- Візитка
Анна
Спеціаліст з кадрового діловодства, помічник керівника, адміністратор, 35 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 39 років
- Місто проживання:
- Запоріжжя
- Готовий працювати:
- Запоріжжя, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1654699/
Додаткова інформація
Ковальова Анна Олександрівна
Телефон: [
e-mail: [
ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 31.05.1986
МЕТА:
Робота спеціаліста з кадрового діловодства, адміністратора, помічника керівника.
Рівень заробітної платні – від 35000 грн.
ДОСВІД РОБОТИ
Травень 2024 - теперішній час
Департамент (апарат) виконавчого комітету Запорізької міської ради
Головний спеціаліст відділу діловодства (помічник-референт заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради)
Вересень 2023 - квітень 2024
КП "Управління капітального будівництва"
Спеціаліст з кадрового діловодства
Грудень 2014 - вересень 2023
Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради
Головний спеціаліст з кадрового діловодства
Березень 2013 – липень 2013 ПП Боклаг В.В.
Землевпорядник
Жовтень 2011 – жовтень 2011
ТОВ «Кліон»
Менеджер ЗЭД (по закупівлям)
Липень 2009 – червень 2011
Управління з питань земельних відносин Запорізької міської ради
Спеціаліст I категорії з ведення канцелярії (помічник керівника)
Листопад 2008 – липень 2009
ТОВ «ІКЦ-Союз»
Маркетолог
ОСВІТА
•Класичний приватний університет, Економічний факультет, ступінь магістра по спеціальності «Міжнародна економіка» (2003 – 2008)
•Інститут державного та муніципального управління, Факультет іноземної філології та перекладу, ступінь бакалавра по спеціальності «Переклад» (англійська мова) (2003 – 2007)
•Класичний приватний університет, ступінь бакалавра по спеціальності «Геодезія, картографія, землеустрій» (2010 – 2013)
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ ТА ЗНАННЯ
•Впевнений користувач Windows, MS Office, Internet
•Знання кадрового діловодства
•Знання законодавства України
• Вміння працювати з великими об'ємами інформації
• Досвід роботи з ведення канцелярії
• Вільне володіння українською мовою
• Знання англійської мови (високий рівень)
• Досвід управління персоналом
ІНШЕ
Комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, легко та швидко вчусь.
Є водійські права категорії «B» та досвід водіння (автоматична коробка передач).
Схожі кандидати
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Київ -
Junior HR Manager
Київ -
Помічник юриста, секретар
Київ -
HR, офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника
Київ, Ірпінь, Дистанційно -
Менеджер з персоналу
Київ -
Адміністратор
30000 грн, Київ