- Файл
Анастасія
Менеджер по роботі з клієнтами
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/15691675/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Менеджер з обслуговування клієнтів / Перекладач / Веб-контент менеджер / Менеджер з контролю якості / Викладач англійської мови
Вид зайнятості: віддалена робота / гнучкий графік
Дата народження: 24.04.1991 (34 роки)
Адреса: м. Одеса, Україна
Телефон: [
Ел. пошта: [
Мета:
Професійна реалізація у сфері роботи з клієнтами або контент-менеджменту. Отримання нових знань і навичок у суміжних напрямках.
Досвід роботи:
• Перекладач у міжнародному шлюбному агентстві 'Air kiss' (15.07.2012 – 01.11.2015, 3 роки)
• ведення онлайн-чату з клієнтами;
• письмовий переклад вхідної та вихідної кореспонденції;
• обробка телефонних дзвінків;
• усний переклад під час особистих зустрічей.
• Репетитор англійської та російської мов (23.11.2014 – 01.04.2015, пів року)
• Контент-менеджер вебсайту в IT-компанії 'ArtSoft' (23.05.2015 – 10.11.2015, пів року)
• створення, редагування, коректура вебконтенту;
• рерайтинг та копірайтинг;
• робота з зображеннями у Adobe Photoshop;
• просування сайту через соціальні мережі;
• допомога генеральному менеджеру у щоденних завданнях.
• Менеджер з обслуговування клієнтів у 'Driversed.com' (17.11.2015 – 07.04.2017, 1,5 року)
• надання допомоги та консультацій клієнтам щодо продуктів і послуг компанії;
• ввічливе спілкування з клієнтами телефоном, електронною поштою або в чаті;
• дослідження та вирішення складних або тривалих проблем клієнтів;
• обробка скарг і вирішення конфліктних ситуацій;
• повернення коштів або нарахування компенсацій;
• ведення точних записів усіх звернень і листування з клієнтами.
• Менеджер з обслуговування клієнтів у 'Boosta' (11.10.2017 – 10.07.2019)
• надання допомоги та порад клієнтам щодо послуг компанії;
• комунікація з клієнтами через телефон, електронну пошту або чат;
• вирішення складних питань, переданих від служби підтримки;
• обробка скарг і контроль якості обслуговування;
• ведення записів і звітності за зверненнями клієнтів.
• Адміністратор кол-центру у 'Superior Plumbing' (05.05.2023 – 20.04.2024, 1 рік)
• прийом вхідних дзвінків від клієнтів, які замовляють послуги сантехніка, та надання детальної інформації про послуги компанії;
• внесення даних клієнтів, заявок і технічних вимог у систему;
• координація роботи сантехніків і складання розкладу візитів;
• контроль виконання послуг і зворотний зв’язок з клієнтами;
• обробка та регулювання оплат, пояснення рахунків і способів оплати;
• вирішення запитів і скарг клієнтів професійно та ввічливо;
• ведення звітів, бази звернень і записів клієнтів;
• забезпечення ефективної комунікації між клієнтами, технічними працівниками та адміністрацією.
• Асистент служби підтримки клієнтів у '4writers' (11.08.2019 – дотепер)
• допомога клієнтам у користуванні послугами компанії;
• спілкування з клієнтами телефоном, електронною поштою або через чат;
• оперативне вирішення проблем клієнтів або передача їх у відповідний відділ;
• обробка скарг і забезпечення найкращого рівня сервісу;
• ведення точних записів комунікацій і залишення звітів після зміни;
• участь у PR-кампаніях, зв’язок із постійними клієнтами, інформування про діючі знижки.
Освіта:
01.09.2008 – 30.06.2012 — Бакалавр, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, факультет української філології.
01.09.2012 – 30.06.2013 — Спеціаліст, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського.
Курси:
«Організація та супровід туристичних груп» — туристична компанія “Akkord-tour” (10.04.2017 – 10.06.2017).
«Основи тестування» — школа Skillup, м. Львів (2018).
«Основи вебдизайну» — IT-школа Hillel, м. Одеса (2021).
Знання мов:
Англійська — C2
Іспанська — B2
Додаткова інформація:
Відповідальна, виконавча, комунікабельна, самостійна, без шкідливих звичок, цілеспрямована, швидко навчаюся, маю прагнення до професійного розвитку та вдосконалення.
Інші резюме цього кандидата
- Візитка
Одеса, Дистанційно
Неповна зайнятість
Yaguzinskaya Anastasia Sergeevna Customer service representative / Interpreter/ Web Content Manager/ Quality assurance manager/ English teacher Remote work/ Flexible schedule DOB: 24.04.1991(34 years...
Схожі кандидати
-
Marketplace Account Manager
Дистанційно -
Менеджер роботи з клієнтами
Дистанційно -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Одеса, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер по роботі з клієнтами
Дистанційно -
Account manager
Одеса, Київ , ще 2 міста -
Менеджер роботи з клієнтами
Дистанційно