• Файл

Олена

Постачальник

Розглядає посади: Постачальник, Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер з заробітної плати
Вік: 38 років
Місто проживання: Коростень
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Постачальник, Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер з заробітної плати
Вік:
38 років
Місто проживання:
Коростень
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бошакова Олена

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Сумарні навички:
- володіння спеціалізованими бухгалтерськими програмами 1С 7.7, 1С 8.0 (тестовий навчальний режим), M.E.Doc, пакетом Microsoft Office, хороше володіння ПК;
- ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до ПСБО, МСФЗ;
- робота з електронним кабінетом платника податків;
- робота з клієнт банком.

Досвід роботи:
АТ "Коростенський кар’єр"
(Добування та реалізація будівельного каменю).
Бухгалтер
Червень 2012р. – січень 2025р.
- облік ТМЦ (оприбуткування товару на склад, контроль списання тмц зі складу в підзвіт керівника цеху, списання тмц з підзвіту на виробництво, перевірка правильності оформлення первинних документів);
- облік виконаних робіт та послуг (перевірка правильності оформлення актів виконаних робіт, відображення операцій на рахунках бухгалтерського обліку);
- проведення щорічної інвентаризації основних засобів, ТМЦ;
- облік розрахунків з постачальниками та підрядниками;
- облік ПДВ;
- облік акцизного податку ПММ;
- реалізація продукції та наданих послуг (формування видаткових накладних, рахунків фактур, актів виконаних робіт, видаткових та придуткових касових ордерів);
- робота з електронним кабінетом платника податків, M.E.Doc, клієнт банком;
- складання та подання статистичної звітності (щомісячна, річна);
- участь в складанні фінансової та податкової звітності;
- управлінські звіти керівництву.

Українське товариство сліпих Коростенське УВП УТОС
(Виробництво елестророзподільчої та контрольної апаратури).
Бухгалтер
Лютий 2011р. – червень 2012р.
- нарахування заробітної плати з урахуванням відпрацьованого часу, лікарняних, відпусток, премій, інших доплат та утримань;
- розрахунок відпускних, лікарняних, відряджень;
- прийом, перевірка та обробка первинних документів, що стосуються нарахування заробітної плати, таких як табелі обліку робочого часу, лікарняні листи, накази про прийняття на роботу та звільнення;
- прийом, реєстрація, розподіл та відправка вхідної та вихідної кореспонденції, включаючи листи, факси, електронні листи.

СТОВ «УКРАЇНА»
(Спеціалізується на закупівлі маленьких свиней, вирощуванні та продажу).
Менеджер з постачання
Вересень 2009р. – березень 2010р.
- визначення потреби у кормах, ветеринарних препаратах, обладнанні та інших необхідних матеріалах, виходячи з виробничого плану та потреб ферми;
-пошук нових постачальників, ведення переговорів щодо цін, умов оплати, термінів та обсягів поставки;
- укладання договорів та котроль їх виконання;
- ведення обліку наявних запасів, контроль їх рівня та запобігання нестачі або надлишку;
- аналіз цін на корм та інші товари, відстеження змін на ринку;
- оформлення та перевірка первинних документів, пов'язаних з закупівлями, такі як видаткові накладні, рахунки-фактури;
- підготовка митної документації (перевірка митних декларацій, комерційних інвойсів, пакувальних листів, сертифікатів походження, ветеринарних сертифікатів та інших необхідних документів);
- подання документів до митниці та супровід вантажів на митних постах;
- представництво інтересів компанії під час митних оглядів та перевірок;
- забезпечення своєчасного та правильного виконання митних формальностей;
- робата з програмою 1С та клієнт банк;
- робота та аніліз з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- забезпечення життєдіяльності офісу (закупівля канцтоварів, води, господарчих товарів, офісної техніки).

КБ «ПриватБанк»
Спеціаліст по експрес кредитуванню, касир операціоніст, старший фінансовий менеджер з продажу послуг клієнтам малого та середнього бізнесу.
Серпень 2008р. – вересень 2009р.
- пошук клієнтів на кредити;
- проведення фінансово-економічного аналізу діяльності на оцінка кредитоспроможності клієнта;
- підготовка документів для кредитного комітету, захист;
- заведення кредитної угоди в програмних комплексах, видача кредиту та повне його документальне оформлення;
- моніторинг виданих кредитів;
- організація погашення взносів по кредиту;
- поповнення та зняття готівкових коштів з карт;
- обмін валют, погашення кредитів;
- прийом платежів від населення (комунальні послуги, штрафи, податки, платежі на рахунки інших банків), відправка/виплата переказів;
- виплата відсотків за вкладами;
- відкриття рахунків комерційним підприємствам та бюджетним організаціям;
- відкриття корпоративних карт;
- відкриття та заведення в програмних комплексах банка зарплатних проектів;
- розрахунково-касове обслуговування клієнтів;
- оформлення депозитів комерційним підприємствам та бюджетним організаціям;

Освіта:
- Спеціаліст з обліку та аудиту, 2008 - Державний Агроекологічний Університет м. Житомир.

Особисті якості:
- відповідальність;
- уважність;
- самоорганізованість;
- аналітичний склад розуму;
- вміння працювати з великим об’ємом інформації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: