- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/15774055/
Асистент менеджера з клієнтського сервісу
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
здобувача на посаду менеджера з адміністративної діяльності
Макаренко Олена Володимирівна
Адреса: м. Київ, Голосіївський район
Тел.: [
e-mail: [
Освіта:
2004–2008 рр. – Національний університет харчових технологій, факультет «Облік
фінансів підприємницької діяльності», напрям «Економіка і підприємництво»,
спеціальність «Бухгалтерський облік та аудит».
1993–1996 рр. – Київський автотранспортний технікум, спеціальність
«Бухгалтерський облік та аудит».
Професійні компетенції
• Аналіз і консолідація даних для підтримки та супроводу продажів (формування
аналітичний таблиць повернення інвестицій).
• Робота з процедурою узгодження договорів.
• Сканування, адміністрування, відправлення оригіналів документів (ЕДО, Нова
Пошта, Укрпошта).
• Контроль виконання строків та умов контрактів, а також доставки, інсталяції,
переміщення та повернення обладнання.
• Організація та оптимізація адміністративних процесів, включаючи координацію
роботи філій.
• Ведення первинного бухгалтерського обліку, документації, взаєморозрахунків
та звітності (1С, Navision, M.E.Doc).
• Управління клієнтськими процесами: консультації, формування рахунків-актів,
оформлення документів (система CRM).
• Оптимізація бізнес-процесів для підвищення ефективності внутрішніх
процедур компанії.
• Представлення компанії на виставках і презентаціях, залучення клієнтів.
Досвід роботи:
Червень 2019 – Квітень 2025: ДП «Коніка Мінолта Україна», делівері менеджер –
аналітик консолідованої інформації відділу супроводу проєктів продажів
• Проведення попередніх розрахунків вартості рішень по договорах продажу,
аутсорсингу та оперативного друку, аналізуючи діючі акції та внутрішні прайси
(формування ROI)
• Координація відділу логістики, сервісу та ІТ з процесу поставки, інсталяції,
переміщення, повернення обладнання та ПЗ до клієнтів.
• Оптимізація DI-процесу, налагодження взаємодії між відділами компанії та
партнерами.
• Розробка презентацій для навчання та адаптації нових співробітників.
Досягнення:
• Впровадила ідеї для оптимізації DI-процесу та документообігу скоротивши час
обробки документації, що вплинуло на загальну результативність відділу.
• Підготувала 1400+ розрахунків для відділу продажів, підвищивши конверсію
контрактів.
• Координувала роботу офісу, забезпечуючи безперебійне функціонування для
20+ співробітників.
• Контролювала процес погодження та підписання документів.
• Приймала участь в навчанні та адаптації нових співробітників.
Лютий 2012 – Травень 2019: ДП «Коніка Мінолта Україна», адміністратор
• Контроль виконання адміністративних завдань пов’язаних з взаємодією з
клієнтами щодо підписаних контрактів та угод.
• Налаштування контрактів згідно умов договору.
• Створення картки клієнта в базі даних та актуалізація бази в системі Navision.
• Рознесення банківських платежів, формування рахунків-актів, створення
сервісних контрактів, відправка пакета документів до клієнта.
• Документальне обслуговування партнерів.
Досягнення:
• Брала участь у вдосконаленні електронного документообігу за рахунок
оптимізації шаблонів.
Липень 2011 – Січень 2012: ТОВ «ВВІКО», бухгалтер
• Ведення обліку товарно-матеріальних цінностей та руху товарів на складі.
• Оформлення банківських платежів та первинної документації в 1С.
• Організація процесу інвентаризації та звірки складських даних.
Досягнення:
• Виявила та усунула розбіжності в обліку ТМЦ.
• Забезпечила відповідність складської документації вимогам аудиту.
Березень 2008 – Червень 2011: ТОВ «Торгівельно-будівельний дім ОЛДІ»,
бухгалтер
• Ведення обліку ТМЦ та товароруху на торгівельних точках.
• Проведення взаєморозрахунків та актів звірок з постачальниками і покупцями.
• Робота з банківськими операціями та документацією в 1С.
Досягнення:
• Усунула заборгованості на значну суму за рахунок звірки з 50+ контрагентами.
• Оптимізувала підготовку внутрішньої звітності, скоротивши час обробки
паперових носіїв.
Січень 2008 – Лютий 2008: ТОВ «Рейнфорд», бухгалтер
• Ведення первинної документації та касових звітів.
• Проведення взаєморозрахунків та актів звірок з постачальниками і покупцями.
• Координація звітності філій.
Червень 2006 – Грудень 2007: Транспортна компанія «САТ», бухгалтер
• Формування та перевірка первинної документації.
• Проведення взаєморозрахунків та актів звірок з постачальниками.
Березень 2004 – Травень 2006: ТОВ «Кристар», бухгалтер на складі
стоматологічного обладнання
• Облік руху товарів на складі.
• Підготовка продукції та обладнання для виставок і презентацій.
• Проведення інвентаризації та звірки складських даних.
Досягнення:
• Впровадила систему обліку на складі, значно скоротивши помилки в
документації.
• Скоротила час інвентаризації на 8 годин за цикл.
Січень 2002 – Лютий 2004: ТОВ «Оптіма Тех», менеджер з продажу
стоматологічного обладнання
• Виконання обов’язків адміністратора офісу.
• Оформлення первинної документації та консультації клієнтів.
• Презентувала продукцію на виставках.
Досягнення:
• Брала участь в організації 4 виставок.
Навички та вміння:
• Користувач ПК: Microsoft 365(Teams, Outlook, Excel, SharePoint), 1С, Navision,
M.E.Doc., Вчасно.
• Вільне володіння російською та українською мовами, початкова англійська.
• Досвід роботи на виставках і презентаціях, комунікація з клієнтами.
• Водійське посвідчення (категорія В).
Особисті якості:
Відповідальна, уважна до деталей, клієнтоорієнтовна, прагнення до розвитку.
Шкідливі звички:
Відсутні.
Рекомендації:
Надаються за запитом.
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Фахівець з оформлення та супроводу замовлень, Адміністратор, Діловод, ще 3 посади
Київ
РЕЗЮМЕ здобувача на посаду менеджера з адміністративної діяльності Макаренко Олена Володимирівна Адреса: м. Київ, Голосіївський район Тел.: , e-mail: Освіта: 2004–2008 рр. – Національний університет...
Схожі кандидати
-
Менеджер по роботі з існуючими клієнтами (супровід, теплі повторні продажі існуючим партнерам)
36000 грн, Київ -
Personal assistant, client support manager, візовий менеджер
35000 грн, Київ, Суми , ще 2 міста -
Менеджер по роботі з клієнтами
Дистанційно -
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Київ, Дистанційно -
Менеджер роботи з клієнтами
Київ -
Менеджер роботи з клієнтами, Customer Experience Manager
70000 грн, Київ