• PRO

Анна

Head of marketing, 50 000 грн

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of Marketing

з 05.2020 по 07.2024 (4 роки 2 місяці)
Будівельна група "Синергія", Ірпінь (Нерухомість)

З початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну набула досвіду криза маркетингу. На лімітованих бюджетах, з урізаною (з 12 до 3 людей) командою, робити класне промо, за яке не соромно, лідогенерувати та працювати.

Функціональні обов'язки збереглись з попередньої позиції, додалось відповідальності та повноважень.

Головними досягненнями на позиції вважаю наступне.
Команда інхауз та аутсорс спеціалістів укомплектована крутими, компетентними, зарядженими фахівцями. Процеси рухаються максимально ефективно, швидко, кожен знає свою справу. Поставлені цілі досягаються.
Запуск рекламної кампанії від ідеї до промо = 3 робочі години. За цей час : концепт, дизайн, візуал, тести, інструктаж всіх залучений у процесах осіб, запуск лідогенеруючих каналів комунікацій.
Моніторинг основних показників ефективності за замовчанням на будь-який момент готовий до аналізу. Система звітності побудована за принципом "на основі цих даних ми робимо висновки, які впливають на досягнення цілі", звіт заради звіту ми не робимо.
Наразі час швидко діяти та досягати результатів.

Заступник керівника відділу маркетингу (маркетолог проєкту)

з 01.2018 по 02.2019 (1 рік 1 місяць)
Будівельна група "Синергія", Ірпінь (Нерухомість)

Strategy marketing

Конкурентний аналіз, розробка та впровадження стратегій позиціювання на ринку, цінової групи, категорій. Розробка програм лояльності, акцій, знижок, івентів. Вивчення, розробка, фокусування на визначених групах цільових аудиторій.
Формування, ведення, контроль маркетингових бюджетів. Аналіз і коригування на основі їх виконання.
Постійний моніторинг і контроль основних показників ефективності : вартість ліда, візита, продажу поканально та зведено, інших показників.

Tactical marketing

Digital: Google Ads, Google Analitics, FB Ads, SEO, SERM та репутація, SMM та контент, YouTube та відео контент, PR, тематичні маркет плейси тощо. Підбір рекламних каналів, рекламних посилів, розробка макетів. Аналіз ефективності, корегування роботи.
POS: робота з усіма видами поліграфії - візитки, флаєра, каталоги тощо. Від ідеї концепту до готових тиражів з коліропробами. Фірмовий стиль, бренд бук, вся брендована продукція: ідея, розробка, виробництво.
OutDoor: від підбору площин та розробки багатокрокових чи разових сюжетів для розміщення до контролю наявності і якості видимості. Брендування офісів продажу, бек офісів, баштових кранів, житлових будинків тощо.
Event marketing: планування, організація, проведення різних івентів під різні цілі і аналіз результативності.
Контентна робота: відео контент - ідея, концепт, сценарій, безпосередня участь в зйомках, текстова та інша візуалізація по відео матеріалам, запуск в РК; аналогічно інший контент для сайтів і соц мереж.
Робота з максимально різносторонніми підрядниками та партнерами: дизайнери, маркетингові агенства, фрілансери, поліграфісти, відеооператори та монтажери, оператори зовнішньої реклами, служби технічних підтримок айпі телефонії, мобільних операторів, срм систем, будівельники (де, так би мовити, специфічні терміни в спілкуванні присутні).

Заступник директора з розвитку

з 01.2017 по 12.2017 (11 місяців)
Будівельна група "Синергія", Ірпінь (Нерухомість)

Ціль: вивчити, як працює комерційний сектор компанії, знайти точки росту, покращити.

Процеси: організація, оптимізація, покращення та контроль наявних процесів в комерційному секторі компанії - Відділ маркетингу, Відділ продажу, Відділ сервісу (післяпродажне обслуговування).
Робота з великим об'ємом інформації, у високому темпі та режимі багатозадачності.
Відбудова нових напрямків роботи, пропрацювання цих напрямків, підбір персоналу, розрахунок завантаження.

Маркетинг.
Запустила напрямок лідогенерація через маркетплейси та дошки оголошень.
Запустила напрямок лідогенерації через соц мережі (на той момент в нього ніхто не вірив).
Розробка систем звітності, ключових показників ефективності по існуючим і новим каналам.
Продажі.
Оцифрувала та діджиталізувала процеси придбання квартир. Підібрала та впровадила систему управлінського обліку на базі 1с Управління будівельною організацією. Продумала, пропрацювала та навчила всіх механізму роботи: документообіг від бронювання квартири і зняття її з продажу до оплати розтермінувань по графіку.
Введення системи роботи по скріптам телефонних/письмових розмов.
Аналіз показників ефективності, пропрацювання з менеджерами шляхів її підвищення.

Результат:
Маркетинг. Лідів +100%.
Продажі.
Квартиру можна забронювати та оплатити в відділі продажу. Одразу знявши її з продажу і сформувавши дебіторку для фінансистів. Не носити ручками договори з одного офісу в інший.
Телефонні розмови менеджерів конвертуються в візит в 2 рази краще.

Головний бухгалтер

з 06.2015 по 12.2016 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "Ларс Буд Сервіс", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Компанія працювала за договором давальницької сировини.
Працювала напряму з виробництвом. В підпорядкуванні було 3 спеціалісти.
Є досвід підготовки (документи, ПО, персонал) до зовнішнього аудиту, безпосередньо проходження аудиту.
Досвід в спілкуванні з контролюючими органами, підготовка та подання відповідей на запити.
Ведення ділової кореспонденції та очного спілкування з партнерами, клієнтами, постачальниками, засновниками.
Підбір, навчання, адаптація нових співробітників.
Підсумування результатів діяльності декількох підприємств. Зведення бухгалтерських даних в управлінську звітність для подання керівництву. Аналіз ефективності діяльності, допомога керівнику в прийнятті рішень.
Базові обов'язки головного бухгалтера: проведення документів, виставлення та оплата рахунків, заробітна плата, податки та інше.

Бухгалтер єдиний

з 06.2014 по 05.2015 (11 місяців)
ТОВ "Анаполь консалтинг груп", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ведення всіх ділянок бухгалтерії підприємств (ТОВ, ФОП, ФО) на різних системах оподаткування:
Первинна документація (складання, перевірка, відновлення, проведення в базі)
Банк (платежі, встановлення ПО для інтернет банкінгу, генерування електронних ключів)
Кадровий облік (прийом/звільнення, переводи, відпустки, лікарняні, декретні)
Заробітна плата (нарахування, утримання, виплата)
Робота з постачальниками і підрядниками ( звірки, контроль заборгованостей, переговори)
Імпорт (митні платежі, документи, реєстрація іноземних Договорів в НБУ, спілкування з митними брокерами)
ПДВ (складання, реєстрація, перевірка, прийом ПН через систему MeDOC, планування ПК)

Звітування в державні органи:
Податкова звітність
Фінансова звітність
Звітність бюджетних організацій

Освіта

НТУ "КПІ"

Факультет менеджменту та маркетингу, Київ
Вища, з 2018 по 2019 (1 рік)

Курс підвищення кваліфікації , захистила дипломну роботу, отримала диплом державного зразку.

Національний Університет ДФСУ

Обліково економічний факультет, Ірпінь
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Магістр, червоний диплом.

Знання і навички

  • CRM
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Facebook Ads Manager
  • Google Docs
  • Уміння аналізувати
  • Facebook
  • Google
  • Реклама
  • ABBYY
  • Антикризове управління
  • Управління командою
  • Користувач ChatGPT
  • Фінансова грамотність
  • Комунікабельність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Готова працювати на результат, а не роботу задля роботи. Активна, цілеспрямована, заряджена. Системно підходжу до роботи. Маю відмінні організаційні навички, навички ділового спілкування, високий рівень стресостійкості.
У вільний від роботи та війни час займаюсь саморозвитком, відвідую професійні міти, конференції, форуми, займаюсь спортом, виховую таку ж активну та бойову доньку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: