• Файл

Анжеліка

HRD

Розглядає посади: HRD, Керівник відділу персоналу, Креативний директор, Керуюча
Вік: 51 рік
Місто: Одеса
Розглядає посади:
HRD, Керівник відділу персоналу, Креативний директор, Керуюча
Вік:
51 рік
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

АНЖЕЛІКА СОЛОВЕЙ
Керуюча підприємством/дирекцією, HRD

Галузі експертизи включають:
 керівництво командами
 управління бізнес-процесами
 HR напрямок
 аналітика та контролінг

НАВИЧКИ
ПРО СЕБЕ:  Корпоративне управління (формування та керівництво
командою - механізм функціонування, підвищення
КОНТАКТИ ефективності)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)  HR функція
 Аналітика і оптимізація бізнес процесів
Пошта:  Бюджетування, Dashboards (фінансові, комерційні, HR, тощо)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)  Ведення ефективних переговорів та врегулювання конфліктів.
 Коучінг керівників з економіки та HR
АДРЕСА
ОДЕСА Сильні навички стратегічного мислення, аналітичні,
Вул. Генуєзька комунікативні, організаційні, фасилітаційні та консультаційні
навички.
ОСВІТА ДОСВІД РОБОТИ
«Київський національний АТ «ПІВДГЗК»
економічний університет
ім. Вадима Гетьмана» HR дирекція
Економіка підприємства, Керівник відділу персоналу 2016 – 2025
Магістр з економіки (у підпорядкуванні 59 осіб)
підприємства Функції - Досягнення - впроваджено:
Роки навчання: 2008 – 2010  Управління командою. Організація та координація діяльності
команди, розподіл завдань, моніторинг термінів та якості
Київський національний виконання завдань, аналіз результатів
економічний університет  Розробка та впровадження HR-стратегії, синхронізованої з
імені Вадима Гетьмана цілями бізнесу (розробка політик та процедур, що
Економіка підприємства, регламентують HR-процеси)
Спеціаліст економіст  Аналіз ефективності діючої або побудова з «0» HR-системи,
Роки навчання: 1991 – 1996 розробка пропозицій щодо її трансформації
 Формування та управління HR-бюджетом, розробка та
Тренінги: розрахунок КРІ
«Ситуаційне лідерство»,  Підтримка та оптимізація HR-процесів: підбір, адаптація,
«Управління навчання і розвиток, мотивація та оцінка співробітників
результативність та оцінка  Рекрутинг та адаптація працівників від первинного скринінгу
потенціалу», «Мотивація та резюме до проведення співбесід та формуванню Offer
зворотній зв'язок»,  Управління та розвиток програм утримання співробітників,
«Управління змінами», проведення one-on-one зустрічей
тощо.
Організація та проведення  Організація системи роботи з кадровим резервом
командотворчого квесту  Забезпечення комунікацій між керівництвом та
спеціалістам Дирекції з співробітниками, взаемодія з керівниками підрозділів та їх
персоналу спільно зі координація з питань HR-процессів, оцінка морально-
школярами дев'ятих класів, психологічної атмосфери у підрозділах
2019 р.  Впровадження HR-аналітики (HR-метрик, eNPS) та
планування
«Публічні виступи,  Формування корпоративної культури, системи визнання,
інструмент впливу лідера», залученості та організація корпоративних заходів
2017 р.  Впрваджена система оплати праці та оцінки персоналу з Hay
Group (Грейдинг, «Компетенції + КРІ», Кадровий резерв)
Стратегічне лідерство.  Впроваджен механізм договірної роботи починаючи з тендера
Управління змінами, 2016р. закінчуючи отриманням послуги/товарно-матеріальних
цінностей кінцевим споживачем - зниження витрат на 11% на
Планування часу та ремонт та обслуговування підприємства;
ефективна взаємодія з  Співпраця з професійними союзами (індивідуальний
Microsoft Outlook, 2016 р. соціальний пакет працівника підприємства - зниження витрат
Розмовний курс англійської на 8%)
мови «English Time»,  Виведення в аутсорсинг функції благоустрою території та
2013 р. передача соціальних закладів до комунальної власності.
Комерційна дирекція
Помічник заступника Голови Правління з комерційних питань
ДОДАТКОВО управління 2010 – 2016 рр. (у підпорядкуванні 87 осіб)
Робота з комп'ютером: Функції - Досягнення - впроваджено:
впевнений користувач  бюджетне планування та аналіз роботи комерційної служби.
Microsoft Office, 1С, BAF,  щотижневий аналіз залишків товарно-матеріальних цінностей
MEETS, ZOOM, PowerPoint на центральних складах підприємства - оборотність залишків
зросла на 12%.
Водій категорії «В»,  Створення ефективної моделі логістики, через що у перший рік
готова до відряджень витрати на доставку та зберігання ТМЦ було знижено на 11%.
Фінансово-еконмічна дирекція
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ Головний економіст підприємства
Англійська – Basic 2008 – 2010 рр. (у підпорядкуванні 179 осіб)
Українська – рідна Начальник планово-економічного відділу управління
Російська – вільно 2007 – 2008 рр. (у підпорядкуванні 96 осіб)
Заступник начальника планово-економічного відділу з економічного
аналізу управління
ЗАХОПЛЕННЯ 2004 – 2007 рр. (у підпорядкуванні 56 осіб)
Дизайн інтерьерів Заступник начальника управління залізничного транспорту з
Flipping економіки
Подорожую 1996 – 2004 рр.(у підпорядкуванні 18 осіб)
Функції - Досягнення - впроваджено:
 Аналіз бізнес-процесів для виявлення функціональних
розривів у технологічному ланцюзі
 Керування планово-економічним відділом, відділом оплати та
нормування праці, тендерним відділом.
 Вперше на підприємстві впроваджено систему Бюджетування,
побудова системи управлінського обліку та контролю,
впроваджено ключові показники для всіх структурних
підрозділів та як наслідок – зниження постійних витрат на 6%
за перший рік впровадження.
 Налаштування процесу роботи із документообігом в системі
1С.
 Створення нової служби з економічного планування та аналізу
на підприємстві.
 Економічний аналіз усіх заходів підприємства щодо
підвищення рентабельності, порівняльний аналіз придбання
нової техніки.
 Механізм підготовки звітів до органів статистики, податкової
інспекції, підготовка доповідей Генерального директора на
суспільно значущих заходах.
 Планування та аналіз усіх виробничо-технічних показників
щодо підвищення ефективності роботи підрозділу;
 Організація та контроль за бухгалтерським обліком.
 Впроваджено системи обліку капітальних та поточних
ремонтів будівель, споруд та обладнання УЖДТ.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: