• Файл

Євгенія

Торговий представник

Розглядає посади: Торговий представник, Менеджер по роботі з клієнтами
Вік: 32 роки
Місто: Рівне
Розглядає посади:
Торговий представник, Менеджер по роботі з клієнтами
Вік:
32 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Кужель Євгенія Михайлівна
Вид зайнятості:повна, неповна
Вік:32 роки
Місто проживання:Рівне
Готовий працювати:Рівне, Дистанційно
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ПРОФІЛЬ
Системний та відповідальний фахівець, орієнтований на якісне ведення процесів та роботу з клієнтами. Маю 9+ років досвіду роботи з офіційними процесами та документацією в судовій системі , що гарантує увагу до деталей та відповідальність при веденні угод і клієнтів.
Володію практичними навичками роботи та інтеграції
CRM-систем (HubSpot, Pipedrive). Здатна використовувати досвід автоматизації (Make.com, Zapier) для ефективної обробки вхідних лідів з різних джерел та їх відображення в CRM.
Готова швидко засвоювати інформацію та розвиватися у технічній галузі та сфері продажів B2B/B2C, пропонуючи свою системність та націленість на результат.

ДОСВІД РОБОТИ
Фрілансер / Спеціаліст з Автоматизації
Червень 2025 – Тепер
• Успішно імплементувала CRM-системи (HubSpot, Pipedrive, ActiveCampaign CRM) для підвищення ефективності відстеження клієнтів та угод.
• Інтеграція та автоматизація бізнес-процесів за допомогою
Make.com та Zapier, що призвело до 30% скорочення ручного навантаження.
• Розробка та запуск маркетингових воронок, що сприяло
20% збільшенню генерації лідів.
Секретар судового засідання відділу забезпечення судового процесу
Грудень 2015 – Тепер (9 років 10 місяців)
• Ведення повного циклу документації у справах та готування проектів процесуальних документів , що вимагає надзвичайної точності та уваги до деталей.
• Ефективна комунікація та координація між учасниками процесу та здійснення судових викликів.
• Якісне та своєчасне виконання завдань з дотриманням нормативно-правових актів та чинного законодавства.

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ ТА ІНСТРУМЕНТИ
CRM та Автоматизація
Маю практичний досвід роботи та інтеграції CRM-систем, необхідний для ефективного ведення клієнтів та угод.
• CRM-системи: HubSpot ,
Pipedrive , ActiveCampaign CRM.
• Автоматизація: Make.com ,
Zapier (використовую для автоматизації обробки вхідних лідів та Service Integration ).
• Технічні інструменти: Google Sheets , JSON.
Комунікація та Процеси
Володію навичками, набутими протягом багаторічної роботи в судових органах, що критично важливо для офіційних комунікацій та роботи з документацією.
• Комунікація: Чітка Комунікація (важливо для спілкування телефоном, у чатах, поштою, месенджерах).
• Діловодство: Впевнений користувач ПК (пакет MS Office , поштові програми, Інтернет ), ЛІГА ЗАКОН.
• Особисті якості: Увага до Деталей , Відповідальність , Пунктуальність , Цілеспрямованість.
Здатність до Навчання та Розвитку
Я швидко засвоюю інформацію та готова працювати в технічній галузі, легко сприймаючи зміни та вдосконалення.
• Здатність до навчання (швидко засвоюю інформацію та легко сприймаю зміни ).
• Додаткові знання: LLM Experience (ChatGPT, Gemini) , Prompt Engineering Specialist , Marketing Automation.
ОСВІТА ТА КВАЛІФІКАЦІЇ
Магістр Права (Спеціалізація Правознавство)
• 2010 – 2015
• Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого, Харків
Marketing Automation Certificate
• Березень 2024 – Липень 2024
• MASK Marketing Automation School

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: