- Файл
Ольга
Начальник відділу кадрів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/15038302/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Освіта: вища
Дата нарождення: 24.05.1986 р.
Місто проживання: Дніпро, Україна
Телефон: [
Email: [
ОСВІТА
• Спеціальність – Зберігання і переробка зерна, кваліфікація - Диплом молодшого спеціаліста, (Технологічний коледж Дніпровського державного аграрного університета, диплом з відзнакою НР №28416780, виданий 2006р.)
• Спеціальність – Бухгалтерський облік, кваліфікація - Диплом молодшого спеціаліста, (Державний заклад “Дніпропетровський інститут професфйного розвитку і освіти”, диплом з відзнакою НР №37372471, виданий 2009р.)
• Спеціальність – Агрономія, кваліфікація - Диплом бакалавра, (Дніпровський державний аграрний університет, диплом з відзнакою НР №37913379, виданий 2010р.)
• Спеціальність – Агрономія, кваліфікація - Диплом магістра, (Дніпровський державний аграрний університет, диплом з відзнакою НР №41893371, виданий 2011р.)
• Спеціальність – Менеджмент організацій і адміністрування, кваліфікація - Диплом спеціаліста, (Інстітут післядипломної освіти Дніпровського державного аграрно-економічного університету, диплом 12 ДСК №279448, виданий 2014р.)
ДОСВІД РОБОТИ
• Діловод, ТОВ ІК «БІЗНЕС-ІНВЕСТ», 2007-2014рр.
• Фахівець-організатор торгівлі на ринку цінних паперів, ТОВ ІК “БІЗНЕС-ІНВЕСТ”, 2014-2015рр.
• Фахівець-організатор торгівлі на ринку цінних паперів відділу Торговця цінними паперами, ТОВ "КАПІТАЛ СТАНДАРТ", 2015-2017рр.
• Заступник директора, ТОВ "ІНВЕСТ-ПАРТНЕР КАПІТАЛ", 2017- 2020рр.
• Директор, ТОВ “Сінтек-Х”, 2017р.- по теперишній час;
• Керівник напряму кадрового адміністрування, ТОВ ІК «БІЗНЕС-ІНВЕСТ", 2020-2025рр.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ
• Досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Exсel, Power Point);
• Володіння інтернет-ресурсами та пошуковими системами для роботи з інформацією;
• Впевнене користування електронною поштою так орпоративними месенджерами;
• Базові навички роботи з офісною технікою(сканер, прінтер та ін.);
• Досвід роботи на фондовому ринку (торгівля цінними паперами);
• Підготовка та оформлення документів, первинна ідентифікація клієнтів;
• Ведення справ всіх співробітників компанії, записи в трудові книжки;
• Ведення всієї документації компанії, вхідної/вихідної кореспонденції;
• Ведення кадрової документації:підготовка та оформлення наказів(прийом, переведення, звільнення, відпустки тощо);
• Розробка та актуалізація штатного розкладу підприємства;
• Складання та ведення табелів обліку робочого часу, передання до бухгалтерії для нарахування заробітної праці;
• Взаємодія з банківськими установами:підготовка та подання документів для відкриття/закриття рахунків;
• Організація документообігу та зберігання кадрових і фінансових документів вдповідно до вимог законодавства;
• Досвід роботи з державними органами, аудиторами та внутрішніми перевірками;
• Володіння основами трудового та фінансового законодавства;
• досвід проведеня ділових переговорів із клієнтами та партнерами;
• Навички встановлення та підтримки довгострокових відносин із клієнтами;
• Успішне врегулювання спірних ситуацій та досягнення взаємовигідних домовленостей;
• Розуміння основ психології, що допомагає встановлювати ефективну комунікацію та знаходити підхід до різних людей.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
• Високий рівень комунекабельності, вміння легко знаходити спільну мову з колегами та клієнтами;
• ВвІчливість та тактовність у діловому спілкуванні;
• Відповідальність та уважність до деталей;
• Вміння працювати як самостійно, так і у команді;
• Орієнтація на результат і здатність ефективно вирішувати конфліктні ситуації;
• Стресостійкість та здатність швидко адаптуватися до змін;
• Швидко навчаюся новим навичкам та технологіям, відкрита до професфйного розвитку;
• Постійно прагну самовдосконалення та розширення компетенцій;
• Легко адаптуюся до нових умов роботи та вимог;
• Розвинені організаційні та керівні здібності.
Інші резюме цього кандидата
Дніпро
Гончарова Ольга Анатоліївна Освіта: вища Дата нарождення: 24.05.1986 р. Місто проживання: Дніпро, Україна Телефон: Email: ОСВІТА • Спеціальність – Зберігання і переробка зерна, кваліфікація - Диплом...
Схожі кандидати
-
Заступник керівника департаменту персоналу
Дніпро, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник HR-департаменту
Дніпро, Київ , ще 8 міст -
Керівник підрозділу
Дніпро, Київ , ще 5 міст -
Заступник керівника департаменту персоналу
30000 грн, Дніпро -
Виконавчий директор, Executive Director, керівник підприємства, готеля
Дніпро, Вінниця , ще 6 міст -
Начальник відділу продажу
Дніпро