• Файл

Вікторія

Менеджер з персоналу

Місто: Харків
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Терещенко Вікторія
м.Харків вул. Салтівске шосе, 147, кв.156
Т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета пошуку роботы: Шукаю роботу, де знадобляться мої комунікативні
навички і здатність брати на себе рівень відповідальності.
Дата народження- 02.08.1983
Сімейне положення : заміжня.
Діти:двое.

Освіта:
2002-2008г
Харківський торговельно-економічний інститут.
Спеціальність- Фінанси
Кваліфікація-спеціаліст з фінансів.
Ступінь -спеціаліст.

Додаткова освіта:
2004г. Курси з підвищення кваліфікаціі при НТУ «ХПІ» «Менеджмент організацій»
2010г. Курси з підвищення кваліфікаціі «Харків-Онлайн» «Комп’ютерна графіка та дизайн»
Досвід роботи:
1. 2012-2022г «Харківська медична академія післядипломної освіти»
.Посада-паспортист.
Посадові обов’язки:
1: Підготовка документації по оформленню реєстрації та зняття з реєстрації місця
проживання громадян україни та іноземних громадян.
2: Здійснення роботи по оформленню документів для отримання і обміну паспортів в
установленому порядку.
3: Паспортний облік за допомогою картотеки, електронної картотеки.
4: Облік іноземних громадян зареєстрованих у гуртожитку академії та подальший облік
посвідок.
5: Робота з архівною картотекою.
6:Персонально-первинний облік військовозобов’язаних і призовників, які підлягають
приписці до призовної дільниці.
2. 2022-2024г Державна Міграційна Служба України.
Головний спеціаліст.
Посадові обов’язки:
Робота з громадянами. Знання міграційного законодавства. Досвід роботи з системами
видачі паспортів. Вміння працювати с персоналізованими документами. Навички аналізу
даних. Робота з електронними реєстрами. Консультування громадян.

Професійні навички:
Володію комп’ютером( Word,Exel,Internet) офісна техніка, навички ведення договірної
роботи, досвід представлення інтересів організації. Маю водійське посвідчення.
Знання мов: Українська-володію, російська-вільно володію, англійська- середній рівень.

Особисті якості: Чесність, відповідальність, спрямованість на результат, тактовність,
комунікабельність, порядність, здатність швидко навчатися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: