізована структура компанії
• Реалізовані проекти:
1. HR brand компанії для внутрішньої та зовнішньої аудиторії.
2. Програма розвитку HiPo (Внутрішнього кадрового резерву).
3. Управління робочим часом.
4. Поставлені та автоматизовані базові HR Бізнес процеси

ТОВ «Копійочка»
рітейл, Західно-Українська компанія. Сегмент: товари для дому, штат 3000+
м. Івано-Франківськ
HRD | 10.2018 – 01.2020
Досягнення
• Відкрито 20 нових магазинів, масштабовано Логістичний центр
• Сформована структура компанії у системному підході
• «Під ключ» сформований Департамент по персоналу, поставлені HR Бізнес процеси з
частковою автоматизацією
• Збудована система дистанційного навчання та оцінки на базі LMS «Moodle»
• Створена Школа директор в роздробі. Покриття магазинів Директорами з
внутрішнього кадрового резерву – 85%, пройшли навчання в школі
• Ефективне управління ФОП, створення гнучких систем мотивації сумісно с ТОП
керівниками підрозділів

Метінвест
«Метінвест Бізнес Сервіс». м. Кривій ріг, штат 2000+
Проектна робота у складі робочої групи з створення «HR ОЦО» | 03.2018 – 08.2018

Global Bilgi
послуги, Міжнародний аутсорсинговий контактний центр, с головним офісом у Туреччині
м. Київ (локації Дніпро, Суми, Харків, штат 1500+)
Head of recruitment and communication Department | 08.2016 – 10.2017

ГК ФТД «Фокстрот»
рітейл, техніка для дому
HR BP (Харківська, Дніпропетровська, Запоріжжя, Херсонська області). Харків
40+ магазинів, штат 800+ | 07.2015 – 07.2016
Регіональний Директор з персоналу (Східний та Дніпровсько - Слобідський регіон).
Донецьк/Харків
98 магазинів, 2 рег -х логістично - складські центри, 3 рег - х офісу,
штат 2000 + | 01.2013 – 01.2015

ТОВ «Меранті+»
виробництво та роздріб міжкімнатних дверей. Донецьк, штат 500+
HRD | 09.2011 – 01.2013

ЗАТ ПВ «Конті»
кондитерське виробництво, штат 10 000+. Донецьк
Керівник відділу підбору та адаптації головного офісу | 08.2007 – 07.2011

Освіта
• ДонНУ. Магістр Економічного факультету. Спеціальність «Економіка праці та
управління персоналом» м. Вінниця | 2013 – 2015
• ДонНУ. Екстернатура. Спеціальність – економіка праці та управління персоналом | 2009 –
2011
• ДонНУ. Спеціальність – філологія | 2003 – 2008
• ХФЕК - Спеціальність - фінанси та кредит | 1997 - 1998

Додаткова кваліфікація
• Академія бізнесу EY. «Як розробити систему мотивації KPIs та OKR в компанії» | 2024
• Міжнародний Університет коучінгу за стандартами ICF – CoachingUP.
Коуч за стандартами ICF, командний коуч | 2020 - 2021
• HRM школа Власової. «HR на основі стратегії бізнесу» | 2020
• Performia. «Найм персоналу», «Посилення персоналу» |2011 - 2012
• Понад 20 зовнішніх та внутрішніх тренінгів у галузі управління персоналом,
менеджменту; фасилітація бізнес зустрічей, project management тощо

Додаткові відомості

Особисті якості та компетенції
Стратегічне мислення, орієнтація на результат, комунікабельність, адаптивність, надійність,
відповідальність, наявність високих організаторських та лідерських здібностей,
оперативність та гнучкість у прийнятті рішень, висока працездатність, нестандартний підхід у
рішенні складних задач, стресостійкість, проєктний менеджмент
Навички роботи на ПК
Впевнений користувач MS office, СRM, 1С8 УПП/УТП, SAP - HR модуль
Мови
Українська - вільно
Російська - вільно
English - А-1, learning stage - Pre intermediate

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: