• Файл

Оксана

Інспектор відділу кадрів

Розглядає посади: Інспектор відділу кадрів, Інспектор з військового обліку, Менеджер роботи з персоналом, Спеціаліст з обліку
Вік: 50 років
Місто проживання: Тернопіль
Готовий працювати: Дистанційно, Тернопіль
Розглядає посади:
Інспектор відділу кадрів, Інспектор з військового обліку, Менеджер роботи з персоналом, Спеціаліст з обліку
Вік:
50 років
Місто проживання:
Тернопіль
Готовий працювати:
Дистанційно, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Жмака Оксана Олександрівна
(Zhmaka Oksana)

Інспектор з кадрів
Інспектор з військового обліку

Режим роботи: гнучкий графік, часткова зайнятість, дистанційна форма

Вік: 50 років

Контактна інформація

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (WhatsApp)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Про себе: досвідчений фахівець у галузі трудового права

Досвід роботи:

- з 1999 року по 2018 рік працювала в системі Міністерства юстиції України;
- з 2020 року по даний час працюю інспектором з кадрів: працювала в навчальному закладі, транспортній компанії по міжнародним перевезеннях, на виробничому підприємстві з виробництва кабельної в'язки для автомобілів, торгівельному та будівельному підприємствах. Маю практичний досвід кадрового адміністрування на підприємстві із штатною чисельністю більше 2000 осіб.

Професійні навички:

- досвідчений працівник з кадрового адміністрування в повному обсязі: прийом, переведення, звільнення, сумісництво, проведення відпусток, формування кадрових наказів;
- формування особових справ, карток, ведення обліку та заповнення трудових книжок;
- ведення табелів обліку робочого часу, графіків відпусток;
- розробка посадових інструкцій;
- оформлення згідно законодавства листків тимчасової непрацездатності;
- ведення військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів на підприємстві;
- знання трудового законодавства та нормативних актів з ведення кадрового обліку;
- досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel);
- навички роботи з 1С 8, МЕДОК та з електронними сервісами ПФУ;
- маю навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;
- здатна чітко, ретельно та сумлінно виконувати доручені завдання;
- вмію організувати роботу та розподілити обов’язки між працівниками;
- знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.

Особисті якості:

Відповідальна, володію лідерськими якостями, самостійна у роботі, уважна до деталей, наполеглива, толерантна, вмію своєчасно та оперативно виконувати доручення, дотримуюсь високої культури спілкування, вмію і маю досвід працювати в стресових ситуаціях та з великим обсягом інформації.
Освіта: 1992 – 1997 Академія праці і соціальних відносин, повна вища освіта, спеціальність юриспруденція (юрист), кваліфікація “Правознавство”.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: