• Файл

Оксана

Бухгалтер з первинної документації

Розглядає посади: Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер, Помічник бухгалтера, Спеціаліст з фінансів
Вік: 48 років
Місто: Мукачево
Розглядає посади:
Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер, Помічник бухгалтера, Спеціаліст з фінансів
Вік:
48 років
Місто:
Мукачево

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Джигадло Оксана
Загальна інформація
Вид зайнятості: повна
Готова працювати: Мукачево, дистанційно
Категорія: Бухгалтерія, аудит
Особисті дані
Дата народження: 5 лютого 1977 року
Місце проживання: Мукачево, вул. Космонавтів
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:

Головний бухгалтер
з 05.2006 по 01.2025 (18 років 7 місяців)
Західний центр радіотехнічного спостереження (ЗЦРС), бюджетна установа, за рахунок коштів державного бюджету
Організація роботи з ведення бухгалтерського обліку;
Керівництво відділом фінансовим;
Складання графіку документообігу;
Робота в системі електронного документообігу «Мегаполіс»;
Складання проєктів договорів на закупівлю товарів та послуг, специфікацій до них, а також погодження проєктів, наданих від постачальників у частині дотримання вимог законодавства з питань бухгалтерського обліку.
Складання проєктів договорів на реалізацію послуг, які надавала бюджетна установа ( в частині здійснення господарської діяльності);
Погодження наказів по установі, пов'язаних з витрачанням фонду
оплати плати, встановленням посадових окладів і надбавок
працівникам, виплат грошових компенсацій. Планування фонду оплати праці та обов’язкових виплат з нього (ЄСВ), робота зі штатним розписом;
Контроль за порядком та встановленням норм грошового та матеріального забезпечення військовослужбовцям Збройних Сил, відряджених до цивільної установи.
Ведення книги «Журнал-головна», складання меморіальних ордерів - реєстрів первинної бухгалтерської документації (синтетичний облік);
Складання:
фінансової звітності ( Баланс 1дс, Звіт про фін результати 2дс, Звіт по рух грошових коштів 3дс, Звіт про власний капітал 4дс, Примітки до фінансової звітності 5дс);
бюджетної звітності, в т.ч. робота в Є-звіт;
податкової звітності (рентна плата, плата за землю);
Складання кошторису організації на рік;
Організація проведення інвентаризації активів і зобов’язань та оформлення її результатів;
Складання авансових звітів на відрядження по Україні та за кордон;
Облік розрахунків із постачальниками, дебіторсько-кредиторської заборгованості, складання актів звірок з контрагентами;
Облік внутрішньовідомчої дебіторсько-кредиторської заборгованості;
Робота в системі Клієнт Казначейства – Казначейство; підписання реєстрів бюджетних, фінансових зобов’язань, платіжних доручень на перерахування коштів;
Контроль та облік ТМЦ (оприбуткування, рух та списання основних засобів, незавершених капітальних інвестицій, запасів; облік та нарахування амортизації основних засобів, облік ремонту та поліпшення основних засобів (модернізації);
Контроль за розбиранням, демонтажем та списанням майна, а також відображення на рахунках бухгалтерського обліку фактів проведення відповідних господарських операцій;
Облік відходів (оперативний), в т.ч. небезпечних; складання проєктів договорів на їх утилізацію;
Облік металобрухту, в т.ч. із вмістом дорогоцінних металів.
Організація впровадження програмного забезпечення для ведення бухгалтерського обліку від складання проєкту договору, в т.ч. технічного завдання, до виведення результатів роботи цього програмного забезпечення.
Здійснення оформлення та передачі до архіву згідно із законодавством оброблених первинних документів та регістрів бухгалтерського обліку, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку господарських операцій та складення звітності, а також звітності;
Була у складі робочої групи по модернізації основного засобу (радіолокаційної станції). Складала пропозиції щодо облікових питань, а також виведення з експлуатації технічного обладнання після проведеної модернізації.

Бухгалтер
з 02.2001 по 04.2006 (5 років 2 місяці)
Військова частина, Мукачево
Облік: основних засобів, запасів; кредиторсько-дебіторської заборгованості, виданих коштів під звіт (на відрядження, на інші цілі); бюджетна , фінансова, податкова звітність (плата за землю)

Освіта:

• Українська академія банківської справи
Банківська справа, економіст, Суми
вища, з 1998 по 2000 (2 роки)
• Українська академія банківської справи
Економіка, фінанси і кредит, Суми
вища, з 1996 по 1998 (2 роки)
• Харківський банківський коледж
Банківська справа, Харків
середня спеціальна, з 1994 по 1996 (2 роки)
Диплом з відзнакою

Знання і навички:
Облік ТМЦ
Облік розрахунків із підзвітними особами
Облік розрахунків із постачальниками
Укладання договорів
Є-дата
Є-Звітність
Клієнт Казначейства – Казначейство
Знання рахунків бухгалтерського обліку
Знання електронного кабінету платника податків
Знання трудового законодавства
Знання податкового законодавства
Знання бухгалтерського законодавства
Відповідальність
Організованість
MS Excel
Ведення первинної бухгалтерської документації
MS Word
Комунікабельність
Користувач 1С
Знання ПКУ
Ведення управлінського обліку

Додаткова інформація:

Як користувач 1С маю досвід рознесення банківських виписок в гривні та іноземній валюті; рознесення податкового кредиту з пошуком його підстав; створення контрагентів та внесення договорів

Знання мов:

Англійська — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: