- Файл
Анна
Customer experience manager, менеджер проєктів із сервісної стратегії
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/16659499/
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 22 Вер 1996
Регіон: Луцьк
Можливість переїзду: Київ, Рівне
Телефон (и): [
E-mail: [
Соціальні мережі: [
lchevska
Customer experience manager ( менеджер проєктів із сервісної стратегії
) 55 000 грн.
(оновлено 25 Гру 2025)
Ключова інформація
• Вмію бачити цілісно клієнта, бо люблю та розумію його шлях від першого контакту до сервісу
і повернення. Бачу, де людина губиться, злиться або розчаровується і тут в гру маємо вступити
ми.
• Працюю з дослідженнями, опитуваннями, аналітикою, NPS/CSI, фінансовими показниками,
бо для мене важливо мати підтвердження, а не лише гіпотези.
• Доводжу ініціативи до впровадження: від гіпотези й пілоту до масштабування і контролю
результату.
• Вмію працювати з різними командами: координую роботу між сервісом, роздрібом,
продуктом, ІТ, фінансами, маркетингом для спільного результату
• Вмію пояснювати складне простими словамиДля керівників, команд у полях і клієнтів - так,
щоб всі однаково розуміли, що і навіщо ми робимо.
Досвід роботи
Менеджер вдосконалення клієтського досвіду
Січ 2024 - по сьогодні (2 рік)
Dnipro-M
Торгівля роздрібна / Retail
• Запущено/протестовано близько 12 послуг (обмін 30, політика компенсацій, пункти видачі,відеконсультація, "ідеї
для змін", Trade-IN, мобільний майстер інструменту (тест) та ін.)) з відповідним навчанням та користувачів послуг - які
позитивно вплинули як на показники CSI, так і на BHT та NPS бренду
• Запустила більше 12 якісних клієнських досліджень (в т.ч. глибинних) для розробки необхідних для клієнта та бренду
рішень
• Здобула бренду перемогу у номінації "Найкращий СХ офлайн" CX Excellence 2025
В.О керівника відділу контролю якості
Тра 2022 - Гру 2024 (2 роки 8 міс)
Dnipro-M
Торгівля роздрібна / Retail
• Впроваджено комплексну систему стандартизації клієнтського досвіду бренду, що забезпечує уніфікований підхід до
обслуговування та взаємодії з клієнтами на всіх точках контакту. Розроблено та впроваджено більше 15 стандартів та
інструкцій які виконуються
• Налагодила крос-функціональну співпрацю з ключовими напрямками компанії (онлайн навчання, торгового відділу,
підтримки, сервісу, логістики та інших) для включеності у питання СХ
• Було запущено регулярні зустрічі стейкхолдерів у форматі "Рад" для включеності у виправлення локальних збоїв та
розробку рішень по напрямках - завдяки яким вдалось покращити показники CSI по каналах від 2 до 6%
Керівник відділу збереження лояльності
Жов 2021 - Кві 2022 (7 міс)
Dnipro-M
Торгівля роздрібна / Retail
• Реалізували функціонал проактивної обробки-інформування користувачів щодо фактично та потенційно
протермінованих ремонтів.
• Реалізували інструменти лояльності майстрів для можливості самостійного врегулювання можливого негативу
користувачів - здійснили запуск навчанння для майстрів щодо інструментів лояльності ( реалізовано відділом АКО на
базі порталу). Залученість - 98,5%, середній бал - 97,5
• Скарги по тематиках сервісу, торгового відділу знизили вдвічі, та близько 10% тем скарг знизили до 0
Менеджер збереження лояльності клієнтів
Гру 2020 - Вер 2021 (10 міс)
Dnipro-M
Торгівля роздрібна / Retail
• оптимізувала процес реагування на негативні відгуки (СSI, NPS), зменшивши середній час вирішення проблеми з 3
днів до 5 годин.
• успішно опрацьовувала 80% негативних відгуків, перетворивши незадоволених клієнтів на промоутерів бренду,
конверсія по ним в перший місяць для покупки складала 30+%
• запровадила ефективну систему відстеження та категоризації оцінок, що покращило швидкість реакції команди та
виправлення збоїв відповідальними відділами
Асистент керівника
Тра 2019 - Вер 2020 (1 рік 5 міс)
БФ "Сварог"
Недержавні організації / NGO
• Організація та координація робочого графіку керівника
• Організація зустрічей та нарад
• Організація відряджень та заходів
• Виконання інших адміністративних завдань
Касир
Жов 2018 - Жов 2019 (1 рік 1 міс)
Domino`s Pizza
Торгівля роздрібна / Retail
• Обслуговування клієнтів на касі
• Ведення касової документації
• Забезпечення порядку в робочій зоні
Стажер
Сер 2018 - Вер 2018 (2 міс)
Міністерство молоді та спорту України
Державний сектор
• Допомога у виконанні завдань старшим колегам
• Підготовка документації та звітності
• Участь у навчальних заходах та тренінгах
• Підготовка матеріалів для презентацій
Комендант готелю
Чер 2018 - Сер 2018 (3 міс)
Intraservis JOB
HR
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Волонтер
Вер 2014 - Тра 2018 (3 роки 9 міс)
ГО "Школа політичної аналітики "Поліс"
Недержавні організації / NGO
• Проведення соціологічних досліджень зокрема анкетувань та глибинних інтерв'ю
• Аналіз та обробка даних
• Написання науково-аналітичних робіт
• Організація та проведення заходів
Практикант
Жов 2017 - Жов 2017 (1 міс)
Національний Інститут Стратегічних Досліджень
Інше
• Моніторинг соціально-економічних та соціально-політичних проблем регіонів.
• Написання звітів та аналітичних записок
Освіта
Національний університет "Острозька академія"
рік закінчення 2018
Політико-інформаційного менеджменту
Володіння мовами
Англійська - базовий
Польська - нижче середнього (Certyficat znajomosci jezyka polskiego)
Українська - рідна
Можу проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Root Cause Analysis LEAN INSTITUTE UKRAINE
рік закінчення 2025
• Формування карт процесу поточного та майбутнього станів, визначення і мінімізація втрат,
Bottle Neck) і їх оптимізація
• Практика 1 кроку 5S.
• Освоєння ринципу Gemba, де і як шукати потенціал для поліпшень в процесах
• Ведення проекту згідно методології А3
IT Project Management PROJECTOR
рік закінчення 2025
• навчились складати план проєкту та контролювати його виконання;
• попрактикувались будувати робочі процеси, збирати команди, працювати з ризиками;
• дізнались, як взаємодіяти зі стейкхолдерами, щоб це давало результати;
• попрацювали з різними фреймворками;
• реалізували власний проект - який здобув переше місце у тестового підрядника
Клієнтський сервіс: Lean та TQM на практиці від LEAN INSTITUTE UKRAINE
рік закінчення 2024
• Визначення основної цінності клієнта, що дає змогу збільшити цінність продукту / послуги або
створити продукт, якого потребує ринок.
• Розробка ефективного підходу взаємодії з клієнтом на кожному етапі його шляху у компанії -
від першого контакту до постійної лояльності — враховуючи всі ключові моменти CLC та CJM
Корпоративні курси академії освіти ( для наставників та керівників)
рік закінчення 2023
• опанувала техніки ефективного управління часом, різні види планування (оперативне,
стратегічне) та методи організації робочого процесу для підвищення продуктивності.
• навички побудови ефективної взаємодії в колективі, розумію принципи корпоративної
культури та вмію адаптуватися до цінностей організації.
• компетенції в ефективній комунікації з керівником та командою, навчилася чітко
формулювати думки, давати зворотний зв'язок та координувати роботу.
• завдяки тренінгам з ефективного керівництва та точки зору навчилася структуровано
підходити до завдань, фокусуватися на важливих аспектах та приймати виважені рішення.
Тренінг для активістів місцевих громад "Вільні та чесні вибори в Україні"
рік закінчення 2018
Учасник
Медіамайстерня Lviv Media Cafe "Соціальні мережі драйвер проектів розвитку"
рік закінчення 2018
Учасник (командний) ,переможець (командне 1-ше місце)
Онлайн-курс «Європейський механізм захисту прав людини»
рік закінчення 2017
Учасник онлайн курсу EdEra з основ правознавства
Тренінг зі сталого місцевого розвитку
рік закінчення 2017
Учасник спільного проекту ЄС та ПРООН "Місцевий розвиток орієнтований на громаду"
10 Всеукраїнський фестиваль реклами "Інфоімпрув: інформуй ,аналізуй, переконуй"
рік закінчення 2017
Співорганізатор, учасник
Острог Форум 2017 : Національна безпека України
рік закінчення 2017
Учасник першого міжнародного проекту
Онлайн курс "Людина та держава.Правила гри"
рік закінчення 2017
Учасник онлайн курсу EdEra з основ правознавства
Дататон "Хворі вибори в Україні"
рік закінчення 2017
Учасник дататону від Громадянської мережі ОПОРА
Всеукраїнський студентський науковий форум "Сучасна Україна та Європейський досвід"
рік закінчення 2016
Учасник
Майстер-клас проекту "Підтримка журналістської освіти в Україні"
рік закінчення 2016
Учасник
Додаткова інформація
Додаткова інформація
• Заміжня
• Закордонний паспорт
Схожі кандидати
-
Менеджер роботи з клієнтами, Customer Experience Manager
70000 грн, Київ -
Менеджер проєктів
Київ, Бровари -
Менеджер проєктів
40000 грн, Дистанційно -
Менеджер проєктів
Дистанційно -
Customer service manager
Київ, Дистанційно