- PRO
Анна
Менеджер з персоналу
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/15709876/
Досвід роботи
Провідний фахівець із закупівель
з 02.2020 по нині
(5 років 8 місяців)
МХП, ПрАТ, Бориспіль (Харчова промисловість)
Проведення торгів на закупівлю ТМЦ, моніторинг цін, вміння правильно вести діалог із контрагентами. Формування договорів та специфікацій на постачання ТМЦ. Взаємодія із замовником ТМЦ уточнення ТЗ перед контрактацією, інформування по графіку поставки. Контроль оплат та взаємодія з постачальником і виробництвом щодо питань,пов'язаних із прийманням товару. Досягнення найвигідніших умов співпраці з контрагентами здійснення контролю дотримання договірних умов. Забезпечення ефективної роботи з існуючою базою контрагентів і залучення нових постачальників. Основні досягнення володіння обліковими системами Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) Досвід роботи (1C, PowerBI).
Діловод
з 12.2015 по 02.2020
(4 роки 2 місяці)
СТОВ Старинська птахофабрика, Бориспіль (Харчова промисловість)
Мій досвід на СТОВ Старинській птахофабриці розпочався із посади завідувач складом на якій я пропрацювала 2 місяці, після перейшла на посаду діловода. Основним функціоналом було створення Заявок ПН(заявок на оплату які формувалися на основі рахунків менеджерів закупівель) у базі 1С ,але не просто діловод, а ще й стояла задача підміняти у період відпусток помічника юриста та секретаря директора,таким чином потрібно було знати повністю роботу і цих працівників. На посаді помічника юриста навчилася як правильно вносити контрагентів та договора у базу 1С і які необхідні для цього установчі документи,перевіряти коректність договорів та дотримання умов.Посада секретаря дала навики ведення вхідної та вихідної документації, створення наказів.Проявивши себе отримала пропозицію у 2017-ому році перейти на посаду менеджера із закупівель з цього і почалася моя історія закупівельника.
Вагар
з 07.2013 по 10.2015
(2 роки 3 місяці)
ТОВ СП НІБУЛОН, Переяслав (Сільське господарство, агробізнес)
Основними обов'язками це було зважування автомобілей на електронних автомобільних вагах, дані автоматично передавалася із вагів на комп'ютер, після чого друкувався талон і машина із зерному їхала далі на етап. Отримала досвід роботі у команді,заповлення та ведення необхідних супроводжуючих документів для транспорту,які перевозили та завозили зернові культури.
Ріелтор
з 09.2012 по 05.2013
(8 місяців)
Агенство нерухомості, Переяслав (Нерухомість)
Цей перший досвід навчив мене спілкування з людьми, освоїла навики проводити переговори з продавцем та покупцем, а договірної роботи та оформлення необхідних документів.
Освіта
Державний вищий навчальний заклад "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорфя Сковороди"
Облік і аудит, Переяслав
Вища, з 2013 по 2018 (5 років)
Диплом бакалавра отримано у 2017-ому році. Диплом магістра у 2018-ому році.
Знання і навички
- Excel
- 1C
- PowerBI
- Word
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Чотири слова які характеризують мене це чесна,весела,активна,відповідальна людина. Ці якості допомагають мені будувати довірливі відносини із людьми. Маю бажанням вчитися новому та розвиватися. Не боюся публічно виступати перед людьми, люблю навчати та передавати свої навики та знання іншим. Веду свій акаунту Тік Ток знімаючи життєві жартівливі ролики, вважаю що цей застосунок дуже гарно на сьогоднішній день робить рекламу та продає бізнес.
Схожі кандидати
-
Менеджер з персоналу
42000 грн, Переяслав, Київ -
Менеджер з внутрішніх комунікацій
Переяслав, Бориспіль , ще 2 міста -
Менеджер з персоналу
Переяслав -
Інспектор відділу кадрів
Переяслав