• PRO

Анна

Главный бухгалтер

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 11.2023 по 01.2025 (1 рік 2 місяці)
ТОВ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ІМЕНІ АКАДЕМІКА ЮРІЯ ПРОКОПОВИЧА СПІЖЕНКА"», Капітанівка (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•Керувала бухгалтерською службою підприємства, ефективно керуючи командою з 4 фахівців
•Відновила та оптимізувала систему бухгалтерського обліку, впровадили автоматизацію ключових процесів
•Розробила та впровадила систему управлінської звітності, бюджетування та календар платежів
•Оптимізувала процес за купівель лікарських засобів, що дозволило скоротити витрати
•Розробила та впровадила систему нарахування премій для медичного персоналу в програмі 1С
•Проаналізувала бізнес-процеси компанії та впровадила зміни, які дозволили скоротити операційні витрати
•Підготовка та подання звітності

Головний бухгалтер

з 08.2022 по нині (3 роки)
ТОВ «МАГМА ЕНЕРДЖИ », Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Створили з нуля бухгалтерський та податковий обліку та для однієї компанії;
•Самостійно організувала повний цикл бухгалтерського обліку: облік основних засобів та нематеріальних активів, розрахунок заробітної плати, відпустки та лікарняні;
•Веду кадрове діловодство відповідно до вимог законодавства;
•Забезпечую своєчасну реєстрацію податкових накладних та ефективно вирішую питання з їх розблокуванням;
•Оптимізували облікові процеси, що дозволило скоротити адміністративні витрати.

Головний бухгалтер

з 01.2015 по 01.2021 (6 років)
ТОВ «Онтекс Україна» Helen Harper, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку, основні засоби, нематеріальні активи, заробітна плата, відрахування до фондів, грошові кошти, авансові звіти, відрядження, кадрова документація
•Ефективно здійснюю розрахунки заробітної плати, відпускних, лікарняних та відрахувань до соціальних фондів
•Ведення кадрової документації
•Успішно співпрацювала з аудиторськими компаніями, забезпечуючи високу якість фінансової звітності та повну відповідність законодавству
•Проходження внутрішнього аудиту з мінімальними зауваженнями

•Оптимізувала роботу з первинною документацією за рахунок впровадження в системи та своєчасності обробки
•Своєчасно підготовка та подання звітність, уникаючи штрафних санкцій.
•Розробила та впровадила систему бюджетування, що дозволило покращити контроль фінансових потоків та скоротити необґрунтовані витрати
•Супровід зовнішньоекономічної діяльності (експорт, імпорт), забезпечення дотримання валютного законодавства
•Успішно автоматизувала облік в системі 1С, що підвищило 30% ефективності роботи бухгалтерської служби

Главный бухгалтер

з 01.2013 по 12.2014 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "Прайм Инвест Украина", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку, основні засоби, нематеріальні активи, заробітна плата, відрахування до фондів, грошові кошти, авансові звіти, відрядження, кадрова документація
•Ефективно здійснюю розрахунки заробітної плати, відпускних, лікарняних та відрахувань до соціальних фондів
•Ведення кадрової документації
•Своєчасно підготовка та подання звітність, уникаючи штрафних санкцій
•Розробила та впровадила систему бюджетування, що дозволило підвищити ефективність контролю фінансових потоків
•Налагодила ефективну взаємодію між філіями та центральним офісом компанії, стандартизували облікові процеси

•Організувала ефективну систему складання, обробки та перевірки первинної документації за всіма напрямками бухгалтерського та податкового обліку

Главный бухгалтер

з 12.2007 по 09.2012 (4 роки 9 місяців)
ТОВ Агрохолдинг, Гостомель (Сільське господарство, агробізнес)

•Керувала бухгалтерською службою підприємства, ефективно керуючи командою з 6 фахівців
•Розробила та впровадила комплексну систему бухгалтерського та податкового обліку, адаптовану для виробничого підприємства
•Успішно організувала система планування та контролю фінансово-господарської діяльності компанії
•Забезпечила залучення банківського фінансування, підготувавши всю необхідну документацію та обґрунтування
•Своєчасно підготовка та подання звітність, уникаючи штрафних санкцій
•Супровід зовнішньоекономічної діяльності (експорт, імпорт), забезпечення дотримання валютного законодавства
•Успішно пройшла комплексні перевірки податкових та інших контролюючих органів
•Автоматизований облік з впровадженням в програми 1С, що дозволило підвищити продуктивність відділу
предприятия.

Освіта

Академия Государственной Налоговой службы Украины

Финансы и кредит, Ирпень
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Высшее учебное заведение Университет экономики и права Крок(Киев)

2014

Учебно-методический центр Государственного финансового мониторинга Украины(Киев)

2014

Знання і навички

  • M.E.Doc
  • Пользователь ПК
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • Клиент-Банк
  • Email
  • Windows
  • Бухгалтерский учет

Знання мов

Російська — вільно

Додаткова інформація

Общий стаж работы 10 лет
Опыт прохождения проверок контролирующими органами, решение проблем, связанных с данными проверками;
Подбор, обучение персонала;
Управление коллективом;
Подготовка документов для банка для получения кредитов;
Опыт ведения нескольких объектов с различными задачами одновременно;
Компьютерные навыки: "MS OFFICE", "1-С", "БЕСТ- ЗВІТ", "M.E.Doc", R-keeper,банк (Клиент-Банк)
Бухгалтерский учет и аудит. 1:С бухгалтерия(версия 7.7).
Полное обеспечение организации ведения бухгалтерского и налогового учета на предприятии.
Подготовка и сдача отчетов по электронной почте через программу "Бест-Звіт", "M.E.Doc".
Начисление заработной платы, учет ОС, учет и движение ТМЦ. Обработка первичной документации. Контроль дебиторской и кредиторской задолженности. Осуществление платежей с использованием системы клиент-банк.
Организация процесса учета и контроля документооборота на предприятии.
Анализ финансово-хозяйственной деятельности предприятия. Подготовка заключений и рекомендаций.
Бюджетирование и выполнение планов предприятия.
Проведение инвентаризации.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: