• Файл

Олександра

Помічник керівника

Розглядає посади: Помічник керівника, Офіс-менеджер, Адміністратор
Місто: Київ
Розглядає посади:
Помічник керівника, Офіс-менеджер, Адміністратор
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

П.І.Б.Співак Олександра Олександрівна
Вік:39 років
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Трудовий досвід:

Червень 2017 –травень 2024
Приватна підприємницька діяльність.
Проведення індивідуальних та групових корекційно-розвивальних занять для дітей з аутизмом.
Жовтень 2011 –січень 2021
Педагог, розвиваючий дитячий садок для дітей з особливостями
«Дитина з майбутнім».
Оцінка стану дитини. Розробка індивідуальної програми реабілітації.
Проведення корекційно-розвивальних занять. Співпраця з іншими фахівцями. Робота з батьками. Оцінка динаміки розвитку. Створення адаптованого та безпечного середовища. Профілактика емоційного та фізичного виснаження дитини.
Вересень 2010 –жовтень 2011
Педагог, школа танців «Evoclub».
Планування та проведення занять з хореографії для учнів молодшого шкільного віку та дошкільного віку. Розробка навчальних програм та творчіх постановок. Участь у підготовці та проведенні шкільних заходів, концертів і фестивалів. Співпраця з педагогічним колективом для інтеграції творчих підходів у навчальний процес.
Травень 2008 –червень 2008
Офіс-менеджер, компанія Дальнобій «ТіДіСі».
Забезпечення життєдіяльності офісу.
Ведення обліку витрат та контроль бюджету на забезпечення офісу. Координація взаємодії з підрядниками та постачальниками. Систематизація та ведення внутрішньої документації.
Вересень 2007 – квітень 2008
Менеджер з продажу, ООО «TOPTEX».
Активний пошук нових клієнтів та розширення клієнтської бази.
Супровід та розвиток існуючої клієнтської бази.
Проведення переговорів, укладання та супровід угод з клієнтами.
Консультування клієнтів щодо продукції та послуг компанії.
Підготовка комерційних пропозицій, договорів та контрактів.
Участь у розвитку компанії та збільшенні обсягів продажів.
Освіта:
2005 – 2010 рр. Київський національний університет культури і мистецтв.
Спеціальність «Балетмейстр-хореограф сучасної хореографії ».
Диплом фахівця.

Додаткова освіта:
2020- 2021 рр. Курси за програмою:
«Нейропсихологічна діагностика та корекція у дитячому віці».

Додаткові відомості: впевнений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Google Workspace, Outlook, досвід роботи з офісною технікою (принтери, сканери, міні-АТС тощо), володіння діловим етикетом, грамотне усне та письмове мовлення, досвід організації корпоративних заходів, зустрічей та переговорів, розвинені організаторські здібності, вміння працювати з аудиторією.

Особисті якості: високий рівень відповідальності та самоорганізації, уміння працювати
в багатозадачному режимі, увага до деталей, комунікабельність та вміння ефективно взаємодіяти з людьми, стресостійкість, ініціативність, гнучкість та адаптивність, уміння працювати в команді та підтримувати робочу атмосферу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: