Анастасія

Асистент HR-відділу

Розглядає посади: Асистент HR-відділу, HR Operations manager
Вид зайнятості: повна
Вік: 27 років
Місто проживання: Вишгород
Готовий працювати: Вишгород, Київ
Розглядає посади:
Асистент HR-відділу, HR Operations manager
Вид зайнятості:
повна
Вік:
27 років
Місто проживання:
Вишгород
Готовий працювати:
Вишгород, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст Управління документарних операцій

з 10.2024 по 10.2025 (1 рік)
Оксі Банк, АТ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Для оформлення банківських гарантій здійснювала ідентифікацію контрагентів відповідно до отриманих форм банку, юридичних, фінансових документів.
- Проводила належну перевірку нових клієнів, а також існуючих клієнтів за допомогою оновлення висновків з реєстрів: ЄДР, Юконтроль, УБКІ,МБКІ,ПВБКІ.
- Проведення актуалізації даних по діючим контрагентам відповідно до встановлених строків, а також у разі: виявлення фактів наявності суттєвих змін у діяльності клієнта (зокрема у разі зміни КБВ, керівника, місцезнаходження юридичної особи, ФОП).
- Встановлення факту належності клієнта до PEP.
- В межах своїх повноважень проведення додаткових заходів щодо клієнтів, які (КБВ яких) є політично значущими особами, членами їх сімей та особами, пов'язаними з PEP.
- Заведення контрагентів ABC Б2.
- Робила розпорядження щодо зупинення чи відмови Банку від продовження ділових відносин або проведення фінансових операцій, закриття контрагентів.
- Забезпечувала документообіг юридичних та фізичних осіб-підприємців як паперовий з підготовкою екземплярів договорів на підпис керівнику, так і електронний з формуванням справи, описом документів та підшив справ для зберігання та подальшої передачі до архіву.
- Ведення та оновлення електронних журналів та таблиць.
- Ведення звітності.

Провідний фахівець з адміністрування продажів

з 06.2024 по 10.2024 (5 місяців)
Ковальська, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

- Консультація клієнтів щодо продукції ТМ «Бетон від Ковальської» (товарні бетони, розчини) та ТМ «Авеню» (тротуарна плитка).
- Прийом і обробка вхідних звернень клієнтів (відвідувачі відділів обслуговування, телефонні дзвінки, онлайн-заявки з інтернет-магазину та e-mail).
- Продаж продукції та оформлення первинної документації у IT Interprice та CRM.
- Супровід замовлень на всіх етапах — від запиту до відвантаження.

Фахівець відділу супроводу продажів

з 04.2023 по 05.2024 (1 рік 2 місяці)
"Бізнес Центр Фармація"; ТОВ НВП "Авентин", ТОВ "Секур Груп", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Підтримка та розвиток відносин з наявними клієнтами, забезпечення високого рівня обслуговування, прийняття замовлень, підтримання стабільності надходження повторних заявок, консультація клієнтів по строкам виконання замовлення.
- Контроль документообігу та оформлення первинної документації у 1С.
- Оформлення договорів, та специфікацій.
- Оформлення відряджень та звітної документації співробітників пошук оренди житла, та квитків.
- Підтримка порядку у всіх процесах - від документів до дедлайнів.

Фахівець відділу продажу

з 07.2018 по 03.2023 (4 роки 9 місяців)
ТОВ "НВП "Техприлад", Київ (Харчова промисловість)

- Адміністративна підтримка керівника відділу продажу:
- підготовка інформаційних листів від компанії;
- оформлення комерційних пропозицій;
- оформлення Листів - Нарядів стосовно комплектації обладнання для складу;
- робота з техніко-комерційними каталогами, Pricelist каталогами.
- звірка замовлень згідно Invoice з постачальниками по кількості, вартості, укомплектованості замовленого товару;
- оформлення договорів, специфікацій та контроль повернення підписаних екземплярів.
- Супровід замовлень клієнтів у програмі 1С ( виставлення рахунків, замовлень на оплату, перевірка залишків на складах, реалізація товару, видаткові накладні на видачу товару зі складу);
- Формування звітів.

Освіта

Київський національний університет технологій та дизайну

Факультет Економіки та бізнесу; Спеціальність Маркетинг, Київ
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)

ДВНЗ "Київський коледж легкої промисловості"

Факультет Організація виробництва, Спеціальність Менеджмент, Київ
Незакінчена вища, з 2014 по 2017 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Конструктивні ділові перемовини

2019

Знання і навички

  • It interprise
  • MedData
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • CRM
  • Знання офісних програм
  • Ведення звітності
  • Документообіг
  • Договірна робота
  • Виставлення рахунків
  • EDI
  • Прибуткові та видаткові операції
  • Робота з накладними
  • Вчасно
  • Податковий облік
  • iFin
  • 1С:Підприємство
  • Здатність до навчання
  • MS Outlook
  • Ведення CRM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

- Люблю структурність та порядок.
- Уважна до деталей, відповідальна.
- Чітко комунікую.
- Вмію працювати в команді та бути організованою.
- Працювала з оформленням документів та структуризацєю інформації (інформаційні листи, таблиці, договори, специфікації, накази, рішення, протоколи, структури власності).
- Робота з базами даних і аналітикою.
- Ведення внутрішньої документації та допомога в процесах відділу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: