• Файл

Gabriella

Personal assistant

Розглядає посади:
Personal assistant, Менеджер з підтримки клієнтів, Customer support representative
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Gabriella Ifeoma Onyeisi
Virtual Assistant
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Europe

Profile
I am a motivated and detail-oriented Virtual Assistant with a passion for organization, clear
communication and helping others succeed. Skilled in managing schedules, coordinating tasks, and
streamlining administrative functions, I thrive in dynamic, remote environments. With a proactive mindset,
strong time management skills, and proficiency in Google Workspace and Microsoft Office tools, I am
always ready to tackle challenges and adapt to new demands. I am eager to grow, refine my skills and
contribute to the team’s success with a blend of efficiency and enthusiasm.

Education
Bachelor of Medicine And Bachelor of Surgery(MBBS) 2021 – present
Kyiv Medical University Katowice, Poland

Professional Experience
Executive Virtual Assistant 02/2025 – present
The Virtuous Woman Circle
• Successfully streamline, categorize and organize the organization’s email and
communication processes between team members, enhancing efficiency and
response times.
• Implemented an improved Notion workspace structure, making information
retrieval, project documentation and tracking more seamless, clear and
consistent.
• Optimized social media engagement through strategic content planning and
execution, increasing audience interaction and brand visibility.
• Schedule, coordinate and execute multiple virtual meetings, ensuring smooth
and seamless virtual engagements by managing invitations, reminders and
follow-ups.
• Maintain and update the organization’s official calendar, ensuring key events,
deadlines and appointments were well-documented and communicated.
• Anticipate scheduling conflicts and proactively arrange alternative meeting
times to optimize productivity.
• Ensure accuracy and confidentiality in handling sensitive data and maintaine
structured records for future reference.
• Design and distribute surveys for team feedback, with clear data analysis for
decision-making.
• Document meetings with detailed minutes, ensuring follow-up on action
points and aligning content planning with organizational goals.

Certificates
AlxAfrica Virtual Assistance Certification Certificate of Computer Fundamentals
(Advanced)

Skills
Fundamental skills for professional computer Gmail/MS Outlook(Email) — Expert
usage — Expert
Google Meet/Zoom — Expert
Google Calendar — Expert
Google Sheets/MS Excel — Proficient
Google Docs/MS Word — Expert
Google Drive — Proficient
Google Slides/MS PowerPoint — Expert
Grammarly — Proficient
Google Forms/MS Forms — Proficient
Adobe Firefly — Proficient
ChatGPT/Gemini — Expert
Notion — Proficient
Canva — Expert
Quick to learn new systems and software
Soft skills
Digital management
Strong organizational skills
Minutes writing
Social media management

Research and research writing

Interests
Creative Writing Reading Researching

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: