• Файл

Аліна

Адміністратор

Вік: 21 рік
Місто: Житомир
Вік:
21 рік
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Кучер Аліна Андріївна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
🎯 Мета
Шукаю роботу, де зможу реалізувати свої організаторські, комунікаційні та творчі навички. Відкрита до нових викликів і можливостей розвитку.
💼 Досвід роботи
Адміністратор студії вокалу
"Продюсерський центр Ірени Марченко"
Місто Житомир 09.2024 - 07.2025
• Основні обов’язки:
• Ведення внутрішньої документації та адміністрування студії
• Робота з Excel-таблицями
• Комунікація з батьками та клієнтами (консультації, зворотний зв’язок)
• Контроль оплат, ведення фінансових звітів
• Організація внутрішніх заходів, дитячих концертів, конкурсів та майстер-класів
• Супровід дітей під час подій, участь у підготовці локацій
• Ведення соціальних мереж
🧩 Ключові навички
• Комунікація з клієнтами (онлайн/офлайн)
• Організація подій та адміністративна підтримка
• Впевнений користувач ПК: Google Workspace, Microsoft Excel, Google Таблиці
• Стресостійкість, відповідальність, багатозадачність
• Базові навички SMM
🎓 Освіта
Житомирський державний університет імені Івана Франка
026 Сценічне мистецтво
Роки навчання: 2021 - 2025
Кваліфікація: актор (заклади культури та мистецтва)
🗣 Мови
Українська – рідна
💡 Додатково
• Відкрита до нових викликів та можливостей навчання
• Досвід роботи з дітьми
• Маю організаторські здібності, легко знаходжу спільну мову з людьми
• Творчий підхід у вирішенні нестандартних ситуацій
• Маю посвідчення водія

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: