• Файл

Лілія

Менеджер з комунікацій

Розглядає посади: Менеджер з комунікацій, Менеджер з внутрішніх комунікацій, Менеджер з інтернет-комунікацій, Бренд-менеджер, Brand director, Операційний директор, Операційний менеджер, COO
Вік: 31 рік
Місто проживання: Кременчук
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Менеджер з комунікацій, Менеджер з внутрішніх комунікацій, Менеджер з інтернет-комунікацій, Бренд-менеджер, Brand director, Операційний директор, Операційний менеджер, COO
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЛІЛІЯ КОЗАЧУК
МЕНЕДЖЕР ІЗ КОМУНІКАЦІЙ ТА БРЕНДУ
COMMUNICATION MANAGER

Менеджер із комунікацій та лідер із 5+ роками досвіду, що
спеціалізується на розробці та впровадженні цілісної стратегії
бренду та Tone of Voice у всіх цифрових каналах. Досвідчена в
управлінні контент-командою та забезпеченні консистентної
комунікації в e-commerce, включаючи ключові маркетплейси.
КОНТАКТИ
ДОСВІД РОБОТИ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Керування процесом створення та впровадження гайдлайну
бренду та Tone of Voice (TOV), який слугував головним
НАВИЧКИ документом для всіх внутрішніх та зовнішніх комунікацій.
Встановлення та контроль стандартів якості, що гарантувало
Рекрутинг, онбординг, єдність комунікації (візуальної та текстової) в усіх каналах: на
мотивація, делегування, сайті, у блозі, в соцмережах та на 5+ маркетплейсах (Rozetka,
Prom.ua, Allo).
наставництво.
Стратегічне використання контенту (включаючи запуск відео-
Brand Communication, Tone of напрямку) для зростання охоплення та впізнаваності бренду
Voice Development, Управління серед цільової аудиторії.
Управління підготовкою контенту та комунікацією з
консистентністю, кризові
представниками маркетплейсів для вирішення операційних та
комунікації кризових ситуацій.
E-commerce & Digital: Досвід Розробка навчальних матеріалів (тренінги для контент-
менеджерів) та брифінгів, щоб гарантувати, що всі, хто працює
роботи з маркетплейсами
з контентом, дотримуються стандартів TOV.
(Rozetka, Prom.ua), веб-сайтами, Керування процесом створення контенту, який не лише
розуміння SEO-основ, робота з продає, але й будує довіру та пояснює цінність продукту.
Здійснення фінального контролю якості (текстових та
соцмережами
візуальних матеріалів), щоб уникнути комунікаційних помилок
Worksection, Trello, ASANA, та розбіжностей.
Google Sheets Маркетплейси Наставництво (коучинг) та навчання контент-команди (5+
спеціалістів) ефективним практикам комунікації та
Rozetka, Prom.ua, Allo, Kasta,
дотриманню стандартів бренду.
Epicentr Координація роботи з суміжними відділами (продажі, закупівлі,
суклад, щоб комунікація була синхронізована з комерційними
цілями.
ОСОБИСТІ
ЯКОСТІ

Стратегічне мислення, орієнтація Курси
на результат, проактивність, TEAM MANAGEMENT - Laba 2024
організованість, відповідальність,
Спеціаліст по інтернет маркетингу - Webpromoexperts 2023
Основи цифрового маркетингу - Google 2020
лідерські якості, здатність
висловлювати та відстоювати свою Бакалавр
позицію, креативність. Комп’ютерна інженерія 2016 КрНУ ім.М.Остроградського
м.Кременчук

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: