• Файл

Юлія

Помічник керівника

Вік: 31 рік
Місто: Дніпро
Вік:
31 рік
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Юлія Місько Освіта

Бакалавр, Магістратура вер 2011 - жовт 2016
ДНУЗТ, Дніпро

Maгістратура лют 2016 - лют 2019
POLITECHNIKA LUBELSKA, Технічний Університет, Люблін, Польща

Досвід роботи

Помічник директора, менеджер відділу лист 2024 - вер 2025
Особисті дані закупівель
ТОВ "Івамакс", Дніпро
• Ведення ділового листування з партнерами та клієнтами.
Юлія Місько
• Комунікація з командою та координація їхньої роботи.
• Підготовка проектів документів та звітів за дорученням керівника.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• Збір та аналіз інформації для керівника.
• Контроль виконання доручень.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • Оформлення договорів закупівлі
• Планування закупівель
Дніпро • Пошук та вибір постачальників
• Проведення переговорної процедури закупівлі
27 червня 1994 р. • Робота з ланцюгом постачання і контрактних умов

Заступник керівника бухгалтерського лип 2021 - жовт 2024
Кат. B
обліку європейського напрямку
ТОВ "КЛЄВЄР", Дніпро
• Контроль, облік, звіт по первинним фінансовим документам.
Навички • Ведення щомісячної звітності для податкової служби в Польщі та Німеччині.
• Управління товарними, рекламними та іншими ресурсами.
Ділове листування • Контроль за злагодженістю роботи колективу.
• Аналіз ринку і контроль за виконанням плану реалізації замовлень.
Підготовка документації • Проведення перемовин по звітності, контролю і правильності виконання
обліку документів з банками, контролюючими органами за дотриманням
Координація команди вимог податкового законодавства. Співпраця з комерційними і державними
установами в Польщі.
Контроль виконання
• Планування графіків робочих днів для співробітників.
задач
• Ведення ділового листування (e-mail, Outlook), документації.
Закупівлі та постачання • Складання комерційних пропозицій та інформаційних листів.

Планування та Заступник Директора (Власника) по бер 2016 - черв 2021
організація комерційним питанням (адміністратор
мережі піцерій)
Переговори та "SMARTPIZZA" S.C., Люблін, Польща
комунікація • Робота з персоналом – 12 людей по забезпеченню виконання замовлень
клієнтів в регламентний термін.
• Виконання обов’язків по забезпеченню торгової сітки товарами і
Мова матеріалами, для якісної роботи торгових залів.
• Управління складськими ресурсами (комп'ютерна програма «GASTRO
Українська SZEF»,), логістика.
• Контроль за злагодженістю роботи колективу.
Англійська • Ведення щомісячної звітності для податкової служби.
• Аналіз ринку і контроль за виконанням плану реалізації замовлень.
Польська • Проведення переговорів по асортименту і якості з постачальниками
продукції. • Питання рекламної підтримки і інформаційна програма.
• Підбір персоналу, графіки робочих днів для співробітників.
• Ведення ділового листування (e-mail, Outlook), документації. соцмереж.
• Складання комерційних пропозицій та інформаційних листів.

Курси

Курс бухгалтерського обліку лют 2023
Бухгалтерській облік, первинна документація, вимоги чинного законодавства
в Польщі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: