Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/16526563/
Директор з експорту
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Виконавчий директор
з 03.2022 по 09.2025
(3 роки 7 місяців)
2К, СУНП, ТОВ, Хмельницький (Хімічна промисловість, фармацевтика)
з 03.2022 по 09.2025 (3 роки 7 місяців)
2К, СУНП, ТОВ, Хмельницький (Хімічна промисловість, фармацевтика)
• Повна відповідальність за закупівлі, виробництво, маркетинг, продажі та експорт.
• Виручка: €9,8 млн → €39,8 млн.
• Чистий прибуток 9,1% → 24,4%.
• Керівництво командою 445 осіб (7 прямих підлеглих C-рівня).
• Впровадження S&OP, WMS, BI-аналітики, власного РЦ.
• Раціоналізація портфеля SKU, збільшення оборотності запасів, підвищення ROI промоакцій.
За період моєї роботи компанія перетворилася з локального виробника на виробника №1 в Україні у своїй категорії (дані Forbes 2023).
Згідно з даними AC Nielsen 2024 - компанія у 2024 році зайняла 3-є місце у засобах для прання після Proctor&Gamble та Henkel.
Комерційний директор
з 04.2021 по 03.2022
(1 рік)
Brioche, Київ (Харчова промисловість)
Управління комерційною частиною підприємства (продажами, персоналом відділу продажу, прибутковістю).
Розширив асортимент у національних мережах. Збільшив показники прибутковості завдяки розширенню асортименту у ключових клієнтів
Country manager
з 03.2016 по 04.2021
(5 років 2 місяці)
Ital Food, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Підрозділ міжнародної компанії Ficosota Food, яка працювала на момент нашої співпраці у 72 країнах світу.
Відповідальність: управління бізнесом на території України.
Результат:
- побудував дистрибуцію на території України.
- вивів бренд Maretti на 3 місце на ринку хлібних снеків України за 4,5 роки (за даними AC Nielsen)
Регіональний директор
з 02.2014 по 03.2016
(2 роки 2 місяці)
АВК, Дніпро (Харчова промисловість)
Управління прямими продажами на території 7 областей України (Донецької, Луганської, Дніпропетровської, Запорізької, Херсонської, Миколаївської областей та АР Крим)
У прямому підпорядкуванні 325 осіб:
10 територіальних менеджерів;
40 торгових супервайзерів;
255 ексклюзивних торгових агентів;
20 Мерчендайзерів
Досягнення:
Захистив проект з якісної роботи з торговим обладнанням (контроль роботи за допомогою фотозвітів, що надаються при кожному візиті), який було впроваджено в роботу компанії на всій території України. Ця програма дозволила:
а) зібрати понад 5% від загальної кількості торговельного устаткування (далі ТО), яке використовувалося, тобто, знаходилося на складах, у підсобках тощо.
б) збільшити ефективність використання ТО на території більш ніж на 32%
в) створити СИСТЕМУ роботи з ТО, через яку менеджер впливає на ситуацію не тільки по заповнюваності торговельного обладнання, але і на ситуацію в торговій точці за допомогою постановки завдань з переміщення/установки ТО, а також контролю за виконанням цих завдань.
Утримав продажі на рівні минулого року (у грн.) незважаючи на скорочення штату на 36%
Запустив нового дистриб'ютора на території Лугаської області після початку бойових дій, що дозволило зберегти продажі на цій території, в той час як більшість компаній-конкурентів пішли з ринку Луганської області (територія за лінією зіткнення).
Змінив дистриб'ютора на території м. Донецька.
Збільшив кількість важкого торговельного обладнання на території регіону за червень-серпень 2015 р. на 7,2%.
Комерційний директор
з 09.2012 по 02.2014
(1 рік 6 місяців)
Співдружність, Горлівка (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
ТОВ "Співдружність" у 2012 - 2014 роках входила в трійку найбільших дистрибьюторів на території Донецької та Луганської областей.
Основні обов'язки:
Повне управління відділом продажів за напрямками гастрономія/бакалія.
Досягнення та реалізація стратегічних домовленностей, контроль фінансових показників по відділам продажів: "Конті", "AB In Bev", "Mars Ukraine"
Управління складською та транспортною логістикою підприємства.
У прямому підпорядкуванні більше 600 осіб: Відділ продажу – 110 осіб («Гастрономія 1» – 37 ос.., «Гастрономія 2» – 34 ос., «Бакалея» – 39 ос.);
Логістика - 493 особи (Складське госп-во – 232 особи, Експедиція (експедитори, диспетчери, логісти) – 105 осіб, Гараж (рем.зона, водії, механіки тощо) – 156 осіб)
Додатково у непрямому підпорядкуванні 92 особи (торгові команди, якими управляє виробник): Конті, Sun In Bew, Mars
Досягнення:
Логістика: Повністю виключив появу на складі та виїзд у роздріб простроченої продукції за рахунок впровадження ефективних алгоритмів щодо ротації та контролю зони складання, що на протязі перших 4-х місяців було великою проблемою на підприємстві. Налагодив систему повернення ковбасної продукції від покупців. Впровадив систему ефективних комунікацій між торговим відділом та підрозділами логістики. Впровадив ефективну систему мотивації керівників всіх підрозділів логістики. Розробив та впровадив ефективну систему мотивації всіх складських співробітників. Прописав алгоритми роботи та взаємодії на всіх основних ділянках складу. Організував доставку ковбасної продукції до оптового каналу та всіх ключових клієнтів до 7-00 ранку, а також виїзд машин доставки зі складу до 6-30 ранку. (це критично важливо для продукції з короткими термінами) Скоротив час збирання за рахунок впровадження осередкового зберігання та створення маршрутів руху збирачів по складах. Скоротив витрати на логістику на 23%, за рахунок скорочення штату, встановлення ГБО, GPS та перемаршрутизації.
Продаж: Впровадив систему річного та квартального планування (план продажів, план із залучення брендів і т.і.). Залучив кілька брендів. Розробив план маркетингових активностей та особисто контролював його реалізацію. Створив і впровадив цінову політику за всіма основними брендами, а за рештою детально проаналізував і впорядкував знижки, що надаються, за рахунок чого збільшив показники з націнки по всіх брендах від 3% до 5%. Домовився з окремими виробниками про покращення умов щодо знижок та відстрочок (МТ, Новгород-Сіверський, Салтовський МК та ін.). Створив маркетинговий бюджет по АПК та СМК для проведення активностей за даними брендами. Багаторазово успішно проводив переговори з постачальниками щодо виділення бюджету на проведення маркетингових активностей. Ввів СМК у мережі «Бум» та «Обжора», а також підключив більшість локальних мереж (Ковтун, АртДон, Доброштан тощо). Організував щоденний GPS контроль усіх ТА та СВ. Впровадив стандарти по ТОР асортименту, кількість замовлень на день і кількість ТРТ у кожного ТА. Досяг за всіма основними б
Регіональний менеджер
з 06.2009 по 09.2012
(3 роки 4 місяці)
Glaxo Smith Kline, Донецьк (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Основні обов'язки: Управління дистриб'юторами на території Донецької та Луганської областей. Проведення переговорів із ключовими клієнтами. Управління національним та регіональним бюджетами. Розробка та впровадження маркетингових заходів. Управління ексклюзивними та загальнопрайсовими командами. Проведення регулярних сторчеків по підзвітній території. Розробка та реалізація заходів щодо виведення на ринок нових Торгових марок (Lactacyd, Pronamel)
У прямому підпорядкуванні 23 особи: 3 територіальних менеджери, 1 супервайзер, 9 торгових представників, 10 мерчендайзерів.
У непрямому підпорядкуванні 26 осіб: 4 директори філії, 2 начальники торгового відділу, 4 сейлз-менеджери, 16 торгових представників.
Досягнення: Підібрав та навчив з «0» всю команду GSK на сході України (на момент мого приходу у прямому підпорядкуванні у мене був 1 мерчендайзер). Усіх прямих підлеглих оформив на дистриб'юторі без додаткових інвестицій з боку GSK. Запровадив перші в Україні за брендами GSK ексклюзивні торгові команди. Збільшив активну базу клієнтів на 81%. Збільшив обсяг продажів по регіону у 3,37 раза. Переуклав маркетинговий договір із мережею супермаркетів «Амстор», завдяки чому з мережею розпочалася якісна робота і частка продажів цієї мережі збільшилася з 4% до 24% від загального обсягу продажів GSK Донецької обл. Домовився про співпрацю із мережею «Брусниця» (68 маг. самообслуговування на момент домовленості). Внаслідок проведення річних перемовин у 2010 та 2011 р.р. покращив умови роботи з ключовими замовниками регіону (середнє збільшення частки полиці у 2010 р. + 2,8 %; у 2011 р. + 3,7 %). Згідно з даними АС Nielsen, 2 роки поспіль займав 1-е місце у регіоні за динамікою розвитку серед основних конкурентів. Визнаний найкращим RSMом на території України у 2011 р. та у першому півріччі 2012 р.
Area Sales Manager
з 03.2008 по 06.2009
(1 рік 4 місяці)
Coca Cola, Сімферополь (Харчова промисловість)
Основні обов'язки: Управління продажами на території як через ексклюзивну команду, так і через дистриб'юторів.
Управління двома дистриб'юторами на півночі (ПП Бережний) та на заході (ПП Рамазанов) АР Крим.
Досягнення:
Запровадив 2 додаткові маршрути на заході та в центрі АР Крим. Активував клієнта Укрпошта (562 торгові точки). Протягом всього періоду роботи займав лише 1 та 2 місця серед ASMів згідно з рейтингом регіону. Змінив дистриб'ютора в центрі та на заході Криму, що спричинило збільшення продажів на 43 %.
СВ, КАМ, ТП
з 03.2005 по 03.2008
(3 роки)
Конті, Одеса (Харчова промисловість)
07.07р. - 03.08 р. - Супервайзер по південній частині Херсонської області
За відмінні результати роботи отримав вищу категорію та переведений до Херсонської обл. у розвиток території.
Досягнення: навчив та адаптував двох торгових агентів. Обґрунтував доцільність уведення додаткового маршруту для повного покриття підзвітної території.
09.06 – 07.07 – Супервайзер по південній частині Одеської області
Досягнення: Здобув вищу категорію на позиції СВ у ЗАТ ПО «КОНТІ». Обґрунтував доцільність введення, та ввів 3 додаткові агенти на територію Татарбунарського, Тарутинського та Кілійського районів. Збільшив обсяг продажу за час роботи на посаді СВ на 99,23%. Протягом 3 місяців досягнув того, що моя команда щомісяця входила до 3 лідерів у Південному регіону (Одеса, Херсон, Миколаїв, Крим) серед 22 команд протягом усього часу моєї роботи на території. Завдяки систематичному навчанню один із ТП моєї команди (Чеботар Д.) двічі ставав найкращим ТП по Південному регіону при квартальній оцінці роботи
12. 05 – 09.06 – ДП ТД Пальміра, ТМ «Київ-Конті», Менеджер з роботи з VIP-клієнтами
Досягнення: Збільшив обсяг продажів на 37%. При значному скороченні асортиментного ряду ключовими клієнтами продукції компаній-конкурентів зберіг повний асортимент робочих позицій компанії «КОНТІ». Ввів у мережу супермаркетів «Таврія В» 25 нових позицій. Підписав планограми щодо розміщення продукції в мережі «Таврія В» відповідно до стандартів компанії «КОНТІ». Підібрав команду мерчендайзерів – фасувальників (4 особи) та навчив їх стандартам викладки та стимулювання споживачів до здійснення купівлі продукції компанії у торговому залі (виявлення потреб, презентація, подолання заперечень).
03.05 – 12.05 – ПП Марцев, ТМ «Київ-Конті»
Торговий представник (м.Білгород-Дністровський, та Б.Дністровський р-н)
Досягнення: Два місяці поспіль відзначений як найкращий торговий представник компанії «Київ-Конті» у південному регіоні. Збільшив обсяг продажів на 231%. Збільшив кількість клієнтів із 62 до 173.
Освіта
Харківський інститут економіки, ринкових відносин і менеджменту
Менеджмент організацій, Харків
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)
Диплом з відзнакою.
Знання і навички
- Пользователь ПК
- PC User
- MS Office
- Пользователь Internet
- Подбор, обучение команды
- Разбивка маршрутов согласно потенциала территории (логистика)
- Поиск и запуск дистрибуторов, контроль их деятельности
Знання мов
- Англійська — вище середнього
- Українська — вільно
- Іспанська — початковий
Додаткова інформація
Зараз проживаю в Румунії.
Готовий до релокації по странах ЄС та в Грузію при компенсації релокації.
Інші резюме цього кандидата
Інші країни, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Виконавчий директор, 2К, СУНП, ТОВ, 3 роки 7 місяців
- Комерційний директор, Бріош, 1 рік
Розглядає посади: Генеральный директор, Директор ЗЕД
Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість
- Виконавчий директор, 2К, СУНП, ТОВ, 3 роки 7 місяців
- Коммерческий директор, Бриошъ, 1 рік
Схожі кандидати
-
Керівник
Інші країни, Житомир, Дистанційно -
Директор ЗЕД
Інші країни, Київ , ще 2 міста -
Export manager
95000 грн, Інші країни, Львів , ще 2 міста -
Менеджер, управитель із зовнішньоекономічної діяльності, експорту, export manager
Інші країни, Дніпро , ще 8 міст -
Керівник відділу продажу
90000 грн, Інші країни, Львів, Дистанційно