• Файл

Олена

Бухгалтер, помічник бухгалтера

Вік: 36 років
Місто: Тернопіль
Вік:
36 років
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олена Олещук Освіта

Повна середня освіта вер 1996 - черв 2006
Тернопільська загальноосвітня школа № 16 ім. Володимира Левицького,
Тернопіль

Тернопільський інститут соціальних та вер 2006 - лип 2011
інформаційних технологій
Тернопіль
диплом спеціаліста кафедри Економіка та підприємництво, спеціальність "
Міжнародна економіка"

Особисті дані Досвід роботи
Олена Олещук
касир бухгалтер черв 2014 - квіт 2017
ТОВ "ЛЕП", Тернопіль
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Виконання касових операцій відповідно до чинного законодавства
України
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Контроль правильності оформлення первинних документів і касової
дисципліни
вул. Лучаківського 4 Проведення аналізу руху коштів і звірка касових операцій
4015 Тернопіль Взаємодія з банківськими установами та податковими органами у межах
своїх повноважень
9 серпня 1989 р. Розробка та впровадження внутрішніх процедур контролю фінансових
операцій
Тернопіль
Контроль за своєчасним надходженням та виплатою готівкових коштів у
касі
Жіночий
Контроль правильності оформлення первинних бухгалтерських
документів і облік касових операцій згідно з законодавством України
Українка
Офіс-менеджер квіт 2017 - жовт 2024
Одружений/одружена ТОВ "ЛЕП", с. Плотича
Організація ефективного документообігу та контроль за обробкою вхідної
та вихідної кореспонденції в офісі.
Ведення касових операцій та контроль правильності оформлення
первинних бухгалтерських документів відповідно до законодавства
України.
Взаємодія з постачальниками, банками та податковими органами для
забезпечення стабільної діяльності офісу.
Координація роботи офісного персоналу та забезпечення своєчасного
виконання адміністративних завдань.
Організація та контроль архівування корпоративних документів
відповідно до встановлених стандартів.
Введення касових операцій, робота з касовим апаратом.
Опрацювання первинної документації та електронного документообігу
Формування та перевірка банківських виписок
Супровід та оформлення договорів (укладення, контроль виконання)
Опрацювання транспортних та супровідних документів
Взаємодія з клієнтами та контрагентами щодо дебіторської та
кредиторської заборгованості
Складання та реєстрація податкових накладних
Робота з кореспонденцією
Навички
Рекомендації
Контроль банківських та
податкових документів Рекомендації доступні за запитом.

Взаємодія з банками

Касові операції

Архівування документів

Складання договорів

Мова
українська мова

Англійська

Хобі
Подорожі

Музика

Велоспорт

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: