Ілля

Наративний дизайнер

Розглядає посади: Наративний дизайнер, Сценарний дизайнер
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 17 років
Місто проживання: Одеса
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Наративний дизайнер, Сценарний дизайнер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
17 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Наративний дизайнер

з 02.2024 по нині (1 рік 11 місяців)
Незалежний розробник, Дистанційно (IT)

Обов'язки:
*Розробка наративних концепцій і сюжетної структури ігор
*Написання сценаріїв, діалогів та військових брифінгів
*Створення лору та внутрішньої логіки ігрових світів
*Співпраця з іншими учасниками команди
*Орієнтація на емоційний досвід гравця

Проєкти та досягнення:
«Холодна війна» - Narrative PvP Scenario (Minecraft)
Жанр: військовий реалізм / role-play
Розробка PvP-сценарію з фокусом на дисципліну, страх і командну взаємодію
Створення операційних сценаріїв:
*«Дамба Бобра» - оборонна операція
*«Ривок Смерті» - наступальна операція
Мета проєкту: передати відчуття відповідальності та психологічного тиску в бойових умовах.

«Квадрат і Коло» - авторська гра (Unity)
Жанр: трагедія / інтерактивна новела
Самостійна розробка ідеї та сценарію.
Сюжет про заборонене кохання в умовах жорсткої системи.
Використання простих форм як метафори складних людських почуттів.
Центральна тема - вибір між особистим щастям і зламаним світом.

«Битва за Ірпінь» - військовий сценарій (замовний проєкт)
Жанр: історичний реалізм
Побудова сценарію на основі реальних подій
Дотримання точної хронології, дат і контексту
Сторони конфлікту: Україна та росія
Мета: збереження памʼяті та передача емоцій учасників реальних боїв.

Ідеї майбутніх проєктів:
* «Непочутий» - історія підлітка, якого ігнорують, хоча він єдиний знає, як врятувати світ
Тема: різниця між віком і мудрістю
* «Людина проти системи» - експериментальна новела без «правильних» рішень.
Тема: моральний вибір у безвихідних ситуація

Освіта

Одеський Національно Морський Університет

F3 Комп'ютерні науки
Незакінчена вища, з 2025 по 2029 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

ПП Навчальний Центр "ГРАНД"

2022, 2 роки
Сертифікат

Знання і навички

  • Здатність до навчання
  • Креативність
  • Написання сценаріїв
  • Користувач ПК
  • Unity
  • Аналітичне мислення

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Білоруська — середній
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Наративний дизайнер, який спеціалізується на емоційно насичених історіях, військових сценаріях та сюжетах про вибір і відповідальність. Працюю з брифінгами, лором, діалогами та ігровими сценами, орієнтуючись на відчуття гравця і логіку світу. Зацікавлений у розвитку в команді та роботі над сюжетно-орієнтованими проєктами.

Ключова спеціалізація:
*Narrative Design
*Сценаристика та ігрові брифінги
*Lore Design і побудова світу
*Діалоги та сюжетні розгалуження
*Атмосферні військові сценарії

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: