• Файл

В'ячеслав

Гейм-дизайнер

Розглядає посади: Гейм-дизайнер, Unity developer
Вік: 20 років
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Дистанційно, Київ
Розглядає посади:
Гейм-дизайнер, Unity developer
Вік:
20 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Danilov Viacheslav
Kyiv, Ukraine

Phone: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
LinkedIn: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

GAME OFF 2025 (Unity 3D)
Experience Remote // Game Designer, Gameplay Programmer, Team Lead
Designed and implemented core game systems, ensuring balanced mechanics and engaging
gameplay loop
Developed the narrative structure and integrated story elements directly into the game engine
Managed team workflow by creating tasks, setting deadlines, and conducting quality
assurance
Engineered the project architecture and programmed complex gameplay mechanics using C#
ROOM ESCAPE QUEST (Unity 3D) 06/2025 - 10/2025
Remote // Gameplay Programmer, Game Designer
Developing gameplay and creating HUD systems for a puzzle game on iOS
Inventing unique puzzle mechanics to enhance player engagement
Creating the plot and lore of the game, establishing the narrative context
Selection of music and audio assets for the game atmosphere
VEIL REALM (Unity 3D) - view on itch.io 11/2024 – 05/2025
Remote // Gameplay Programmer, Game Designer Assistant
Experience developing gameplay mechanics for a horror game on PC (itch.io)
Implementation of post-processing effects and creation of HUD elements
Inventing new game mechanics and contributing to the design process
Expanding the narrative by increasing the plot and lore of the game

STATE UNIVERSITY OF COMMUNICATION AND INFORMATIONAL
Education TECHNOLOGIES (SUICT)
Bachelor of Software Engineering (2023 - now)

Experience in designing and implementing core gameplay loops, interactive systems, and
Skills puzzle logic. Ability to bridge the gap between creative design and technical implementation
Strong hard skills in Game Development including Unity 3D and C# programming
Experience with version control systems (GitHub) and design tools such as Aseprite,
Photoshop, and Figma
Proficiency in office tools like Google Docs, Excel and Google Sheets
Soft skills include quick learning, self-organization, teamwork, critical thinking, and empathy
Languages: English (Intermediate), Ukrainian (Native), Russian (Native)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: