Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/14739328/
Game QA, Producer, Programmer
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дмитро Ярохно
1-й рівень (Game QA)
Ф Я 3 дитинства захоплювався ігровою індустрією, тому хочу
працювати в цьому напрямку з подальшим укоріненням в
індустрію. Роботу тестувальника вважаю ідеальним стартом
кар'єри, оскільки завжди бачив у багатьох іграх більший
потенціал, ніж вони реалізовували. Часто здавалося, що в HUX
о 9 7-422-00- 5 2 не вистачало якісного тестування для покращення npo;wl('r_y."
[відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
НАВИЧКИ
7 Розуміння різноманітних жанрів відеоігор
» Вміння чітко описувати баги
" Базові навички роботи 3 Unity, Blender, Photoshop, Jira, Git
© Уважний аналіз різних аспектів ігрового процесу: геймплей, ayaio, UX/UI, level-design etc.
%+ Загальне розуміння методологій тестування, створення та підтримки програмних продуктів
5 Знання різних концепцій гейм-дизайну
я English - B1
ОСВІТА
- Конотопський індустріально-педагогічний коледж
Молодший спеціаліст, 121 - Інженерія програмного забезпечення (2021)
- Харківський національний університет радіоелектроніки
Бакалавр, 122 - Комп'ютерні науки та технології (2024)
дДОСВІД РОБОТИ
т Постійно тицяю різні ігрові проєкти, аналізую їх, знаходжу помилки та, якщо це була
бета-версія, пишу розгорнуті репорти розробникам.
& У 2014 році взяв участь у відкритому бета-тесті Hearthstone.
Попри слабке знання англійської в ті роки, через Google Translate писав про баги розробникам
і навіть отримував відповіді 3 ПОДЯКОЮ.
е Маю друзів, які займаються розробкою інді-ігор, і періодично тестую їх білди,
виявляючи помилки та пропонуючи геймдизайнерські ідеї, які потрапляли у фінальні релізи.
W Для дипломної роботи займався геймдизайном і тестуванням шутеру-головоломки,
що дало глибше розуміння процесу розробки і типових проблем у геймдеві.
ФІЛОСОФІЯ НАЙМ
Ф Я вважаю, що кожна гра може знайти свого гравця
незалежно від якості, але ідеальна гра має SN e
зацікавити HABITb того, хто HE € фанатом жанру,
для запровадження SIKOCTI і потрібна робота QA.” \%
1-й рівень (Game QA)
Ф Я 3 дитинства захоплювався ігровою індустрією, тому хочу
працювати в цьому напрямку з подальшим укоріненням в
індустрію. Роботу тестувальника вважаю ідеальним стартом
кар'єри, оскільки завжди бачив у багатьох іграх більший
потенціал, ніж вони реалізовували. Часто здавалося, що в HUX
о 9 7-422-00- 5 2 не вистачало якісного тестування для покращення npo;wl('r_y."
[
НАВИЧКИ
7 Розуміння різноманітних жанрів відеоігор
» Вміння чітко описувати баги
" Базові навички роботи 3 Unity, Blender, Photoshop, Jira, Git
© Уважний аналіз різних аспектів ігрового процесу: геймплей, ayaio, UX/UI, level-design etc.
%+ Загальне розуміння методологій тестування, створення та підтримки програмних продуктів
5 Знання різних концепцій гейм-дизайну
я English - B1
ОСВІТА
- Конотопський індустріально-педагогічний коледж
Молодший спеціаліст, 121 - Інженерія програмного забезпечення (2021)
- Харківський національний університет радіоелектроніки
Бакалавр, 122 - Комп'ютерні науки та технології (2024)
дДОСВІД РОБОТИ
т Постійно тицяю різні ігрові проєкти, аналізую їх, знаходжу помилки та, якщо це була
бета-версія, пишу розгорнуті репорти розробникам.
& У 2014 році взяв участь у відкритому бета-тесті Hearthstone.
Попри слабке знання англійської в ті роки, через Google Translate писав про баги розробникам
і навіть отримував відповіді 3 ПОДЯКОЮ.
е Маю друзів, які займаються розробкою інді-ігор, і періодично тестую їх білди,
виявляючи помилки та пропонуючи геймдизайнерські ідеї, які потрапляли у фінальні релізи.
W Для дипломної роботи займався геймдизайном і тестуванням шутеру-головоломки,
що дало глибше розуміння процесу розробки і типових проблем у геймдеві.
ФІЛОСОФІЯ НАЙМ
Ф Я вважаю, що кожна гра може знайти свого гравця
незалежно від якості, але ідеальна гра має SN e
зацікавити HABITb того, хто HE € фанатом жанру,
для запровадження SIKOCTI і потрібна робота QA.” \%
Схожі кандидати
-
Middle Full stack developer
Київ -
Full stack програміст
99000 грн, Київ -
React розробник
Київ, Вінниця , ще 6 міст -
Front-end developer
Київ -
Front-end developer, HTML coder, верстальщик
Київ, Одеса -
React-програміст
30000 грн, Київ, Львів, Одеса