• Файл

Артур

Менеджер з продажу

Розглядає посади: Менеджер з продажу, Продавець-консультант, Customer care agent, Оператор складу, Автор студентських робіт, Менеджер з персоналу, HR-менеджер
Вік: 35 років
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Дистанційно, Київ
Розглядає посади:
Менеджер з продажу, Продавець-консультант, Customer care agent, Оператор складу, Автор студентських робіт, Менеджер з персоналу, HR-менеджер
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.


Корнійченко Артур Олегович.
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: @Kornich1
Моб: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2012 –2014, Академія Адвокатури України, факультет правознавства. Магістр з права.
2007 - 2011, Інститут міжнародних відносин. Факультет міжнародного права.

Soft skills: Здатність аналізувати інформацію, оцінювати різні точки зору та знаходити ефективні рішення складних завдань, адаптивність та гнучкість, вміння будувати здорові міжособистісні відносини, висока відповідальність та надійність у виконанні професійних обов'язків, цілісність та послідовність у діях.
Hard skills: Англійська - Upper-Intermediate. (EF’s English courses - Canada/Vancouver, Ireland/Dublin)

Досвід роботи:

09.2025 - по теперішній час. ПП “Укрпалетсистем” (АЗК UPG). Товарознавець.

• Прийом товару згідно з накладною, оприбуткування товару
• Облік і документальне оформлення товару
• Перевірка якості і кількості товару, який надходить від постачальників
• Аналіз і формування товарного запасу
• Контроль термінів придатності товару
• Викладка товару за затвердженими стандартами
• Участь в інвентаризації
04.2025 - 09.2025. ТОВ “Tech EX”. Комірник складу матеріального забезпечення.
• Забезпечення повної організації складської діяльності: від приймання матеріалів до їх розподілу та відвантаження.
• Облік матеріалів в програмі «УкрСклад», проведення інвентаризацій.
• Контроль за належним зберіганням товарів, дотриманням норм і правил.
• Взаємодія з постачальниками та внутрішніми підрозділами для координації поставок.
• Своєчасне інформування керівництва про нестачу чи пошкодження товарів.

2024. Оператор відділення “Нова Пошта”.
• Внесення даних про відправлення та отримання вантажів до інформаційної системи AWIS, забезпечуючи точність обліку.
• Розрахунково-касові операції з клієнтами, включаючи прийом платежів та видачу коштів.
• Сканування та палетування вантажів відповідно до встановлених стандартів і процедур відділення.
• Участь у процесах завантаження та розвантаження посилок, забезпечуючи їх своєчасну обробку.

2020 - 2022. AVILTON Digital Agency. Менеджер з продажу (ІТ послуги).

• Активний пошук та залучення нових клієнтів, зацікавлених у розробці веб-сайтів та мобільних застосунків, використовуючи різноманітні канали комунікації (телефонні дзвінки, електронна пошта, LinkedIn, профільні IT-платформи тощо).
• Проведення презентацій та зустрічей з потенційними клієнтами для демонстрації компетенцій компанії у сфері розробки веб-сайтів (корпоративних, e-commerce, landing page тощо) та мобільних застосунків (iOS, Android, кросплатформні рішення).
• Виявлення потреб клієнтів у розробці веб-сайтів та мобільних застосунків, підготовка індивідуальних технічних завдань та комерційних пропозицій у співпраці з технічними спеціалістами компанії.
• Узгодження умов співпраці з клієнтами, включаючи функціональні вимоги, дизайн, терміни розробки, вартість та інші ключові аспекти проєктів.
• Підготовка та супровід договорів на розробку веб-сайтів та мобільних застосунків, контроль процесу їх підписання.
• Контроль виконання клієнтами фінансових зобов'язань за укладеними договорами.
• Підтримання довгострокових відносин з клієнтами, надання консультацій та підтримки на всіх етапах реалізації проєктів.

10.2017 – 11.2019 “Integra”. Team Leader
• Управління командою менеджерів з продажу
• Виведення команди на очікуваний результат;
• Допомога в закриття клієнтів;
• Практичне навчання і наставництво менеджерів з продажу;
• Контроль розмови і якість розмови менеджерів з продажу.
.
10.2015 – 04.2016, "MaxiMarkets". Менеджер з продажу.
• Дзвінки клієнтам з метою продажу послуг компанії;
• Консультування клієнтів щодо продукту;
• Допомога у відкритті торгового рахунку клієнтів.

10.2013, «Юридичне бюро Сергія Саннікова». Помічник юриста.
• Реєстрація ТОВ, ПП, ФОП;
• Розробка комплекту статутних документів для створення і реєстрації ;
• Реєстрація зміни директора підприємства;
• Реєстрація зміни видів діяльності за КВЕД;
• Реєстрація зміни складу засновників; реєстрація зміни юридичної адреси ;
• Реєстрація зміни назви підприємства;
• Реєстрація зміни статутного капіталу підприємства і інші зміни статутних документів;
• Взяття на облік в якості платника ПДВ або єдиного податку;
• Складання позовів, листів, запитів;
• Представлення інтересів в державних органах;
• Розробка проектів цивільно-правових і господарських договорів, додаткових угод;
• Претензійна робота, що включає вжиття заходів по стягненню дебіторської заборгованості.

06.2013 - 11.10.2013, ТОВ «Мастер-Авіа» Юрисконсульт юридичного відділу.
• Складання локальних актів на підприємстві (посадові інструкції, положення, накази, протоколи, службові записки);
• складання позовів ;
• складання претензій;
• складання та редагування договорів з авіаційного обслуговування, інфраструктури аеропорту, оренди.

2009-2012, ТОВ «АртЕк». Помічник юриста.
• Поміч юристу в супроводі діяльності компанії;
• Виконання доручень керівника юридичного відділу;
• Рішення адміністративно-господарських питань, облік вхідної / вихідної кореспонденції.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: