Людмила
Менеджер по роботі з клієнтами, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, Оператор 1C
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 51 рік
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14754214/?puid=6017
Досвід роботи
Менеджер з продажу
з 05.2025 по 07.2025
(2 місяці)
Атлантіс Хім, ТОВ, НВП, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Досягнення:
Розвиток клієнтської бази
Залучення нових клієнтів
Ведення переговорів з клієнтами
Підтримка існуючих клієнтів
Ведення комерційної документації
Аналіз потреб клієнтів
Планування стратегії продажів
Контроль якості обслуговування
Звітність перед керівництвом
У моєму досвіді роботи в якості менеджера по роботі з клієнтами я активно розвивала клієнтську базу, залучала нових клієнтів та ведення переговорів з ними. Я забезпечувала підтримку існуючим клієнтам, вів комерційну документацію та аналізував їх потреби. Планувала стратегію продажів, контролювала якість обслуговування та забезпечувала звітність перед керівництвом. Робота в CRM, BAF
Менеджер з продажу
з 10.2024 по 04.2025
(6 місяців)
Alvo, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Досягнення:
Планування та організація своєї роботи
Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Адаптація до нових умов роботи
Дотримання корпоративної культури та цінностей
Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
У моєму досвіді роботи я успішно планувала та організовувала свою роботу, дотримуючись встановлених процедур і стандартів якості. Мої навички управління часом дозволили ефективно працювати з високим навантаженням. Я успішно адаптувалась до нових умов роботи та дотримувалась корпоративної культури та цінностей. Також здійснювала контроль за якістю виконуваних робіт та процесів. Створення кабінету і робота на маркетплейсах Розетка, Пром, Інтертоп, МійДроп, БігОпт. Участь в ярмарках Всі.Свої. м.Київ. Відкриття офлайн магазину. Робота в BAF.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 06.2023 по 03.2024
(9 місяців)
Divas, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Досягнення:
Розвиток клієнтської бази
Підтримка існуючих клієнтів
Планування стратегії продажів
Ведення переговорів з клієнтами
Залучення нових клієнтів
Аналіз потреб клієнтів
Контроль якості обслуговування
Ведення комерційної документації
У ролі Менеджера по роботі з клієнтами я активно розвивала клієнтську базу, ведучи переговори та залучаючи нових клієнтів. Планувала стратегію продажів, аналізував потреби клієнтів та забезпечувала контроль якості обслуговування. Також відповідала за підтримку існуючих клієнтів та ведення комерційної документації. Приймала участь в виставках Kyiv Fashion. Розробка нових моделій. Закупівля фурнітури та тканин.
Менеджер з продажу
з 11.2015 по 08.2022
(6 років 9 місяців)
PALVIRA, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Досягнення:
Розробка стратегії продажів
Пошук та залучення клієнтів
Контроль за виконанням продажів
Планування та виконання плану продажів
Ведення переговорів
Укладення договорів
Забезпечення післяпродажного обслуговування
Розвиток клієнтської бази
На попередній посаді менеджера з продажу я розробляла стратегії продажів, виконувала пошук та залучення клієнтів, контролювала виконання планів продажів та планував їх виконання. Активно вела переговори та укладала договори з клієнтами, забезпечуючи їм високоякісне післяпродажне обслуговування. Працюючи над розвитком клієнтської бази, досягла успішних результатів у збільшенні обсягів продажів та підвищенні задоволеності клієнтів. Ведення складу. Відправка замовлень. Робота в програмі УкрСклад.
Керівник салону краси
з 01.2006 по 10.2015
(9 років 9 місяців)
Престиж, Харків (Краса, фітнес, спорт)
Досягнення:
Планування та організація своєї роботи
Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
Адаптація до нових умов роботи
У мої обов'язки як керівника салону краси входило планування та організація робочого процесу, забезпечення дотримання встановлених процедур і стандартів якості, контроль за якістю наданих послуг та процесів.
Адміністратор торгового залу
з 11.2002 по 08.2008
(5 років 9 місяців)
Будмен, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Досягнення:
Планування та організація своєї роботи
Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
Адаптація до нових умов роботи
Постійне навчання та розвиток професійних навичок
Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
Дотримання корпоративної культури та цінностей
Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Я, як адміністратор торгового залу, відповідала за планування та організацію роботи, контроль якості процесів, а також впровадження нововведень для покращення результативності. Забезпечувала дотримання стандартів якості та корпоративних цінностей. Мала досвід управління часом, працювала з високою навантаженістю та встановлювала пріоритети для ефективного виконання завдань.
Керівник відділу
з 10.2000 по 11.2002
(2 роки 1 місяць)
Слон, Харків (Роздрібна торгівля)
Продавець-консультант
з 06.1999 по 02.2000
(8 місяців)
Центральний ринок, КП, Харків (Легка промисловість)
Досягнення:
Продаж товарів
Консультування покупців щодо асортименту одягу
Викладка товарів за категоріями
У мої обов'язки як продавця одягу входило активне продавати товари, надавати кваліфіковані консультації покупцям щодо асортименту одягу та ефективно викладати товари за категоріями для зручного вибору клієнтами. Мої дії спрямовувалися на створення комфортної атмосфери для покупців та забезпечення їх задоволення від покупок.
Инспектор отдела кадров
з 05.1992 по 08.1996
(4 роки 3 місяці)
Альтернатива, Харків (Автобізнес та автосервіс)
Ведення кадрового обліку та документообігу
Підготовка та оформлення кадрових документів
Реєстрація та звільнення співробітників
Контроль за дотриманням кадрової дисципліни
Ведення трудових книжок та інших кадрових документів
Схожі кандидати
-
Менеджер роботи з клієнтами
15000 грн, Харків, Дистанційно -
Керівник зі збуту
40000 грн, Харків, Дніпро , ще 4 міста -
Менеджер по роботі з клієнтами
Харків, Полтава , ще 2 міста -
Клієнт-менеджер
20000 грн, Харків -
Менеджер по роботі з клієнтами
Харків -
Менеджер по роботі з клієнтами
Харків, Київ