• Файл

Юлія

Адміністратор

Розглядає посади: Адміністратор, Секретар, Комплектувальник, Комірник
Вік: 28 років
Місто: Київ
Розглядає посади:
Адміністратор, Секретар, Комплектувальник, Комірник
Вік:
28 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Особисті дані:
Шапочкіна Юлія Володимирівна 01.08.1997.
Контактна інформація:
м. Київ, Дарницький район (Харківський масив)
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
@mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
09.2016-11.2016
Комп’ютерна академія «ШАГ», рекламний менеджер, м. Миколаїв.
Посадові обов’язки:
1. Створення рекламних листівок.
2. Розповсюдження реклами шляхом відвідання середніх учбових закладів та агітація учнів.
Причина звільнення: продовження навчання у ВНЗ.
12.2016-11.2017
Управління поліції охорони в Миколаївській області. Чергова (диспетчер/оператор) ГПЦС (головний пульт централізованого спостереження), м. Миколаїв.
Посадові обов’язки:
1. Спостереження за станом охороняємих об’єктів.
2. Швидке реагування на тривожні сигнали від охоронних систем.
3. Прийом телефонних дзвінків від клієнтів.
4. Ведення ПЦС-документації.
Причина переводу: перехід на більш кваліфіковану посаду.
11.2017-11.2018
Управління поліції охорони в Миколаївській області. Менеджер ГПЦС, м. Миколаїв.
Посадові обов’язки:
1. Переговори з клієнтами.
2. Ведення ПЦС-документації.
3. Прийом заявок на ремонт та обслуговування охороняємих об’єктів.
4. Консультування стосовно монтажних робіт, вибору та установки охоронних систем.
5. Робота с внутрішніми наказами та спеціалізованою документацією.
6. Розподіл заявок від клієнтів, контроль за їх виконанням.
Причина переводу: перехід на суміжну посаду.
11.2018-11.2019
Управління поліції охорони в Миколаївській області. Менеджер ЦТО (центр технічної охорони), м. Миколаїв.
Посадові обов’язки:
1. Пошук нових клієнтів.
2. Юридичне супроводження охоронних та монтажних договорів.
3. Робота з клієнтами стосовно дебіторської заборгованості.
4. Складання внутрішніх наказів, схем та таблиць по технічній укріпленності та блокуванню охороняємих об’єктів.
5. Ведення звітностей, складання графіків.
6. Координація та постійна взаємодія з клієнтами.
7. Консультування стосовно монтажних робіт, вибору та установки охоронних систем.
Причина переводу: затребуваність на ПЦС.
11.2019-08.2022
Управління поліції охорони в Миколаївській області. Менеджер ГПЦС, м. Миколаїв.
Посадові обов’язки:
1. Ведення/редагування баз даних документації та даних клієнтів.
2. Прийом заявок на ремонт та обслуговування охороняємих об’єктів.
3. Консультування стосовно монтажних робіт, вибору та установки охоронних систем та систем відеоспостереження.
4. Робота с внутрішніми наказами та спеціалізованою документацією.
5. Ведення ПЦС-документації.
6. Пошук нових клієнтів.
7. Прийом, видача та інвентаризація ключів, що знаходяться на постійному зберіганні.
8. Юридичне супроводження охоронних та монтажних договорів.
9. Робота з клієнтами стосовно дебіторської заборгованості.
10. Складання внутрішніх наказів, схем та таблиць по технічній укріпленності та блокуванню охороняємих об’єктів.
11. Ведення звітностей, складання графіків.
12. Складання монтажних кошторисів та розрахунок дислокації вартості охорони.
13. Архівація баз даних документації та даних клієнтів.
14. Адміністрування роботи інженерів ЦТО та підлеглих електромонтерів і фахівців з монтажу. Контроль строків та порядку виконання робіт/відпрацювання заявок.
15. Складання щомісячних та щорічних регламентних робіт і графіків обстеження охороняємих об’єктів.
16. Проведення співбесід, відбір та навчання потенційних кандидатів на вакантні посади.
17. Координація та постійна взаємодія з клієнтами (близько 200).
Причина звільнення: переїзд до м. Києва.
09.2022-11.2022
Корекційний нейрофізіологічний центр. Адміністратор, м. Київ.
Посадові обов’язки:
1. Запис на прийом до спеціалістів.
2. Консультування та розрахунок клієнтів.
3. Робота на рецепції, зустріч та супровід пацієнтів.
4. Прийом, обробка та розподілення телефонних дзвінків.
5. Опрацювання вхідної пошти.
6. Ведення господарської діяльності, замовлення та перевірка залишків витратних матеріалів.
7. Ведення клієнтської бази.
8. Приготування напоїв для відвідувачів в зоні очікування.
9. Робота з оргтехнікою та терміналом.
10. Виконання доручень керівника.
Причина звільнення: низький рівень заробітної плати.
01.2023-теперішній час
Компанія «Coral club». Спеціаліст з обслуговування клієнтів, м. Київ.
Посадові обов’язки:
1. Консультування клієнтів щодо продукту та допомога у виборі товарів.
2. Прийом товару, перевірка комплектності та цілісності, викладка та облік товару.
3. Оформлення продажів та проведення розрахунків, робота з касовим апаратом та банківським терміналом.
4. Підтримка порядку в торговому залі та на робочому місці.
5. Проведення інвентаризації.
6. Просування супутніх товарів та акційних пропозицій.
7. Контроль за термінами придатності та актуальністю цінників.
8. Ведення касової документації та звітності.
9. Оформлення товарних чеків та супутніх документів.
10. Складання товарних звітів та актів про брак.
11. Організація корпоративних заходів.
12. Забезпечення життєдіяльності офісу (канцелярські товари, контроль залишків)
13. Контроль доставок замовлень клієнтів, опрацювання повернень товару.
14. Ведення звітності по онлайн-замовленням.
15. Знання програми 1С (Census, ERP)
Освіта:

09.2012-06.2016 Коледж МНУ ім. В.О. Сухомлинського, спеціальність «Право», кваліфікація «Юрист». Молодший спеціаліст.
09.2016-06.2018 ПВНЗ «МКУ ім. Пилипа Орлика», спеціальність «Право», кваліфікація «Бакалавр з права». Бакалавр.

Професійні навички:
1. Багатозадачність
2. Впевнений користувач Microsoft Office
3. Пошук і обробка інформації
4. Аналіз та систематизація баз даних
5. Ведення, обробка, архівація документації та договорів
6. Швидкий набір тексту
7. Знання СПТС «Мост», «МостП», «Ajax PRO Desktop», «MISTO SECURITY PLATFORM», «Фенікс»
8. Вміння працювати з банківським терміналом

Особисті якості:
1. Чесність
2. Вміння працювати в команді
3. Педантичність
4. Скрупульозність

Додаткова інформація:
1. Заміжня, маю дитину (2024 року народження)
2. Відсутні шкідливі звички
3. Водійське посвідчення відсутнє

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: