- Файл
Анна
Бізнес-аналітик
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Харків
- Готовий працювати:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14772289/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження:
16 листопада 1990
Місто:
Харків
Телефон(и):
[
E-mail:
[
Сімейний стан
Заміжня, є син
Ключова інформація
Цілеспрямьований спеціаліст с великим досвідом роботи в різних облікових системах на базі платформи БАС та 1с, інтеграції різних облікових та інформаційних систем.
Віддалена робота, повна/неповна зайнятість
Досвід роботи
Бізнес-аналітик, консультант 1С/BAS
з січня 2019
• Ведення проектів з впровадження та подальшого супроводу управлінського й бухгалтерського обліку на базі програм 1С Підприємство та BAS;
• Досвід реалізації простих доробок у конфігураціях 1С/BAS (програмування);
• Досвід роботи з конфігураціями BAS УТ, BAS БУ, БУ 2.0, BAS КУП, УТП, МБ (УНФ);
• Участь в проектах як бізнес-аналітик із синхронізації програм 1С/BAS з іншими базами даних: MySQL, QlikView, KeyCRM, сайти на платформі OpenCart, Хорошоп (синхронізація за допомогою готових модулів) – аналіз бізнес-процесів, архітектури зовнішньої облікової системи, алгоритм синхронізації, тех.завдання, тестування, впровадження;
• Досвід впровадження SMS-розсилок через Turbo SMS;
• Досвід синхронізації з Prom, Нова Пошта (розробка нових рішень) – участь як бізнес-аналітик;
• Участь у проектах із синхронізації 1С/BAS з програмними РРО (WebCheck, Cashalot), використання готових рішень розробників, адаптація під потреби замовника;
• Аналіз бізнес-процесів підприємства, пошук рішень для оптимізації/автоматизації бізнес-процесів типовим функціоналом або доопрацюваннями продукту;
• Моделювання бізнес процесів;
• Складання інструкцій для користувачів, навчання користувачів;
• Розробка облікової системи з нуля на платформі 1С у ролі провідного консультанта проекту:
◦ Проведення інтерв’ю з користувачами;
◦ Складання протоколів;
◦ Підготовка документа «Концепція нової облікової системи»;
◦ Тестування, демонстрація розробок замовнику;
◦ Навчання користувачів, складання інструкцій;
◦ Підготовка плану впровадження та перенесення даних;
◦ Супровід на етапі впровадження.
Аналітик 1С
Серпень 2016 – Січень 2019
FinSoft, Харків
Основні обов'язки:
• Ведення проектів з впровадження та подальшого супроводу обліку на базі програм 1С:Підприємство;
• Впровадження проектів «з нуля» на базі типових конфігурацій УТ 3.1, УНФ, УТП, УТ 2, БУ 1.2;
• Участь у розробці комплексних рішень, що не входять до типових конфігурацій (постановка технічного завдання, тестування та впровадження);
• Постановка технічних завдань програмістам і подальше тестування доробок типових конфігурацій 1С;
• Пошук оптимальних рішень для автоматизації бізнес-процесів під вимоги клієнта. Підбір найбільш відповідного рішення для підприємства;
• Консультування користувачів щодо функціоналу конфігурацій 1С;
• Консультування користувачів із питань ведення бухгалтерського та управлінського обліку;
• Навчання користувачів оперативній роботі в 1С:Підприємство;
• Знання типового функціоналу конфігурацій: УТП, УТ 3, УТ 2.3, БП 1.2, БП 2.0, УНФ, УПП.
Заступник головного бухгалтера
Квітень 2016 – липень 2016 (3 міс)
Ренті ПРО, ТОВ
Основні обов’язки:
• Ведення бухгалтерського обліку юридичних осіб на спрощеній системі оподаткування (3 група) та на загальній системі (податок на прибуток і ПДВ);
• Ведення бухгалтерського обліку фізичних осіб-підприємців (2 група, 3 група, загальна система);
• Заробітна плата: нарахування та виплата зарплати, відпускних, лікарняних, звітність з ЄСВ, 1-ДФ;
• Розрахунок та сплата до бюджету єдиного податку, ПДВ, податків із заробітної плати, податку на нерухомість, плати за землю, підготовка та подання звітності;
• Ведення каси, оформлення касової книги;
• Система «Клієнт-Банк»: формування та проведення платежів у 1С.
Бухгалтер
Березень 2013 – квітень 2016 (3 роки та 1 міс)
Українські ветеринарні технології, ТОВ (http://www.uvt.kh.ua/)
Основні обов’язки:
• ПДВ: виписка податкових накладних, реєстрація податкових накладних, надсилання клієнтам через M.E.Doc, перевірка податкових зобов’язань, вивантаження податкових накладних із M.E.Doc до 1С;
• Заробітна плата: нарахування та виплата зарплати (штат — 100 осіб), відпускних, лікарняних, звітність з ЄСВ, 1-ДФ;
• Розрахунок і сплата до бюджету податків із заробітної плати;
• Формування заявок до ФСС на оплату лікарняних листів;
• Авансові звіти: перевірка документів, виплата коштів на відрядження;
• Система «Клієнт-Банк»: проведення платежів, вивантаження та обробка платіжних доручень у 1С;
• Взаєморозрахунки: періодичне звіряння з контрагентами, контроль підписання актів звірки, оформлення бухгалтерських довідок;
• Ведення каси, оформлення касової книги;
• Консультації співробітників щодо правильного оформлення документів, роботи в 1С, навчання нових користувачів;
• Договори з клієнтами: погодження умов договорів, автоматизація формування договорів у базі 1С, облік;
• Автоматизація бізнес-процесів компанії, робота з програмістом 1С: написання технічного завдання, тестування, контроль за якістю та своєчасністю виконання ТЗ;
• Підготовка інструкцій для користувачів 1С щодо використання аналітичних звітів, написання посадових інструкцій.
Спеціаліст з прямих продажів
Червень 2012 - лютий 2013 (9 міс)
ПАО СК "ПЗУ Україна" (http://www.pzu.com.ua/)
Основні обов’язки:
• залучення нових партнерів;
• проведення переговорів;
• крос-продажі (перехресні продажі);
• утримання клієнтів (пролонгація договорів);
• ведення звітності;
• інвентаризація.
Старший касир
вересень 2011 - червень 2012 (10 міс)
ДП "Маратекс" в м. Харків (http://www.peacocks.com)
Основні обов’язки:
• робота на касовому апараті;
• ведення касової книги, книги РРО;
• інкасація;
• складання звітів до центрального офісу;
• приймання товару;
• мерчендайзинг;
• робота з покупцями;
• вирішення конфліктних ситуацій та спірних питань;
• планування роботи персоналу зміни на день.
Освіта
Національний аерокосмічний університет "Харківський авіаційний інститут" (Україна, Харків)
Рік випуску 2013
Фінанси та кредит, факультет економіки та менеджменту. Магістр
Володіння мовами
Англійська - середній (вивчаю в даний момент)
Українська - рідний
Російський - вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікат «1С: Спеціаліст-консультант. Управління торгівлею для України системи програм «1С:Підприємство 8»
Рік отримання 2018
Сертифікат «1С: Професіонал. Управління торгівлею для України системи програм «1С:Підприємство 8»
Рік отримання 2017
Курс «Підвищення кваліфікації бухгалтерів з 1С», Навчальний центр «ІНФОКУРСИ», м. Харків
Рік завершення 2016
Семінар-практикум «Приватний підприємець», Навчальний центр «Сучасний облік», м. Харків
Рік завершення 2016
Єдиний податок. Загальна система оподаткування. Облік доходів підприємця на єдиному податку. Облік доходів і витрат підприємця на загальній системі оподаткування. Єдиний соціальний внесок з підприємця (ЄСВ). Готівкові операції у діяльності підприємців
.
Вебінар «Бухгалтерська весна», журнал "Податки і бухгалтерський облік"
Рік завершення 2016
Фінансовий менеджмент (Україна)
Рік завершення 2015
Курс надано викладачем Києво-Могилянської бізнес-школи Олексієм Геращенком
У курсі розглядалися теми, що стосуються фінансової звітності, показників ефективності бізнесу, оцінки інвестиційних проектів.
Сучасне управління проектами - мистецтво порушення правил (Україна)
Рік завершення 2017
Курс надано професором Київської школи економіки Сергієм Гвоздєвим
Бухгалтерський онлайн-марафон (Харків, Україна)
Рік завершення 2015
Електронне адміністрування ПДВ: зміни з 1 липня 2015 року. Обмін податковими накладними та контроль ПДВ-рахунків у програмі M.E.Doc.
Зарплата і не тільки: ЄСВ, військовий збір, актуальні питання лікарняних та декретних.
Додаткова інформація
Професіональні навички:
- знання бухгалтерського та податкового обліку;
- базові знання XML, JSON;
- знання структури роботи підприємства по відділах (склад, закупівля, оптові продажі, роздріб, фінансовий відділ, бухгалтерія)
Особисті якості
Вміння працювати з великими об’ємами інформації в багатозадачному режимі. Ефективна робота в стресових умовах.
Універсальність, активність, ініціативність.
Весела, позитивна та комунікабельна.
Захоплення та інтереси
Читання, рукоділля, подорожі
Схожі кандидати
-
Бізнес-аналітик
Дніпро -
Бизнес-аналитик
Дніпро, Київ , ще 4 міста -
Програміст (BAS/1С), бізнес-аналітик, консультант
Дніпро -
Бізнес-аналітик
Дніпро -
Адміністратор соц. мереж, бізнес-аналітик
24000 грн, Дніпро, Дистанційно -
Бізнес-аналітик
30000 грн, Дніпро, Кам'янське, Дистанційно