• Файл

Андрій

Технічний директор, головний інженер

Розглядає посади: Технічний директор, головний інженер, Генеральний директор, Начальник виробництва, Механік, Комерційний директор, Начальник автоколони, Керівник відділу, Директор з розвитку, Директор агропідприємства, Керівник відділу технічного контролю
Вік: 47 років
Місто: Київ
Розглядає посади:
Технічний директор, головний інженер, Генеральний директор, Начальник виробництва, Механік, Комерційний директор, Начальник автоколони, Керівник відділу, Директор з розвитку, Директор агропідприємства, Керівник відділу технічного контролю
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Андрій Фадєєв

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мотивований використати перевірений досвід у нових галузях, зокрема у виробництві харчової продукції та промисловості.
Професійний профіль: Керівник у сфері інженерії та операційної діяльності з понад 25-річним міжнародним досвідом у технічному менеджменті, масштабному виробництві. Досвід керівництва багатопрофільними командами з понад 150+ співробітників і підрядників, ключовими державними структурами, навички оптимізації процесів, впровадження ERP-системи IT-Enterprise ERP, та забезпечення відповідності стандартам безпеки та якості. Досвідчений у керуванні транскордонними проєктами в Україні, Австрії, Чехії, Польщі, Фінляндії, Німеччині та Великій Британії. Навички побудови ефективних операційних систем з «0», оптимізації витрат і забезпечення своєчасного та якісного виконання проєктів у межах бюджету.
ДН
1978/09/02
Місто
Kyiv
Сімейний статус
Одружений
Освіта
1994 – 1999: НАУ Університет – Київ, Україна
Спеціальність: Спеціаліст з Інженерії
1990 – 1994: Техніко-економічно-юридичний професійний колледж - Київ, Україна
Спеціальність: Технічний інженер
Тренінги/
Професійне навчання
2008 р. – Курси підвищення кваліфікації з питань безпеки - Київ, Україна.
Сертифікат: Інспектор з охорони праці – Законодавство України з охорони праці, пожежна та вибухова безпека, комплекс газопостачання, водопостачання, теплопостачання в Україні, радіоекологія.
2012р. – Course Filch 5 – installation of the machine- Німеччина, Мерклінген
Сертифікат: Сертифікат підвищення кваліфікації з установки машин.
2013р. – трейнінг Double Security Safety Practices - Фінляндія, Еспоо.
Сертифікат: Сертифікат підвищення кваліфікації з практик безпеки.
2014 – Course Advanced Manufacturing Techniques – Фінляндія, Еспоо.
Сертифікат: Промислова сертифікація з передових виробничих технологій.
2018 - Professional Development: Advanced Training in Installation Department Kone Польща – Польща, Варшава.
Сертифікат: Промислова сертифікація з управління монтажем.
2020 - Тренінг з управління бізнесом - Київ, Україна.
Сертифікат: Навички ведення бізнесу та управління
Військовий
статус
Офіцер запасу
Профіль: Інженерний
Професійний досвід:
12. 2022 – 08.2025
ТОВ “Sportlife – International Sports Sector”, Україна, Київ
LTD Speed Fit, Австрія, Чехія, Польща.
Посада: Заступник генерального директора / Головний інженер

Обов’язки:
Управління всіма підрозділами виробництва; ведення переговорів та укладання контрактів з клієнтами, підрядниками, дизайнерами та менеджерами 50 спортивних клубів в Україні та філій в Австрії, Чехії та Польщі.
Управління командою та підрядниками: безпосередньо керівництво понад 200+ працівниками виробництва, включно з інженерами, технічним персоналом і дизайнерами, а також 30 підрядниками.
• Створення та контроль роботи відділу виробничого обліку та технічної підтримки.
• Підготування комерційних пропозицій та продаж продукції (спортивні тренажери та елементи декору) відповідно запланованих завдань на рік.
• Координування Sales and Operations Planning (S&OP), спрямовуючи виробничі плани відповідно до прогнозів продажів, що дозволило своєчасно виконувати клієнтські замовлення та зменшити товарні запаси.
• Впровадження та контроль якості відповідно норм ISO по реновації тренажерів, меблів та елементів дизайну.
• Пряма участь у складанні бюджету виробництва фабрики у співпраці з економістами, встановлення лімітів та контроль за їх дотриманням.
• Контроль та управління роботою цехів фабрики відповідно до технологій: цех розбирання обладнання, цех обпалювання металевих виробів, піскоструменевий цех, зварювальний, токарний, швейний, столярний, цех підготовки та фарбування металу (полімерна піч), цех підготовки та фарбування пластика, монтажний цех, електронний цех.
• Контроль дотримання термінів виконання замовлень повиготовленню металоконструкцій: перевірка креслень, розрахунок вартості ремонту, виробництва, планування.
• Контроль виробництва металевих конструкцій (TRX стійки, подіуми, огорожі, бочкові столи, стелажі для спортивного обладнання, кросфіт станції, роздягальні, металеві елементи дизайну).
• Підготовка технічних специфікацій на відновлення або виготовлення спортивних тренажерів, розподіл завдань по цехах та контроль виконання робіт.
• Контроль закупівлі матеріалів і запасних частин для виробництва.
• Контроль виробництва та відновлення: шкірозамінних виробів, пластикових виробів, меблів, спортивного інвентаря.
• Безпосередня участь у дизайнерських рішеннях щодо кольорової гами спортивного обладнання та тестування фарб нових продуктів відповідно до специфікацій проекту.
• Контроль відділом кадрів на виробничому підприємстві: пошук, відбір персоналу, облік робочого часу, оформлення звільнень.
• Організація та контроль роботи відділу обліку та технічної підтримки виробництва, створення системи обліку виробничих витрат з «0».
• Активна участь у розробці та впровадженні міжнародної IT-системи IT-Enterprise ERP для автоматизації бізнес-обліку на підприємстві.
• Створення та керування робочою групою, ефективний розподіл функцій, що дозволило скоротити час підготовки даних для автоматизації операційних процесів фабрики.
Виробництво та облік: Ініціація та розробка ключових положень технічних специфікацій, які лягли в основу автоматизації процесів ремонту та виробництва.
◦ Систематизація та структурування основних процесів та визначення пріоритетних напрямків автоматизації, що оптимізувало витрати на розвиток.
◦ Розробка уніфікованих форм первинних документів та звітів для оперативного управління, інтегрованих у систему, що зменшило кількість помилок при обліку та аналізі виробничих процесів.
◦ Організація роботи та участь у формуванні та заповненні «Технологічних карт» для ремонту та виробництва обладнання.
◦ Організація роботи та участь у формуванні «Специфікацій спортивних тренажерів».
Склад: Впровадження складської системи коміркового зберігання
◦ Розробка стандартів ведення «Номенклатурних» довідників, що значно прискорило пошук і облік запасів.
◦ Організація та проведення інвентаризації понад 10 000 позицій запасних частин та матеріалів, забезпечення повної відповідності обліку фактичним даним.
• Розробка нормативних документів виробництва: методик та інструкцій з управління якістю продукції.
• Здійснення контролю виконання виробничого плану.
• Організація модернізації та реконструкції існуючих виробничих потужностей.
• Забезпечення ефективної внутрішньої та зовнішньої комунікації фабрики, ведення листування за контрактами та врегулювання спірних питань..
• Забезпечував дотримання норм охорони праці та техніки безпеки.
• Виконнання особистих доручень акціонерів по виготовленні елементів дизайну для кабінетів та домашнього побуту. (виготовлення металоконструкцій, тренажерів, реставрація м`якої мебелі та елементів дизайну річкових катерів).
• Надання щотижневого звіту акціонерам. (планування виробництва, фінансова звітність, дотримання сроків виконання робіт відповідно до запланованої програми виробництва, виконання бюджетного плану виробництва, підтримка техної життєздатності виробництва).
Професійний досвід:
08. 2020 – 11.2022
ТОВ "Ліфт –сервіс " – державний / публічний сектор – Київ, Україна
Посада : Технічний директор

Обовязки:
Організація та контроль обслуговування ліфтів для державних установ, включаючи Верховну Раду, Кабінет Міністрів, Міністерства, стратегічні об’єкти вт.ч. Центральний залізничний вокзал, ключові лікарні міста та центральні магазини ЦУМ і «Україна».
Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував 60+ працівниками (інженери, технічний персонал, дизайнери) та 10+ підрядниками.
• Розробка та впровадження комплексну системи обслуговування ліфтів по філіалам в Україні.
• Керівництво всіма процесами підрозділу для забезпечення високих стандартів обслуговування.Організація, розподіл та контроль роботи працівників.
• Збір, опрацьовування та обмін технічної документації для забезпечення якості ремонтних робі. Підтримка сервісних організацій - партнерів.
• Опрацювання запитів клієнтів та вирішення ескаловані питань.
• Забезпечення високого технічного рівня команди та проведення навчання технічного персоналу компанії.Розробляв, впроваджував та підтримував високі стандарти якості обслуговування.
• Планування та контроль бюджетів підрозділів по проектам.
• Контроль управління запасами, закупівлею необхідними матеріалами
• Взаємодія та звітування державним контролюючим органам .
• Забезпечення дотримання правил охорони праці та пожежної безпеки.
• Ведення обліку заявок та проектів на обслуговування та контроль своєчасного виконання завдань технічним персоналом.
• Забезпечення належного технічного стану інструментів, обладнання та приладів.
• Надавав інженерну та технічну підтримку керівництву компанії та відділу продажів у технічних переговорах.

Професійний досвід:
11. 2018 – 06.2020
ТОВ Schindler – швейцарська міжнародна компанія, Україна, Київ
Посада: Технічний та інсталяційний менеджер проектів

Обов’язки:
Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував 60 працівниками (інженери, технічний персонал, дизайнери) та 10 підрядниками.
• Керівництво інсталяційним підрозділом: інженерний та технічний персонал.
• Контроль встановлення понад 600 компонентів ліфтів.
• Координація введення в експлуатацію з державними органами та складання відповідних звітів.
• Здійснення контролю технічного обслуговування під час експлуатації.
• Керівництво процесом монтажу ліфтового обладнання на будівельних об’єктах, у відповідгості з технічними специфікаціями.
• Організація розвантаження обладнання згідно з пакувальними листами, перевірка та контроль комплектацій та відповідності стандартам виробника.
• Ведення технічої документації та звітності по проектах.
• Проведення переговорів, складання договорів з генеральними підрядниками та субпідрядниками.
• Забезпечення дотримання стандартів безпеки на робочих місцях та будівельних майданчиках.
• Підготовка претензії та замовлення запчастин для ліфтового обладнання.
• Організація та контроль логістики: доставки обладнання на будівельні об’єкти.
• Звітування про хід проектів та результати швейцарській штаб-квартирі.
Професійний досвід:
04.2013 – 11.2018

ТОВ «KONE Lifts» – міжнародна фінська компанія, Україна, Київ
Посада: Технічний та інсталяційний менеджер проектів
Обов’язки:
Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував понад 100+ працівниками та 15 підрядниками. Одночасне ведення 50+ проектів монтажу.
• Контроль процесу проектів монтажу ліфтового обладнання на будівельних об’єктах.
• Забезпечення перевірки розмірів шахт ліфтів та відповідність технічним специфікаціям.
• Організація розвантаження обладнання згідно з пакувальними листами, перевірка комплектації та відповідності стандартам виробника.
• Керування складанням понад 800+ компонентів ліфтів одночасно.
• Координування введення в експлуатацію з регуляторними державними органами та здійснення контролю технічного обслуговування протягом всього терміну експлуатації.
• Ведення технічної документації та Звітування по проектах.
• Проведення переговорів щодо повного виконання договору з генеральними підрядниками та субпідрядниками.
• Керівництво інсталяційним підрозділом: контроль інженерного та технічного персоналу.
• Забезпечення та дотримання стандартів безпеки на робочих місцях та будівельних майданчиках.
• Підговка претензії та замовлення запчастини для ліфтового обладнання.
• Організація та контроль, логістика доставки та розвантаження обладнання на будівельні об’єкти.
• Звітування про хід проектів та результати фінській штаб-квартирі.
Професійний досвід:
08.2008– 02.2013
ТОВ «Svit Budivelnoi Tekhniky», Україна, Київ
Посада: Технічний директор
Обов’язки:
Управління командою та регіональними підрозділами: безпосередньо керував інженерами та технічним персоналом, 20 осіб та контроль технічних підрозділів 27 регіональних філій.
• Керування інженерними та технічними службами, ремонтними бригадами.
• Контроль технічних операцій, вирішення спірних питань та переговори з замовниками.
• Ведення технічного обліку в 1С та планування бюджету підрозділу.
• Координування складних технічних проектів, перетворюючи задачі на відповідні плани роботи.
• Відбір, навчання та контролю робочих процесів технічного персоналу.
• Організація надання ремонтних послуг у регіональних філіях ТОВ.
Професійний досвід:
05.2005 –07.2008
ТОВ «Zhytlobud» (ООО "Компания Житлобуд”), Україна, Київ
Посада: Головний механік компанії з нерухомості

Обов’язки:
Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував 10 інженерами та технічним персоналом, а також 5 підрядниками.
• Підготовка всіх документів для ліцензійних заявок та ведення технічної документації.
• Контроль перевірки та ремонту будівельної техніки та механізованого обладнання.
• Забезпечення та контроль закупівлі запасних частин, палива та мастил.
• Контроль дотримання заходів безпеки в компанії.
• Управління логістичними процесами в компанії.
Професійний досвід:
06.1998- 02.2005
ТОВ «Brenan Building Ltd», Лондон, Велика Британія
Посада: Менеджер проектів (інтер’єр та реновація)
Обов’язки:
Управління командою та підрядниками: безпосередньо керував 25 працівниками (інженери, технічний персонал, дизайнери) та 10 підрядниками. Виконано більше 100+ замовлень.
• Котроль за виконанням робіт підрядниками для VIP-проектів (Офіси, ТРЦ, резеденції, тощо) з ремонту відповідно до наданих дизайн-специфікацій.
• Координування роботи підрядників для забезпечення безперебійного виконання та дотримання термінів проектів.
• Розробка концепції інтер’єрів та рішеннь, адаптація до вимог клієнтів.
• Керування робочими бригадами та забезпечення своєчасного та якісогое виконання проектів.
Знання мов
Українська
Англійська
Навички роботи з комп’ютером
MS Office.
Программи: 1С, CRM, Enterprise
Водійські права
Категорії А, В, С
Особисті якості
Відповідальний, працелюбний, енергійний, активний, командний гравець, здатен ефективно керувати у стресових ситуаціях, швидко навчаюсь.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: