• Файл

Соломія

Фахівець з документообігу

Розглядає посади: Фахівець з документообігу, Офіс-менеджер, HR-менеджер, Адміністратор, Фахівець з розробки баз даних
Вік: 22 роки
Місто проживання: Мостиська
Готовий працювати: Львів, Мостиська
Розглядає посади:
Фахівець з документообігу, Офіс-менеджер, HR-менеджер, Адміністратор, Фахівець з розробки баз даних
Вік:
22 роки
Місто проживання:
Мостиська
Готовий працювати:
Львів, Мостиська

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РОМАНІВ
СОЛОМІЯ ОСНОВНА ІНФОРМАЦІЯ
РОМАНІВНА

Мета:
Отримати посаду в офісі, Я відповідальна, організована та комунікабельна людина, яка швидко
пов’язану з навчається й легко адаптується до нових умов. Маю 4-річний досвід
документообігом або адміністративної роботи, що допоміг мені розвинути уважність до
адміністративною деталей, вміння працювати з документами та ефективно взаємодіяти з
людьми.
діяльністю, де зможу
Мови: українська (рідна); англійська (B1); польська (А2)
застосувати організаторські Навички: ведення та оформлення документації; ділове листування;
здібності і вміння робота з текстовими документами; вміння працювати в режимі
ефективно працювати з багатозадачності.
інформацією.

ОСВІТА

Національний університет «Львівська політехніка»
С пеціальність:
«Міжнародні відносини, суспільні комунікації та
регіональні студії»
Ступінь бакалавра (2020-2024 р.р.)

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Відповідальність і
пунктуальність
Комунікабельність
Лідерські та ДОСВІД РОБОТИ
організаторські навички
Орієнтація на результат
Швидке навчання
Працювала адміністратором у різних установах
(2021-2025 р.р.)
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Основні обов’язки:
ведення внутрішньої документації та клієнтських
записів;
м. Мостиська / м. Львів
робота з базами даних і оформленням звітності;
прийом та консультування клієнтів, координація
e-mail:
роботи персоналу;
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
організація щоденної адміністративної діяльності
закладу;
тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
контроль виконання завдань та комунікація з
керівництвом.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: