• PRO

Альона

Асистент керівника, 45 000 грн

Вид зайнятості: повна
Вік: 38 років
Місто: Київ
Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний менеджер з маркетингу

з 04.2025 по нині (6 місяців)
X Vision Company, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Обов'язки:
- Повний цикл комунікації з клієнтами щодо розміщення зовнішньої реклами.
- Підбір рекламних площин, консультації щодо локацій, форматів і періодів розміщення.
- Координація з операторами реклами: узгодження умов, резервування площин.
- Розробка детальних медіапланів з локаціями, термінами та вартістю.
- Підготовка та ведення договорів, додатків, рахунків-фактур; контроль їх коректності.
- Узгодження та передача макетів операторам, контроль заміни креативів за графіком.
- Збір фото- та відеозвітів, підготовка презентацій для клієнтів.
- Ведення звітності та розрахунок маржинальності рекламних площин для керівництва.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

з 10.2021 по 03.2025 (3 роки 5 місяців)
The GreatCatalog, Київ (IT)

Досягнення:
Залучила понад 40 3D-моделерів, що дозволило збільшити кількість моделей на сайті з 5 000 до 100 000, підвищити впізнаваність компанії серед дизайнерів і моделлерів у світі та суттєво збільшити оборот компанії.

Обов'язки:
- Презентація послуг компанії та надання консультацій клієнтам щодо 3D-моделей.
- Організація робочого процесу: від укладання угод із клієнтами до контролю за виконанням проєктів.
- Надання клієнтам необхідної інформації для успішної реалізації проєктів.
- Модерація та перевірка якості 3D-моделей перед публікацією на платформі.
- Здійснення виплат користувачам через PayPal та Payoneer.
- Підтримка клієнтів: вирішення питань, надання допомоги щодо використання продуктів та послуг.
- Адаптація до нових умов роботи

Заступник директора по роботі зклієнтами

з 11.2015 по 12.2021 (6 років 1 місяць)
ТОВ"УІОЦ", Київ (IT)

Досягнення:
Впровадила нові скрипти та інструкції, які підвищили ефективність роботи відділу

Обов'язки:
- Внесення інформації в базу даних національного реєстру інсулінозалежних пацієнтів.
- Заповнення та обробка карток лікарів і лікарень, підтримка актуальності інформації.
- Координація взаємодії з департаментами охорони здоров'я України щодо надання та збору даних.
- Ведення первинної документації (1С).
- Вирішення конфліктних ситуацій.
- Створення скриптів та посадових інструкцій для співробітників.
- Щоденна звітність перед керівництвом.

Економіст-кошторисник

з 01.2007 по 01.2015 (8 років)
ТОВ"РСІ", Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов'язки:
- Аналіз та складання кошторисної документації.
- Облік і контроль металоконструкцій, списання матеріалів.
- Взаємодія з постачанням для своєчасного забезпечення матеріалами.
- Перевірка накопичувальних обсягів і аналіз відхилень показників.
- Виставлення кошторисів замовникам з детальним розрахунком вартості.
- Контроль виконаних робіт і їх відповідності запланованим показникам.
- Аналіз креслень для забезпечення точності конструкцій.
- Перевірка заробітної плати працівників, залучених до виготовлення конструкцій.

Освіта

Державний вищий навчальний заклад "донецький коледж будівництва та архітектури"

Будівництво та експлуатація будівель та споруд, Донецьк
Середня спеціальна, з 2011 по 2013 (2 роки)

Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган - Барановського

Фінанси, Донецьк
Вища, з 2006 по 2009 (3 роки)

Донецька філія українського державного університету економіки та фінансів

Фінанси, Донецьк
Середня спеціальна, з 2004 по 2006 (2 роки)

Знання і навички

  • Працьовитість
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • MS Excel
  • Комунікабельність
  • Уважність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Ведення документації

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Фахівець із понад 15 років досвіду у роботі з клієнтами та управлінні процесами. Працюю з даними, таблицями та аналітикою, організовую ефективні системи, супроводжую ключових клієнтів і вирішую складні задачі ефективно. Орієнтована на результат і довгострокові партнерські відносини.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: