- PRO
Альона
Асистент керівника, 45 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/15661012/
Досвід роботи
Провідний менеджер з маркетингу
з 04.2025 по нині
(6 місяців)
X Vision Company, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Обов'язки:
- Повний цикл комунікації з клієнтами щодо розміщення зовнішньої реклами.
- Підбір рекламних площин, консультації щодо локацій, форматів і періодів розміщення.
- Координація з операторами реклами: узгодження умов, резервування площин.
- Розробка детальних медіапланів з локаціями, термінами та вартістю.
- Підготовка та ведення договорів, додатків, рахунків-фактур; контроль їх коректності.
- Узгодження та передача макетів операторам, контроль заміни креативів за графіком.
- Збір фото- та відеозвітів, підготовка презентацій для клієнтів.
- Ведення звітності та розрахунок маржинальності рекламних площин для керівництва.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
з 10.2021 по 03.2025
(3 роки 5 місяців)
The GreatCatalog, Київ (IT)
Досягнення:
Залучила понад 40 3D-моделерів, що дозволило збільшити кількість моделей на сайті з 5 000 до 100 000, підвищити впізнаваність компанії серед дизайнерів і моделлерів у світі та суттєво збільшити оборот компанії.
Обов'язки:
- Презентація послуг компанії та надання консультацій клієнтам щодо 3D-моделей.
- Організація робочого процесу: від укладання угод із клієнтами до контролю за виконанням проєктів.
- Надання клієнтам необхідної інформації для успішної реалізації проєктів.
- Модерація та перевірка якості 3D-моделей перед публікацією на платформі.
- Здійснення виплат користувачам через PayPal та Payoneer.
- Підтримка клієнтів: вирішення питань, надання допомоги щодо використання продуктів та послуг.
- Адаптація до нових умов роботи
Заступник директора по роботі зклієнтами
з 11.2015 по 12.2021
(6 років 1 місяць)
ТОВ"УІОЦ", Київ (IT)
Досягнення:
Впровадила нові скрипти та інструкції, які підвищили ефективність роботи відділу
Обов'язки:
- Внесення інформації в базу даних національного реєстру інсулінозалежних пацієнтів.
- Заповнення та обробка карток лікарів і лікарень, підтримка актуальності інформації.
- Координація взаємодії з департаментами охорони здоров'я України щодо надання та збору даних.
- Ведення первинної документації (1С).
- Вирішення конфліктних ситуацій.
- Створення скриптів та посадових інструкцій для співробітників.
- Щоденна звітність перед керівництвом.
Економіст-кошторисник
з 01.2007 по 01.2015
(8 років)
ТОВ"РСІ", Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обов'язки:
- Аналіз та складання кошторисної документації.
- Облік і контроль металоконструкцій, списання матеріалів.
- Взаємодія з постачанням для своєчасного забезпечення матеріалами.
- Перевірка накопичувальних обсягів і аналіз відхилень показників.
- Виставлення кошторисів замовникам з детальним розрахунком вартості.
- Контроль виконаних робіт і їх відповідності запланованим показникам.
- Аналіз креслень для забезпечення точності конструкцій.
- Перевірка заробітної плати працівників, залучених до виготовлення конструкцій.
Освіта
Державний вищий навчальний заклад "донецький коледж будівництва та архітектури"
Будівництво та експлуатація будівель та споруд, Донецьк
Середня спеціальна, з 2011 по 2013 (2 роки)
Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган - Барановського
Фінанси, Донецьк
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)
Донецька філія українського державного університету економіки та фінансів
Фінанси, Донецьк
Середня спеціальна, з 2004 по 2006 (2 роки)
Знання і навички
- Працьовитість
- Уміння аналізувати
- Управлінські навички
- MS Excel
- Комунікабельність
- Уважність
- Здатність до навчання
- Відповідальність
- Ведення документації
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Фахівець із понад 15 років досвіду у роботі з клієнтами та управлінні процесами. Працюю з даними, таблицями та аналітикою, організовую ефективні системи, супроводжую ключових клієнтів і вирішую складні задачі ефективно. Орієнтована на результат і довгострокові партнерські відносини.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
50 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Провідний менеджер з маркетингу, X Vision Company, 6 місяців
- Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, The GreatCatalog, 3 роки 5 місяців
- PRO
Розглядає посади: Бізнес-асистент, Фінансовий менеджер
50 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Провідний менеджер з маркетингу, X Vision Company, 6 місяців
- Менеджер по роботі з ключовими клієнтами, The GreatCatalog, 3 роки 5 місяців
Схожі кандидати
-
Помічник директора
35000 грн, Київ, Івано-Франківськ, Чернівці -
Офіс-менеджер
Київ, Ірпінь, Буча -
Помічник керівника
Київ -
Помічник керівника
Київ, Дистанційно -
Помічник керівника
Київ -
Хостес
25000 грн, Київ