• Файл

Анастасія

Помічник головного бухгалтера

Вік: 36 років
Місто проживання: Боярка
Готовий працювати: Білогородка (Київська обл.), Боярка, Вишневе (Київська обл.), Глеваха, Київ, Крюківщина, Святопетрівське, Софіївська Борщагівка, Хотів, Чабани
Вік:
36 років
Місто проживання:
Боярка
Готовий працювати:
Білогородка (Київська обл.), Боярка, Вишневе (Київська обл.), Глеваха, Київ, Крюківщина, Святопетрівське, Софіївська Борщагівка, Хотів, Чабани

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Іщенко Анастасія
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | Київ

Профіль
• Бухгалтер із понад 6-річним досвідом ведення
обліку в групах компаній різних напрямів.
Забезпечую точність в підготовці звітності,
податкову відповідність і впорядкованість
облікових процесів. Вирізняюся уважністю до
деталей.

Освіта Формат роботи: віддалений, гібридний, частковий.
• Київський інститут бізнесу і технологій
Досвід роботи
• Бакалавр з фінансів і кредиту 2016
Додаткова освіта • ТОВ «Стаді Екедемі» — бухгалтер
Курси: з 09.2023 — 07.2025
Бухгалтерський супровід 6 компаній.
Практична бухгалтерія, 2025
• ТОВ «БЦ «Навігатор Проперті Менеджмент»
• Повний цикл обліку ФОП і юросіб
з 12.2018 — 09.2023
• Рахунки, проводки, баланс, ПДВ Бухгалтерський супровід 5 компаній.
• Каса, банк, первинка, кадри,
Обов’язки та досягнення:
• ЗП, лікарняні, відпустки, фінрезультат
• Опрацьовувала та перевіряла первинну
Навички документацію.
Спеціалізовані програми:
• Щоденне проведення банківських виписок
• 1С: Підприємство 7.7-8.2
• BAS Бухгалтерія • Виконувала своєчасну реєстрацію ПН та ведення
податкового кредиту.
• Фредо
• MS Office (Excel, Word) • Вела облік списання матеріалів та введення в
експлуатацію основних засобів.
• Електронний кабінет
• Клієнт-банк • Вела облік за ключовими рахунками (209, 205,
903, 112, 221, 631, 3711, 281, 311та ін.).
• Обробка первинної документації
• Складання бухгалтерської та • Здійснювала формування та виставлення
податкової звітності рахунків/актів виконаних робіт орендарям.
Особисті якості • Контролювала дебіторську заборгованість,
• Уважність до деталей працювала зі стягненням боргів.
• Відповідальність • Забезпечувала підготовку й подання об'єднаної
• Дисциплінованість квартальної та ФОП-звітності.
• Аналітичне мислення • Формувала пакети документів для компенсації
• Здатність швидко навчатися оренди та комунальних послуг, повернення ТМЦ.

Мови • Проводила звірки з постачальниками та
• Англійська A2 (Elementary) архівування документації.
• Українська (рідна) • Виконувала спеціальні завдання головного
бухгалтера.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: