Тарас

3D-дизайнер, 60 000 грн

Розглядає посади: 3D-дизайнер, Game developer
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 36 років
Місто проживання: Дніпро
Готовий працювати: Дистанційно, Дніпро
Розглядає посади:
3D-дизайнер, Game developer
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Warehouse assistant

з 06.2023 по нині (2 роки 7 місяців)
Acted, Дніпро (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Warehouse maintenance and logistics assistance

3D-дизайнер

з 03.2021 по 03.2023 (2 роки)
self employed, Дистанційно (Дизайн)

- Creating 3D models and animation scenes
- Using software to create 3D graphics
- Modeling and animating objects in a 3D environment
- Developing concepts and styling graphic objects in 3D
- Continuously improving skills and knowledge in the field of 3D graphics
- Creating visualizations and animations for advertising and multimedia projects

Worked as a 3D Generalist for visual studio. Responsibilities included:
- creating high-quality, high-polygonal models and sets for renders
- creating beautiful unwraps, without distortions and visible seams
- retouching finished images after rendering
- processing and editing video after rendering

3D-дизайнер

з 02.2014 по 04.2021 (7 років 3 місяці)
Subshade, Дніпро (IT)

worked as a 3D generalist, level decorator and designer, manual QA tester.
Responsibilities included:

- creating low-poly and high-poly models and their sets in 3Ds Max
- unwrapping them with Reezom UV
- occasionally animating them
- visualization with Corona render when needed

In Unity 3D, I was responsible for:
- creating levels, decorating them
- setting up lightmaps and baking them
- performing manual QA testing and finding bugs
- filling out tables with a detailed description of the problems and bugs found, collaborating with the rest of the team to fix them

I also performed manual QA testing directly in the applications, in order to find bugs and problems, with further collaboration with the rest of the team to solve and fix them.

- Time management and ability to work under high workload
- Controlling the quality of work and processes
- Planning and organizing your work
- Continuous training and development of professional skills Introducing innovations to improve processes and work efficiency

Senior 3D Artist, Level Designer, Manual QA

з 02.2014 по 03.2020 (6 років 2 місяці)
Subshade, Дніпро (IT)

worked as a 3D generalist, level decorator and designer, manual QA tester.
Responsibilities included:
• creating low-poly and high-poly models and their sets in 3Ds Max
• unwrapping them with Reezom UV
• occasionally animating them
• visualization with Corona render when needed

In Unity 3D, I was responsible for:
• creating levels, decorating them
• setting up lightmaps and baking them
• performing manual QA testing and finding bugs
• filling out tables with a detailed description of the problems and bugs found, collaborating with the rest of the team to fix them

I also performed manual QA testing directly in the applications, in order to find bugs and problems, with further collaboration with the rest of the team to solve and fix them.


• Time management and ability to work under high workload
• Controlling the quality of work and processes
• Planning and organizing your work
• Continuous training and development of professional skills Introducing innovations to improve processes and work efficiency

Освіта

Приватний заклад вищої освіти "ДНІПРОВСЬКИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ШАГ"

Дизайн, Дніпро
Середня спеціальна, з 2010 по 2014 (4 роки)

Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"

Будівельні Машини та Обладнання, Дніпро
Незакінчена вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

КА Шаг, дизайн

2010, 30 місяців

Знання і навички

  • Autodesk 3ds Max
  • 3D-моделювання
  • ZBrush
  • Unity
  • RizomUV
  • Ігровий дизайн
  • Дизайн рівнів
  • Ручне тестування
  • QA manual
  • UV-перетворення
  • Текстурування
  • Hi-poly моделювання
  • Low-poly моделювання
  • Ретопологія
  • Дизайн
  • 3D-графіка
  • Hard surface
  • Моделювання
  • Старанність
  • Пунктуальність
  • Художні здібності
  • Adobe Photoshop
  • Corona Renderer
  • Відповідальність
  • Аналітичне мислення

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — просунутий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: