- PRO
Олена
Менеджер з адміністративної діяльності, 35 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/15668083/
Досвід роботи
Менеджер з адміністративної діяльності, спеціаліст по тендерам
з 10.2017 по нині
(8 років)
Миком, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Прийом телефонних дзвінків, фільтрація, розподілення їх на співробітників компанії;
•Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (у тому числі електронною поштою), розподіл, реєстрація, відправлення;
•Прийом, консультування відвідувачів компанії;
•Ведення бази даних клієнтів (внесення нових позицій товару, контрагентів, підтримка контактів);
• Робота із замовниками (укладання та супровід договорів, контроль оплати робіт згідно договору, контроль виконання робіт із встановлення обладнання, претензійна робота із замовниками);
•Консультування замовників;
•Пошук та залучення до співпраці нових замовників;
•Пошук і аналіз тендерних пропозицій;
•Підготовка і проведення тендерної процедури та оформлення тендерної документації відповідно до затвердженого регламенту;
•Перевірка, аналіз тендерної документації;
•Підготовка документів по вимогам пропозиції;
•Участь у тендерах;
•Участь в переговорах і торгах;
•Підготовка документів переможця,
• Укладання договорів із Замовником (у випадку перемоги в тендері);
•Взаємодія з контрагентами/постачальниками;
•Ведення бази підрядників/постачальників;
•Робота з електронною поштою: складання, реєстрація та надсилання службових документів, архівування в електронному вигляді;
•Складання службових документів (листи, посадові інструкції, службові записки, акти, комерційні пропозиції), їх обробка, підписання, реєстрація, контроль виконання;
•Робота у сервісах: Вчасно; 1С 8.3; Medoc; Word, Excel, Outlook та інші;
•Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, службове листування з внутрішніх питань підприємства (прийом, відправка, реєстрація, обробка, передача документа, сканування, розсилка, архівування, за потреби, відстеження виконання поставлених завдань за строками);
•Робота з договорами: ведення загального реєстру договорів, реєстрація, погодження, підписання, сканування, архівування в електронному та паперовому вигляді;
•Робота в програмі 1С (рахунки, видаткові накладні, акти виконаних робіт, підприємство - кадри, введення нових контрагентів);
•Ведення кадрового діловодства (облік та оформлення трудових книжок, особових справ, накази, штатний розпис, складання графіків відпусток, ведення бази даних співробітників, контроль правильності заповнення пакета документів при прийомі на роботу нового співробітника, ведення повного пакету кадрової документації підприємства);
•Пошук кадрів;
•Ведення ділового листування: зовнішнього та внутрішнього;
•Взаємодія із замовниками: передача необхідних первинних документів (договори, рахунки, кошториси, акти виконаних робіт);
•Робота з податковою інспекцією - ділове листування;
•Робота з договорами та додатковими угодами: реєстрація, погодження, підписання, сканування, архівування в електронному та паперовому вигляді; ведення загального реєстру договорів із постачальниками (контроль строків дії договорів, їхнє оновлення);
• Складання додаткових угод;
•Робота з постачальниками (укладання, супровід договорів, контроль оплати то
Освіта
Київський педагогічний інститут
Географія, Київ
Вища, з 1989 по 1993 (4 роки)
Київське медичне училище №4
Медсестра, Київ
Середня спеціальна, з 1986 по 1989 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
«Діловодство та архівна справа: сучасні вимоги» (м.Київ)
6 місяців (2002р.)
«Організація документообігу, складання та узгодження номенклатури справ, зберігання справ у діловодстві, електронне діловодство»
2008, 3 місяці
Знання і навички
- Відповідальність
- Оперативність
- Організованість
- Ретельність при веденні документації
- Уважність до деталей
- Комунікабельність
- Пунктуальність
- Доброзичливість
- Добросовістність
- Чесність
- Ввічливість
- Неконфліктність
- Здатність до навчання
- Користувач 1С (в т.ч. BAF)
- Впевнений користувач Вчасно; Medoc; Word; Excel; Outlook та ін.
- Не маю шкідливих звичок
- Висока працездатність
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Сприймаю роботу як другий дім, шкідливих звичок не маю, киянка, заміжня, права водія: категорія В (є особистий автомобіль).
Схожі кандидати
-
Менеджер з адміністративної діяльності
Київ -
Менеджер з організації заходів, Event Manager
Київ -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Адміністратор
Київ -
Менеджер роботи з клієнтами, Customer Experience Manager
70000 грн, Київ -
Адміністратор
22000 грн, Київ