Анастасія
Асистент HR-відділу
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/16408108/
Досвід роботи
Економіст Управління документарних операцій
з 10.2024 по 10.2025
(1 рік)
Оксі Банк, АТ, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Для оформлення банківських гарантій здійснювала ідентифікацію контрагентів відповідно до отриманих форм банку, юридичних, фінансових документів.
- Проводила належну перевірку нових клієнів, а також існуючих клієнтів за допомогою оновлення висновків з реєстрів: ЄДР, Юконтроль, УБКІ,МБКІ,ПВБКІ.
- Проведення актуалізації даних по діючим контрагентам відповідно до встановлених строків, а також у разі: виявлення фактів наявності суттєвих змін у діяльності клієнта (зокрема у разі зміни КБВ, керівника, місцезнаходження юридичної особи, ФОП).
- Встановлення факту належності клієнта до PEP.
- В межах своїх повноважень проведення додаткових заходів щодо клієнтів, які (КБВ яких) є політично значущими особами, членами їх сімей та особами, пов'язаними з PEP.
- Заведення контрагентів ABC Б2.
- Робила розпорядження щодо зупинення чи відмови Банку від продовження ділових відносин або проведення фінансових операцій, закриття контрагентів.
- Забезпечувала документообіг юридичних та фізичних осіб-підприємців як паперовий з підготовкою екземплярів договорів на підпис керівнику, так і електронний з формуванням справи, описом документів та підшив справ для зберігання та подальшої передачі до архіву.
- Ведення та оновлення електронних журналів та таблиць.
- Ведення звітності.
Провідний фахівець з адміністрування продажів
з 06.2024 по 10.2024
(5 місяців)
Ковальська, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
- Консультація клієнтів щодо продукції ТМ «Бетон від Ковальської» (товарні бетони, розчини) та ТМ «Авеню» (тротуарна плитка).
- Прийом і обробка вхідних звернень клієнтів (відвідувачі відділів обслуговування, телефонні дзвінки, онлайн-заявки з інтернет-магазину та e-mail).
- Продаж продукції та оформлення первинної документації у IT Interprice та CRM.
- Супровід замовлень на всіх етапах — від запиту до відвантаження.
Фахівець відділу супроводу продажів
з 04.2023 по 05.2024
(1 рік 2 місяці)
"Бізнес Центр Фармація"; ТОВ НВП "Авентин", ТОВ "Секур Груп", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- Підтримка та розвиток відносин з наявними клієнтами, забезпечення високого рівня обслуговування, прийняття замовлень, підтримання стабільності надходження повторних заявок, консультація клієнтів по строкам виконання замовлення.
- Контроль документообігу та оформлення первинної документації у 1С.
- Оформлення договорів, та специфікацій.
- Оформлення відряджень та звітної документації співробітників пошук оренди житла, та квитків.
- Підтримка порядку у всіх процесах - від документів до дедлайнів.
Фахівець відділу продажу
з 07.2018 по 03.2023
(4 роки 9 місяців)
ТОВ "НВП "Техприлад", Київ (Харчова промисловість)
- Адміністративна підтримка керівника відділу продажу:
- підготовка інформаційних листів від компанії;
- оформлення комерційних пропозицій;
- оформлення Листів - Нарядів стосовно комплектації обладнання для складу;
- робота з техніко-комерційними каталогами, Pricelist каталогами.
- звірка замовлень згідно Invoice з постачальниками по кількості, вартості, укомплектованості замовленого товару;
- оформлення договорів, специфікацій та контроль повернення підписаних екземплярів.
- Супровід замовлень клієнтів у програмі 1С ( виставлення рахунків, замовлень на оплату, перевірка залишків на складах, реалізація товару, видаткові накладні на видачу товару зі складу);
- Формування звітів.
Освіта
Київський національний університет технологій та дизайну
Факультет Економіки та бізнесу; Спеціальність Маркетинг, Київ
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)
ДВНЗ "Київський коледж легкої промисловості"
Факультет Організація виробництва, Спеціальність Менеджмент, Київ
Незакінчена вища, з 2014 по 2017 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Конструктивні ділові перемовини
2019
Знання і навички
- It interprise
- MedData
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- 1С
- CRM
- Знання офісних програм
- Ведення звітності
- Документообіг
- Договірна робота
- Виставлення рахунків
- EDI
- Прибуткові та видаткові операції
- Робота з накладними
- Вчасно
- Податковий облік
- iFin
- 1С:Підприємство
- Здатність до навчання
- MS Outlook
- Ведення CRM
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
- Люблю структурність та порядок.
- Уважна до деталей, відповідальна.
- Чітко комунікую.
- Вмію працювати в команді та бути організованою.
- Працювала з оформленням документів та структуризацєю інформації (інформаційні листи, таблиці, договори, специфікації, накази, рішення, протоколи, структури власності).
- Робота з базами даних і аналітикою.
- Ведення внутрішньої документації та допомога в процесах відділу.
Інші резюме цього кандидата
Вишгород, Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Економіст Управління документарних операцій, Оксі Банк, АТ, 1 рік
- Провідний фахівець з адміністрування продажів, Ковальська, 5 місяців
Схожі кандидати
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Київ, Харків -
Заступник керівника департаменту персоналу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу кадрів
Київ -
HR-ассистент, рекрутер
Київ, Дистанційно -
HR-менеджер, асистент HR, помічник рекрутера
Київ -
Заступник керівника департаменту персоналу
50000 грн, Київ